Witajcie wszyscy !
Każdy tutaj zgromadzony zna dobrze świat gry "Thief" oraz Garretta I podobnie jak my uwielbia ten mroczny i wyjątkowy klimat. I dlatego wychodząc nieco poza schemat postanowiliśmy stworzyć coś wyjątkowego. A mianowicie Właśnie powstaje autorskie Słuchowisko dzięki któremu ten wyjątkowy świat oraz mroczne tajemnice mogą znowu zaistnieć na nowo ! Tytuł " NIEZAPISANE CZASY". Fabuła Dzieje się 10 lat po zakończeniu wydarzeń z Thief 3 Deadly Shadows i przedstawia miasto w nowej odsłonie. Zapraszamy na kanał ! Poszukujemy fajnych historii oraz postaci które moglibyśmy wpleść w świat Thief-a Wszystko od fanów dal Fanów ! Pozdrowienia Złodzieje !
link do kanału :
https://www.youtube.com/@LEP_Studio
SŁUCHOWISKO W ŚWIECIE GRY THIEF 💥
Moderator: Bruce
-
- Bełkotliwiec
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 listopada 2023, 22:33
Re: SŁUCHOWISKO W ŚWIECIE GRY THIEF 💥
Witaj na forum.
Fajnie, że zajmujesz się taką niszową dość dziedziną twórczości, jaką jest słuchowisko. Przypominają mi się czasy, kiedy to w zimowe wieczory, przy piecu buchającym ogniem, w starym domu, który mi służył wówczas jako pracownia i miejsce "ucieczki", wsłuchiwałem się w audycje na radiowej "Jedynce". Tajemnicze klimaty, stare baśnie itp... Działało na wyobraźnię!
Masz dobry warsztat szczególnie jeśli chodzi o dźwięki środowiskowe. Głosy aktorów (a może to jedna osoba tylko?) czasem się bronią bardziej, czasem trochę mniej. Mają pewną manierę taką właśnie jak w grach komputerowych - przerysowane, kreskówkowe. Może nieco więcej naturalności by się przydało. Ale sam bym lepiej tego nie zrobił - ot, taka refleksja, a nie jakaś krytyka.
Powodzenia w dalszych nagraniach.
Fajnie, że zajmujesz się taką niszową dość dziedziną twórczości, jaką jest słuchowisko. Przypominają mi się czasy, kiedy to w zimowe wieczory, przy piecu buchającym ogniem, w starym domu, który mi służył wówczas jako pracownia i miejsce "ucieczki", wsłuchiwałem się w audycje na radiowej "Jedynce". Tajemnicze klimaty, stare baśnie itp... Działało na wyobraźnię!
Masz dobry warsztat szczególnie jeśli chodzi o dźwięki środowiskowe. Głosy aktorów (a może to jedna osoba tylko?) czasem się bronią bardziej, czasem trochę mniej. Mają pewną manierę taką właśnie jak w grach komputerowych - przerysowane, kreskówkowe. Może nieco więcej naturalności by się przydało. Ale sam bym lepiej tego nie zrobił - ot, taka refleksja, a nie jakaś krytyka.
Powodzenia w dalszych nagraniach.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.