H-L 2
: 30 maja 2003, 17:35
Krótkie pytanie: skąd ściągnąć za darmo (i bez kilometrowej kolejki) dobrej jakości filmiki z H-L 2 (te pokazywane na targach E3)? Jestem przez 1 dzien na stałym łączu, więc mógłbym je sobie obejrzeć...
Forum Dyskusyjne poświęcone serii gier komputerowych Thief
https://www.thief-forum.pl/
Nie mogę stąd pobierać. Dostęp zabroniony...
Co masz właściwie na myśli, pisząc o "wymaganiach graficznych".Garret pisze:Witam
Nie ma się co bać to zupełnie dwie różne gry, o zupełnie innych wymaganiach graficznych
Pozdrawiam
Garret
Bywajcie!
Bez przesady, w cieniu zawsze coś powino być i na tym polega też urok Thiefa. Nigdy do końca nie wiesz co jest w najciemniejszym miejscu.Garret pisze: W Thiefie potrzebne są prawie same cienie i monotonne wnętrze zamku.
Blee, blee, i czym się podniecasz, co tu takiego mamy. Typowa strzelanka na nowym silniku. To wszystko. Że ciekawa interakcja z otoczeniem? Połowa gier, które ukażą się w 2004 będzie miało podobną.Bukary pisze:Może powinienem był powiedzieć inaczej: zaczynam się coraz bardziej o siebie bać... Czyżbym miał zdradzić Thiefa dla HL? Takiej interakcji z otoczeniem wcześniej nie widziałem. W ogóle brak mi słów, żeby to opisać.
Fakt. Aby zaistnieć na rynku, nie wystarczy już tylko celowniczek i kilka giwer. Jestem ciekawy jak na tle innych zachodnich gier (w tym HL2) wypadnie "STALKER" ze stajni CGS ( autorzy mało znanego a całkiem dobrego debiutu pt. "Codename Outbreak")PiotrS pisze:Blee, blee, i czym się podniecasz, co tu takiego mamy. Typowa strzelanka na nowym silniku. To wszystko. Że ciekawa interakcja z otoczeniem? Połowa gier, które ukażą się w 2004 będzie miało podobną.Bukary pisze:Może powinienem był powiedzieć inaczej: zaczynam się coraz bardziej o siebie bać... Czyżbym miał zdradzić Thiefa dla HL? Takiej interakcji z otoczeniem wcześniej nie widziałem. W ogóle brak mi słów, żeby to opisać.
Nie będę tego opisywał. Kto zobaczył, wie. Thief 3 nie będzie miał, niestety, takiej interakcji z otoczeniem...PiotrS pisze:Blee, blee, i czym się podniecasz, co tu takiego mamy. Typowa strzelanka na nowym silniku. To wszystko. Że ciekawa interakcja z otoczeniem? Połowa gier, które ukażą się w 2004 będzie miało podobną.
A po co mi w Thiefie jakaś niesamowita interakcja, jestem złodziejem i mam dziobać. Z wieszakiem na ubrania tańczyć nie muszę .Bukary pisze: Nie będę tego opisywał. Kto zobaczył, wie. Thief 3 nie będzie miał, niestety, takiej interakcji z otoczeniem...
A jak zobaczyć ?Bukary pisze:.....Kto zobaczył, wie..... :
http://pcmovies.ign.com/pc/streaming/ha ... 3_free.wmvtimon pisze:A jak zobaczyć ?Bukary pisze:.....Kto zobaczył, wie..... :
Mnie już dziobanie nie wystarczy... Chcę, żeby T3 był ZNACZNIE lepszy od T2 i T1. Chcę, żeby to było NOWE doświadczenie...Pablo pisze:A po co mi w Thiefie jakaś niesamowita interakcja, jestem złodziejem i mam dziobać. Z wieszakiem na ubrania tańczyć nie muszę .
Tak, ale było to w którymś z serwisów, który został następnie zjechany przez fanów na TTLG za niekompetencję i bajdurzenie... Oczywiście, cały czas mam nadzieję, że autor artykułu jednak się nie mylił...PiotrS pisze:W filmie z HL2 jest moment, w którym gracz przesuwa stół i blokuje drzwi - piękna rzecz, a ja gdzieś czytałem w doniesieniach z E3, że w T3 będzie można robić podobnie.
Jedno mnie martwi: za mało jest "profesjonalistów" z zespole T3. Chodzi mi zwłaszcza o programistów i ludzi od AI, bo o planowanie poziomów jestem raczej spokojny. To po pierwsze. Po drugie, fizyka w T3 powinna być taka jak w HL2. Jeśli ISA nie wykorzysta w pełni Havoka (którego przecież mają), to... Ale interakcja też mogłaby być w części taka jak w HL2: strażnicy mogliby nas atakować za pomoca różnych przedmiotów (gdy wspinamy się po ścianie), moglibyśmy na różne sposoby blokować im drogę, moglibyśmy używać w pewnych (rzadkich) przypadkach "sunburst device", które miałoby ogromny wpływ na otoczenie (wyobraźcie sobie, że np. w pewnym miejscu "The Haunted Cathedral" wysadzamy w powierze pewien mur lub walący się budynek, aby dostać się do innej części miasta) etc. Albo wyobraźcie sobie, że polują na nas w zamkniętym obszarze "Keeper Assasins", wykorzystując do tego różnego rodzaju pułapki (walące się balkony, zapadające się kładki etc.)... Oczywiście, T3 powinien pozostać grą opartą na SKRADANIU, a nie na STRZELANIU. Niestety, co najmniej jeden z projektantów uwielbia strzelać do wszystkiego co się rusza... Mam nadzieję, że jego profesjonalizm weźmie górę nad osobistymi preferencjami...I co jeszcze mamy takiego ciekawego? To, że w T3 nie podniosę przedmiotów ważących kilkaset kilo, czy nie zestrzelę z rakietnicy i nie zrzucę połowy dachu na głowę strażnikowi. To całkiem inne gry. Może HL2 będzie miał lepszą interakcje, ale silnik T3 też jest nowy, a ION dobrze wie jak powinien wyglądać silnik, który będzie bazą gier, mających odnieść sukces i zarobić w 03/04 roku.