Strona 1 z 2

H-L 2

: 30 maja 2003, 17:35
autor: Bukary
Krótkie pytanie: skąd ściągnąć za darmo (i bez kilometrowej kolejki) dobrej jakości filmiki z H-L 2 (te pokazywane na targach E3)? Jestem przez 1 dzien na stałym łączu, więc mógłbym je sobie obejrzeć...

Re: H-L 2

: 30 maja 2003, 17:46
autor: PiotrS

Re: H-L 2

: 30 maja 2003, 17:56
autor: Bukary
Nie mogę stąd pobierać. Dostęp zabroniony... :(

Re: H-L 2

: 30 maja 2003, 22:37
autor: Bukary
Właśnie oglądnąłem zbiór filmików z HL2. Jestem pod OGROMNYM wrażeniem. To będzie bezkonkurencyjna gra. Biedny T3... :) Zaczynam się o niego coraz bardziej bać...

Re: H-L 2

: 30 maja 2003, 22:53
autor: Sir Gareth
Witam

Nie ma się co bać to zupełnie dwie różne gry, o zupełnie innych wymaganiach graficznych

Pozdrawiam
Garret
Bywajcie!

Re: H-L 2

: 30 maja 2003, 23:00
autor: Bukary
Może powinienem był powiedzieć inaczej: zaczynam się coraz bardziej o siebie bać... Czyżbym miał zdradzić Thiefa dla HL? :? Takiej interakcji z otoczeniem wcześniej nie widziałem. W ogóle brak mi słów, żeby to opisać. Zobaczcie sami (93 MB):
http://pcmovies.ign.com/pc/streaming/ha ... 3_free.wmv

Re: H-L 2

: 31 maja 2003, 01:37
autor: Nivellen
Garret pisze:Witam

Nie ma się co bać to zupełnie dwie różne gry, o zupełnie innych wymaganiach graficznych

Pozdrawiam
Garret
Bywajcie!
Co masz właściwie na myśli, pisząc o "wymaganiach graficznych".

Re: H-L 2

: 31 maja 2003, 09:19
autor: Sir Gareth
Witam

Chodzi mi o pewien sposób wyświetlania grafiki.
W Thiefie potrzebne są prawie same cienie i monotonne wnętrze zamku.
Dlatego nie jest tu potrzebne takie zróżnicowanie, ani tak ogromna ilość szczegółów gdyż i tak większa część spowita jest cieniem.

Pozdrawiam
Garret
Bywajcie!

Re: H-L 2

: 31 maja 2003, 10:47
autor: timon
Garret pisze: W Thiefie potrzebne są prawie same cienie i monotonne wnętrze zamku.
Bez przesady, w cieniu zawsze coś powino być i na tym polega też urok Thiefa. Nigdy do końca nie wiesz co jest w najciemniejszym miejscu.

Re: H-L 2

: 31 maja 2003, 18:08
autor: Acolithus
Nie kapuje was dal jakis durnych strzelalin odrzucacie zlodzieja :? :!:

Re: H-L 2

: 31 maja 2003, 19:21
autor: PiotrS
Bukary pisze:Może powinienem był powiedzieć inaczej: zaczynam się coraz bardziej o siebie bać... Czyżbym miał zdradzić Thiefa dla HL? :? Takiej interakcji z otoczeniem wcześniej nie widziałem. W ogóle brak mi słów, żeby to opisać.
Blee, blee, i czym się podniecasz, co tu takiego mamy. :wink: Typowa strzelanka na nowym silniku. To wszystko. Że ciekawa interakcja z otoczeniem? Połowa gier, które ukażą się w 2004 będzie miało podobną.

Re: H-L 2

: 31 maja 2003, 22:51
autor: Nivellen
PiotrS pisze:
Bukary pisze:Może powinienem był powiedzieć inaczej: zaczynam się coraz bardziej o siebie bać... Czyżbym miał zdradzić Thiefa dla HL? :? Takiej interakcji z otoczeniem wcześniej nie widziałem. W ogóle brak mi słów, żeby to opisać.
Blee, blee, i czym się podniecasz, co tu takiego mamy. :wink: Typowa strzelanka na nowym silniku. To wszystko. Że ciekawa interakcja z otoczeniem? Połowa gier, które ukażą się w 2004 będzie miało podobną.
Fakt. Aby zaistnieć na rynku, nie wystarczy już tylko celowniczek i kilka giwer. Jestem ciekawy jak na tle innych zachodnich gier (w tym HL2) wypadnie "STALKER" ze stajni CGS ( autorzy mało znanego a całkiem dobrego debiutu pt. "Codename Outbreak")

Re: H-L 2

: 31 maja 2003, 23:15
autor: Bukary
PiotrS pisze:Blee, blee, i czym się podniecasz, co tu takiego mamy. :wink: Typowa strzelanka na nowym silniku. To wszystko. Że ciekawa interakcja z otoczeniem? Połowa gier, które ukażą się w 2004 będzie miało podobną.
Nie będę tego opisywał. Kto zobaczył, wie. Thief 3 nie będzie miał, niestety, takiej interakcji z otoczeniem... :(

Re: H-L 2

: 01 czerwca 2003, 01:28
autor: Pablo
Bukary pisze: Nie będę tego opisywał. Kto zobaczył, wie. Thief 3 nie będzie miał, niestety, takiej interakcji z otoczeniem... :(
A po co mi w Thiefie jakaś niesamowita interakcja, jestem złodziejem i mam dziobać. Z wieszakiem na ubrania tańczyć nie muszę :wink:.

Re: H-L 2

: 01 czerwca 2003, 09:07
autor: timon
Bukary pisze:.....Kto zobaczył, wie..... :
A jak zobaczyć ?

Re: H-L 2

: 01 czerwca 2003, 10:37
autor: Bukary
timon pisze:
Bukary pisze:.....Kto zobaczył, wie..... :
A jak zobaczyć ?
http://pcmovies.ign.com/pc/streaming/ha ... 3_free.wmv
Pablo pisze:A po co mi w Thiefie jakaś niesamowita interakcja, jestem złodziejem i mam dziobać. Z wieszakiem na ubrania tańczyć nie muszę :wink:.
Mnie już dziobanie nie wystarczy... :) Chcę, żeby T3 był ZNACZNIE lepszy od T2 i T1. Chcę, żeby to było NOWE doświadczenie...

Re: H-L 2

: 01 czerwca 2003, 10:56
autor: PiotrS
W filmie z HL2 jest moment, w którym gracz przesuwa stół i blokuje drzwi - piękna rzecz, a ja gdzieś czytałem w doniesieniach z E3, że w T3 będzie można robić podobnie. I co jeszcze mamy takiego ciekawego? To, że w T3 nie podniosę przedmiotów ważących kilkaset kilo, czy nie zestrzelę z rakietnicy i nie zrzucę połowy dachu na głowę strażnikowi. To całkiem inne gry. Może HL2 będzie miał lepszą interakcje, ale silnik T3 też jest nowy, a ION dobrze wie jak powinien wyglądać silnik, który będzie bazą gier, mających odnieść sukces i zarobić w 03/04 roku.

Re: H-L 2

: 01 czerwca 2003, 11:12
autor: Bukary
PiotrS pisze:W filmie z HL2 jest moment, w którym gracz przesuwa stół i blokuje drzwi - piękna rzecz, a ja gdzieś czytałem w doniesieniach z E3, że w T3 będzie można robić podobnie.
Tak, ale było to w którymś z serwisów, który został następnie zjechany przez fanów na TTLG za niekompetencję i bajdurzenie... Oczywiście, cały czas mam nadzieję, że autor artykułu jednak się nie mylił...
I co jeszcze mamy takiego ciekawego? To, że w T3 nie podniosę przedmiotów ważących kilkaset kilo, czy nie zestrzelę z rakietnicy i nie zrzucę połowy dachu na głowę strażnikowi. To całkiem inne gry. Może HL2 będzie miał lepszą interakcje, ale silnik T3 też jest nowy, a ION dobrze wie jak powinien wyglądać silnik, który będzie bazą gier, mających odnieść sukces i zarobić w 03/04 roku.
Jedno mnie martwi: za mało jest "profesjonalistów" z zespole T3. Chodzi mi zwłaszcza o programistów i ludzi od AI, bo o planowanie poziomów jestem raczej spokojny. To po pierwsze. Po drugie, fizyka w T3 powinna być taka jak w HL2. Jeśli ISA nie wykorzysta w pełni Havoka (którego przecież mają), to... :evil: Ale interakcja też mogłaby być w części taka jak w HL2: strażnicy mogliby nas atakować za pomoca różnych przedmiotów (gdy wspinamy się po ścianie), moglibyśmy na różne sposoby blokować im drogę, moglibyśmy używać w pewnych (rzadkich) przypadkach "sunburst device", które miałoby ogromny wpływ na otoczenie (wyobraźcie sobie, że np. w pewnym miejscu "The Haunted Cathedral" wysadzamy w powierze pewien mur lub walący się budynek, aby dostać się do innej części miasta) etc. Albo wyobraźcie sobie, że polują na nas w zamkniętym obszarze "Keeper Assasins", wykorzystując do tego różnego rodzaju pułapki (walące się balkony, zapadające się kładki etc.)... Oczywiście, T3 powinien pozostać grą opartą na SKRADANIU, a nie na STRZELANIU. Niestety, co najmniej jeden z projektantów uwielbia strzelać do wszystkiego co się rusza... Mam nadzieję, że jego profesjonalizm weźmie górę nad osobistymi preferencjami... :?

Re: H-L 2

: 06 czerwca 2003, 16:44
autor: Shadowcaster
Biorac pod uwage ze SDK do H-L 2 ma wyjscjeszcze przed oficjalna premiera i zapowiedzi Valve ze gra bedaie mod-friendly od podstaw, to jesli ION sknoci T3 (oby nie...) to znajdzie sie jakas grupa ktora zrobi "porzadnego" Thiefa 3 na podstawie engnie'u Source.

Pamietajcie ze i HL2, i T3 (ba i nawet Deus 2) wykorzystuja ten sam system fizyki, Havok....

Re: H-L 2

: 29 lipca 2003, 23:57
autor: Nivellen
Ukazał się nowy, b.duży trailer z HL2 (ok. 184MB) z moim modemem to czysty surrealizm, czy ktoś mógłby to obejrzeć i zdać relację.
http://www.fileplanet.com/files/120000/128325.shtml

Re: H-L 2

: 30 lipca 2003, 19:51
autor: Nivellen
Jeszcze jeden link, do 25 minutowego trailera w hi-res(587MB)
http://www.fileplanet.com/files/120000/123983.shtml
(Wprawdzie nie spodziewam się, że ktoś ma u nas aż tak szybkie łącze, aby to ściągnąć - ale przyjemnie byłoby się mylić :wink: )

Re: H-L 2

: 30 lipca 2003, 23:44
autor: Bukary
Przerywam swoją grobową ciszę po to tylko, żeby ostrzec osoby, które planują zmianę sprzętu przed HL2. Nie kupujcie kart NVidii. Oficjalnie już podano, że HL2 jest optymalizowany pod Radeony. Co więcej: oficjalnie potwierdzono, że pojawiły się problemy z pewnymi elmentami graficznymi (anti-aliasing) podczas testów HL2 na kartach NVidii. Te błędy nie zostaną być może usunięte przed premierą. Aby dowiedzieć się więcej, przeszukajcie różne serwisy informacyjne.

I jeszcze jedno: HL2 ukaże się najwcześniej na Gwiazdkę. Tak, przełożono premierę.

A ten "nowy" trailer to najprawdopodobniej końcowa sekwencja w mieście, którą znamy już z potężnej prezentacji na targach E3.

Do usłyszenia...

Re: H-L 2

: 29 sierpnia 2003, 18:25
autor: Bukary
Właśnie po raz kolejny obejrzałem ten 500 MB filmik z HL2. To wszystko naprawdę wygląda niesamowicie... Ciągle nie mogę wyjść z podziwu... :shock:

Re: H-L 2

: 29 sierpnia 2003, 21:16
autor: Nivellen
Wczoraj nareszcie uruchomiłem filmik z płytki Pabla (miałem problem z kodekami) największe wrażenie zrobiła na mnie mimika twarzy dziewczyny. Jeżeli dodać do tego fenomenalną fizykę (co widać np. w końcowym momencie trailera, atak niebieskiego wija na żołnierza(?)) to HL2 znowu otrzyma zaszczytny tytuł gry roku.

Re: H-L 2

: 29 sierpnia 2003, 22:07
autor: skurczfun
pożyjemy, zobaczymy...

mnie najbardziej ciekawi system interakcji, bo głównie dlatego czekam na HL2