Morrowind - gram!

Zajrzyj tutaj, jeśli masz ochotę pogawędzić, poplotkować i wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji na tematy niemające wiele wspólnego z Thiefem.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Ja też chcę. Jak nie znajdziesz linka to prześlij mi mailem.
nightwish0@o2.pl
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
inconnu
Paser
Posty: 183
Rejestracja: 16 czerwca 2003, 22:13
Lokalizacja: R'lyeh
Kontakt:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: inconnu »

Jest mały problem. W internecie nigdzie już tego patcha nie znalazłem (jest wersja 3.0 wymagająca dodatków), a o2 nie chce mi przesłać wiadomości (patch ma ponad 6mb). Jeśli ktoś zna jakąkolwiek metodę, którą mógłbym przesłać ów plug, to proszę o sugestie.
'Oficjalnie ostrzeżony przed banem' ;]
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bukary »

Gravel, a mógłbyś ten patch podzielić np RAR-em na 3-4 części i przesłać mi pocztą?
Mail: wstaw_tu_mój_nick@poczta.onet.pl
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Ewentualnie można użyć Total Commander. Też podzieli.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
forti
Ożywieniec
Posty: 95
Rejestracja: 04 sierpnia 2004, 12:22
Lokalizacja: kraśnik

Re: Morrowind - gram!

Post autor: forti »

A może wstaw na edysk to wszyscy sobie ściągniemy.
"Jak tam było, tak tam było,
Ale jeszcze nigdy tak nie było,
Żeby jakoś nie było."
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Wiem, że to nie na temat, ale skąd ściagnąć rara?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Morrowind - gram!

Post autor: timon »

Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Czy to spolszczenie Gravela wam działa? Bo mi nie za bardzo :?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
inconnu
Paser
Posty: 183
Rejestracja: 16 czerwca 2003, 22:13
Lokalizacja: R'lyeh
Kontakt:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: inconnu »

Ok, dowiedziałem się niedawno, że wersja z extra klasyki (or whatever) jest już wyposażona w patch CD-Projektu. Zatem wersja 2.0 tzw. PLpatcha może nie działać poprawnie (była robiona pod wersję niespatchowaną), natomiast istnieje wersja 3.0 i jest ona przystosowana do patchy CDP, ale z kolei wymaga zainstalowanych dodatków. Można go sciągnąć stąd: http://khron.fm.interia.pl/ . Jeśli ciągle mają miejsce problemy z 2.0, to ciągle czekam na propozycje sposobów jego przesłania.
'Oficjalnie ostrzeżony przed banem' ;]
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Gravel pisze:ciągle czekam na propozycje sposobów jego przesłania.
Spakuj zipem i podziel go Total Commander'er. To na pewno zadziała.
Ostatnio zmieniony 11 października 2004, 19:43 przez Bruce, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
inconnu
Paser
Posty: 183
Rejestracja: 16 czerwca 2003, 22:13
Lokalizacja: R'lyeh
Kontakt:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: inconnu »

W tym problem, że aktualnie TC nie posiadam. Może jakiś link?
'Oficjalnie ostrzeżony przed banem' ;]
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Czy ktoś wie jak się nauczyć perswazji i jak zwiększyć siłę? Gravel napisał o modzie który dodaje dom. Czy mógłbyś napisać gdzie on się znajduje? Tylko opisz odnośnie miasta gdzie się zaczyna grę.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Maggie
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 03 lutego 2004, 14:51
Lokalizacja: Malbork

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Maggie »

Ekh, że się tak nieśmiało zapytam bo nie wiem :oops: o czym jest Morrowind?
Awatar użytkownika
forti
Ożywieniec
Posty: 95
Rejestracja: 04 sierpnia 2004, 12:22
Lokalizacja: kraśnik

Re: Morrowind - gram!

Post autor: forti »

Perswazja - osobowość postaci odpowiada za skuteczne jej używanie . Siła- o ile dobrze pamiętam zwiększa się podczas walki , poruszania się, ale lepiej niech Gravel się wypowie. Co do domku , to jest pełno modów z domami, napisz Bruce jaki konkretnie chcesz zainstalować - polecam "A good place to stay" czy jakos tak.
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Właśnie o ten mi chodzi "A good place to stay" forti. Gdzie ten dom się znajduje?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
inconnu
Paser
Posty: 183
Rejestracja: 16 czerwca 2003, 22:13
Lokalizacja: R'lyeh
Kontakt:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: inconnu »

Jak pewnie większość graczy zauważyła od razu, Morrowind (oraz Daggerfall) nie ma standardowych punktów doświadczenia, lecz awans na kolejne poziomy opiera się na wzroście umiejętności. Kiedy umiejki z pierwszych dwóch grup podniosą się łącznie o 10 punktów, postać powinna odpocząć, a podczas snu zdobędzie nowy poziom. Wtedy też podnosimy atrybuty, czyli wspomnianą siłę, czy też inteligencję, wytrzymałość etc. Mamy do podzielenia trzy punkty, lecz jeśli używaliśmy najwięcej umiejętności, za które odpowiada np. siła, to przy sile otrzymamy mnożnik. Zatem żeby szybko podnieść ten atrybut trzeba przede wszystkim trenować umiejętności bojowe, płatnerstwo i akrobatykę (za te umiejki odpowiada właśnie siła).
Heh, ostatnio nie potrafię być lakoniczny.

Maggie -w jakim sensie 'o czym?'? krótko mówiąc jest to gra z gatunku cRPG rozgrywająca się w świecie The Elder Scrolls (w tej chwili istnieje pięć gier w nim osadzonych) a konkretnie na wyspie znajdującej się w prowincji Ciemnych/Mrocznych Elfów. Czyli krótko: takie lekko-dark fantasy z niewielkimi naleciałościami steam punka. Bardzo fajna gierka :wink: .
'Oficjalnie ostrzeżony przed banem' ;]
Awatar użytkownika
forti
Ożywieniec
Posty: 95
Rejestracja: 04 sierpnia 2004, 12:22
Lokalizacja: kraśnik

Re: Morrowind - gram!

Post autor: forti »

Bruce- ten dom znajduje się w Balmorze na lewo od świątyni, z zewnątrz wygląda jak jaskinia, w środku jak w dwemerowym zamku, sypialnia, magazynki, pracownia alchemiczna, zbrojownia i pomieszczenie które można zaadaptować jako wystawę dla swoich ciekawych i cennych przedmiotów :)
"Jak tam było, tak tam było,
Ale jeszcze nigdy tak nie było,
Żeby jakoś nie było."
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Jeszcze jedno. Co daje zaklęcie Czar Księzyca? To jest ze znaku cień. Bo to jest chyba głupi czar. Ukradnę coś lub zaatakuję to ten czar przestaje działać.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
forti
Ożywieniec
Posty: 95
Rejestracja: 04 sierpnia 2004, 12:22
Lokalizacja: kraśnik

Re: Morrowind - gram!

Post autor: forti »

http://www.elderscrolls.phx.pl/mwpostac/znaki.html - tutaj powinieneś chyba znaleźć odpowiedź (wyręczam Gravela :wink: )
"Jak tam było, tak tam było,
Ale jeszcze nigdy tak nie było,
Żeby jakoś nie było."
Maggie
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 03 lutego 2004, 14:51
Lokalizacja: Malbork

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Maggie »

Opis gry zabrzmiał ciekawie...Chyba się skuszę. Jeśli oczywiście skończę Thiefy, na co jak dotąd nie udaje mi się znaleźć czasu, i uda mi się ją zdobyć po rozsądnej cenie(co wcale nie oznacza wspomagania piratów)
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

Naprawdę warto i jeszcze za taką cenę :-D Nic tylko kupować :-D
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bukary »

Zacząłem grać na dobre! Potrzebuję kilku porad, żeby przyzwyczaić się do świata Morrowind.

Oto moja postać:
Rasa: Mroczny Elf
Klasa: Złodziej
Poziom: 1
Znak: Atronach

Jak mam postępować, żeby z taką postacią dobrze mi się grało?

Na początku pogadałem z wszystkimi osobami w miasteczku. Przeczytałem pewną księgę, dzięki czemu wzrósł poziom umiejętności handlu. Oddałem też znaleziony pierścień Fangortowi. Pewna osoba w Domu Cechowym zaproponowała mi, żeby śledził Fangorta. Zgodziłem się. W nocy odkryłem jego kryjówkę w dziupli. Zabrałem stamtąd m.in. 300 sztuk złota. Potem poszedłem do jaskini, którza znajduje się w pobliżu przystani łazika. Zabiłem wszystkich przemytników i zabrałem wszystko, co było w jaskini.

I teraz kilka pytań do starych wyjadaczy:

1) Czy mam oddać ukradzioną Fangortowi kasę temu żołnierzowi, który mnie wynajął? Szkoda się rozstawać z taką gotówką.
2) W jaskini przemytników była cele, w której jest 3 więźniów. Uwolnić ich? Czy to będzie miało jakiś wpływ na rozgrywkę?
3) W jaskini znalazłem Księżycowy Proszek. I teraz, gdy go mam, w Domu Cechowym nie chcą ze mną handlować. Wywalić ten proszek? Co to w ogóle jest?
4) Skąd mam wiedzieć, do czego służą poszczególne rzeczy, które znajduję? Mam już sporo różnych dziwnych przedmiotów i nie wiem, czy je sprzedawać, czy sobie zostawić.
5) Co kupić na początku w Domu Cechowym? Jaką broń? Jakie odzienie? Jakie zwoje? Co polecacie? Warto kupić Uczniowskie WYtrychy? Chciałbym w końcu otwierać skrzynie i zamki...
6) W wielu miejscach (chatach) są zamknięte skrzynie, ale stoją przy nich ludzie. Co mam robić? Zabijać tych ludzi i kraść? Bo jeśli ich nie zabiję, to przecież za kradzież zgarnie mnie straż... :(

To pytania na początek, żebym się "wczuł" w świat gry i w styl rozgryki... :)
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bukary »

Muszę przyznać, że rozmiar świata Morrowind jest imponujący. :shock:

Nie dziwię się, że projektanci z LGS pracujący na początku nad TDS odchodzili z Eidosu, żeby pracować nad dodatkami do Morrowinda...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Morrowind - gram!

Post autor: Bruce »

1. Możesz oddać. W grze zdobędziesz dużo kasy. Mam nawet niezły sposób na wzbogacanie się. Należy udać się do Pelagiat i odwiedzić kupca. Jest tuż przed płatnerzem. Jak łatwo zauważyć tuż za nim jest skrzynia, a po jego lewej stronie jest taka "wnęka" z koszami, workami itd. Należy tam pójść i stanąć jak najdalej od skrzyni, ale tak żeby można ją było otworzyć. I można brać ile się da. Potem z powrotem do miasta gdzie zaczynamy grę, do kupca, sprzedajemy mu to co ukradliśmy i tak w kólko. Problem kasy rozwiązany :-D
2. Można, trochę sięzwiększy osobowość.
3. Ten proszek można sprzedać w Balmorze, tylko nie pamiętam imienia.
4. Pytać się ludzi, głównie kupców.
5. Ja skompletowałem stalową i cesarską zbroję. Cesarską można mieć za darmo. Należy udać się do Pelagiat, wejść do zamku i znaleźć orka który sprzedaje broń. Po jego obu stronach są drzwi. Trzeba wybrać te które prowadzą na południową wieżę. Tam w pakach jest zbroja i chyba też coś leży na łóżku. Jakby cos brakowało można dokupić.
6. Z tego co mi wiadomo istnieje czar "Kameleon" i jak się go użyje można nim kraść, ale jak go się nauczyć to nie wiem.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
ODPOWIEDZ