Wiedźmin

Zajrzyj tutaj, jeśli masz ochotę pogawędzić, poplotkować i wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji na tematy niemające wiele wspólnego z Thiefem.

Moderator: Bruce

Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Wiedźmin

Post autor: Łucznik »

żaden eliksir nie zjada nam życia ani nie wykańcza :)) kolejny eliksir zje nam pół życia gdy przekroczymy 50% toksyczności a gdy przekroczymy 100% giniemy(może wypiłeś czarną krew gdzieś przy połowie toksyczności i to cię zabiłó?)
Dziarsky pisze: znalezione tajemnicze eliksiry,
jakie eliksiry??
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Wiedźmin

Post autor: Dziarsky »

Łucznik pisze:żaden eliksir nie zjada nam życia ani nie wykańcza :)) kolejny eliksir zje nam pół życia gdy przekroczymy 50% toksyczności a gdy przekroczymy 100% giniemy(może wypiłeś czarną krew gdzieś przy połowie toksyczności i to cię zabiłó?)
Cóż. Jeden, który robiłem z przepisu zawsze mnie dobijał :).
jakie eliksiry??
Nie znalazłeś nigdy kilku eliksirów ? Jeden jakby zwalniał czas i wyświetlał wokół nas pasma energii a inny modyfikował siłę względem poziomu żywotności. Miałem jeszcze z jeden ale już nie pamiętam co robił. Tak czy owak nie działały one jakoś specjalnie przydatnie, wręcz przeszkadzały.
Obrazek
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Wiedźmin

Post autor: Łucznik »

Dziarsky pisze:Cóż. Jeden, który robiłem z przepisu zawsze mnie dobijał .
Może rzeczywiście czarna krew albo dekokt raffarda białego?
a te tajemnicze eliksiry to chyba zamieć(on spowalnai czas) a ten 2 to nie wiem co to(modyfikował siłe względem żywotności?! tzn. co robił?) :P ale 3 to chyba biały miód(mi się na początku wydawało że nic nie robi :)) )
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Wiedźmin

Post autor: Dziarsky »

Łucznik pisze:to chyba biały miód(mi się na początku wydawało że nic nie robi
A co na prawdę robił? Bo nazwę pamiętam ale działania nie :).

ps. Ktoś wykonał jakiś genialny eliksir i chciałby się podzielić przepisem ?
Obrazek
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Wiedźmin

Post autor: Łucznik »

Dziarsky pisze:A co na prawdę robił?
usuwał działania wszystkich eliksirów i zmniejszał toksyczność do 0%
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Wiedźmin

Post autor: Dziarsky »

Łucznik pisze:usuwał działania wszystkich eliksirów i zmniejszał toksyczność do 0%
Och to był bardzo przydatny eliksir.
Obrazek
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Wiedźmin

Post autor: Leming »

Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Wiedźmin

Post autor: Łucznik »

Oo można sobie nawet przyrządzić porcyjkę fistechu...
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Wiedźmin

Post autor: Dziarsky »

To ja jeszcze tylko zadam takie pytanko.
W lokacji Wioska blisko zniszczonego mostku pełno jest takich larw wychodzących z ziemi. Czy warto z nimi walczyć tak po prostu? Czegoś pilnują czy jak?
Obrazek
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: Wiedźmin

Post autor: Maveral »

Dzień dobry. Tak sobie gramw tego Wiedźmaka i jak narazie największe kłopoty sprawił mi Archespor. Nawet mnie zabił 2 razy :D Ale do rzeczy - nie podoba mi się mała liczba modeli postaci w grze. Czasem klony chodzą obok siebie - do bani. Czasem, w trybie izometrycznym, gdy Geralt ma atakować, to nie reaguje na kliknięcia myszą na przeciwniku. Muszę kliknąć gdzieś obok niego i potem dopiero na przeciwnika. Gra w kości jest na razie zbyt łatwa. To samo tyczy się walki na pięści. Chyba na razie tyle ;)

Mam pytanko - wiadomo coś czy CDP Red zrobi paczuszkę z dodatkowymi modelami postaci do gry? Te klony naprawdę irytują :roll:
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Wiedźmin

Post autor: Dziarsky »

Maveral pisze:Archespor. Nawet mnie zabił 2 razy :D
A gdzie tą lepszą wersję można było spotkać? bo nie pamiętam. Mnie wykończyła nastokrotnie Królowa Kikimor w czym zawinił chyba brak łatki. Po wgraniu 1.20 zmniejszyła się liczba tych małych monsterków i udawało mi się dotrzeć do jaskini przed tym wielgachnym by zawalić na niego strop.
Maveral pisze:Czasem, w trybie izometrycznym, gdy Geralt ma atakować, to nie reaguje na kliknięcia myszą na przeciwniku.
Dlatego gram na TPP (jak na rasowego fana FPP przystało :P) gdzie ma się dużą kontrolę nad otoczeniem. Po za tym to jest najlepszy TPP jaki na razie widziałem.
Maveral pisze:Gra w kości jest na razie zbyt łatwa. To samo tyczy się walki na pięści.
Gra w kości to loteria. Jak przejdziesz pewien etap to losowo przeciwnicy będą lepsi a i tobie będzie więcej wypadać. To nie oznacza, że gra będzie ciągle łatwa - większe stawki i więcej straconej/zarobionej kasy. Co do plansz i zasad to nie opanowałem dokładnie co się dzieje tylko postępowałem zgodnie z schematem i doszedłem do eksperta :).
Walka na pięści to najgorszy element gry - zarówno przygotowanie (animacje, sceny) jak i przydatność. Niestety do końca gry nic się nie zmieni. Przeciwników mało i kasa bidna.
Maveral pisze:Te klony naprawdę irytują
I chyba dalej będą. Nie słyszałem by to mieli zmienić.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: Wiedźmin

Post autor: Maveral »

Dziarsky pisze:
Maveral pisze:Archespor. Nawet mnie zabił 2 razy :D
A gdzie tą lepszą wersję można było spotkać? bo nie pamiętam.
Na bagnach. Jest związane z tym zadanie. Musieliśmy komuś tam zanieść dowód, że zabiliśmy jednego z tych roślinnych potworów. W końcu mi się udało, ale łatwy przeciwnik to to nie był ;)
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Wiedźmin

Post autor: BarTeS »

Dziarsky pisze: I chyba dalej będą. Nie słyszałem by to mieli zmienić.
Nie będą, bo to zmieni edycja rozszerzona. CDP pracuje nad nowymi modelami postaci dalszoplanowych (i nie tylko). Więcej w linku, który wcześniej podałem (po ściagnięciu pdfa). :)
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Wiedźmin

Post autor: Dziarsky »

BarTeS pisze:Nie będą, bo to zmieni edycja rozszerzona.
A ja to odebrałem, że to w tych dodatkowych scenariuszach pojawia się nowe postacie.

ps. właśnie czy to ma być coś wplecione w podstawowa wersję gry czy jakaś osobna mini rozgrywka?
Obrazek
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Wiedźmin

Post autor: Michal »

Maveral pisze:jak narazie największe kłopoty sprawił mi Archespor.
Maveral pisze:Czasem, w trybie izometrycznym, gdy Geralt ma atakować, to nie reaguje na kliknięcia myszą na przeciwniku.
Gdy te 2 rzeczy naszły na siebie to złamałem prawie pięścią biurko. Za każdym razem gdy walczyłem z tym Archesporem mi się tak działo przez co powtarzałem walkę chyba z 10 razy.
Maveral pisze:Gra w kości jest na razie zbyt łatwa
Też odnoszę takie wrażenie. Z takim szczęściem jak w tej grze to spokojnie do Las Vegas mógłbym polecieć. Co rzut to Fulle i Karety.

Urzekły mnie widoki z "Doków". Mury miasta, falująca tafla jeziora i odbijające się w nim słońce, które o każdej porze dnia wprowadza inny nastrój. Działają na mnie takie rzeczy.
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: Wiedźmin

Post autor: Maveral »

Taaaak widoczki sa ekstra. Tylko jedna rzecz mnie gnębi... czy kiedykolwiek to niebo nie jest zachmurzone? Nawet jeśli wydaje się, że słońce świeci fajnie, to spoglądając na niebo nie widzimy go w całej krasie tylko zawsze za jakimiś chmurami. Slowem - niebo nigdy nie jest czyste...
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Wiedźmin

Post autor: Nivellen »

Dziarsky pisze:(...)A ja to odebrałem, że to w tych dodatkowych scenariuszach pojawia się nowe postacie.

ps. właśnie czy to ma być coś wplecione w podstawowa wersję gry czy jakaś osobna mini rozgrywka?
Nowe postacie zastąpią dotychczasowe drugoplanowe, pojawiające się po kilka naraz w jednym miejscu, najbardziej rzucało się to w oczy w Wyzimie :-) Co do dodatkowych przygód
Wiedźmin Edycja Rozszerzona to jednak nie tylko zmiany w mechanice gry czy ulepszona szata graficzna. To również dołączony edytor modów o nazwie D’jinni, umożliwiający graczom tworzenie bądź modyfikację ich własnych przygód w świecie Wiedźmina, a także dwie zupełnie nowe przygody stworzone przez CD Projekt RED. Pierwsza przygoda pt. „Cena neutralności”, opowiada o powrocie Geralta w okolice twierdzy Kaer Moren i składa się z trzech questów. Druga, złożona z pięciu questów, skupia się na problemach Jaskra – wiedźmin zmuszony jest wyciągać przyjaciela z kłopotów.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Wiedźmin

Post autor: Łucznik »

dziś widziałem wywiad na hyperze z gościem z CDP red mówił że widźmin edycja rosszerzona trafi do sklepów 16 maja
Awatar użytkownika
Dark Alphadron
Miastolud
Posty: 54
Rejestracja: 01 grudnia 2007, 13:02
Lokalizacja: Prawdziwy złodziej nie podaje położenia kryjówki.

Re: Wiedźmin

Post autor: Dark Alphadron »

Maveral pisze:Archespor. Nawet mnie zabił 2 razy :D
"Zamieć" pomaga. Ewentualnie podpalenie sukinsyna znakiem Igni. Ja, jako że mam kartę graficzną totalnie do dupy, mam cholernie wielkie zaciachy i nie mogłem w niego trafić - efekt był taki, że zabił mnie też ze 2 razy i przez połowę drugiego rozdziału spieprzałem przed nim.
Podpis ktoś podwędził. Nie zostawił śladów.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Wiedźmin

Post autor: Nivellen »

Widzę, że wiele osób ma kłopoty z przyrządzaniem eliksirów i późniejszym ich stosowaniem. Pomocne będą poradniki twórców, które można ściągnąć ze strony "Wieśka" po zalogowaniu i zarejestrowaniu gry.

Dodatkowo w dziale -Aktualizacje- jest od dziś dostępny patch 1.3 (322.8 MB) oraz wersja beta edytora D'jinni (39.8 MB).

Pomyślnych łowów :-)

PS. Niestety mój komp nie pozwolił mi na skończenie gry. W Wyzimie handlowej odmówił przyjaznej współpracy, fps spadało do kilku klatek. Mam straszliwą ochotę uruchomić ten edytor, ale znając wymagania współczesnych programów do budowy gier, D'jinniego również muszę sobie odpuścić.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: Wiedźmin

Post autor: Maveral »

Dłuzszy czas nie grałem, ale niedawno podjąłem przygodę na nowo i dostalem się do IV aktu. Chciałem tylko powiedzieć, że wbrew temu co piszą tutaj, królową kikimor da się zranić znakiem Yrden. Nie wiem czy ubicie jej w ten sposób jest możliwe, ale ja zamiast przed nią uciekac próbowałem walczyć i wiem, że Yrden zabierał jej energię ;)

A poza tym to gram dalej hehe ;)

Aha no i Magister mnie rozczarował, padł nim zdołał cokolwiek zrobić :?
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Wiedźmin

Post autor: Łucznik »

z magistrem to łątwo jak w 2 akcie księge zdobyłeś i azar ci jej nei zabrał
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Wiedźmin

Post autor: Dziarsky »

Niech ktoś kto ściągnął ostatnią łatkę z nową przygoda powie jak ona się wplata w grę? Trzeba od nowa grać by trafić na nową "gałąź" czy to jest jakiś dodatkowy epizod uruchamiany oddzielnie? (Tylko mi nie mówić kiedy (jeśli) to się w grze zaczyna bo zabiję! :) )
Acha no i czy ten nowy scenariusz to nowe lokacje czy odbywa się to na oryginalnych terenach ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: Wiedźmin

Post autor: Maveral »

Aha jeszcze jedno mnie denerwuje. Mianowicie według mnie Bruxa powinna być jednym z bossów, a nie tylko zwykłym potworem, z którego ubiciem nie mamy najmniejszych problemów. W książce Sapkowskiego jest niesłychanie niebezpieczna i Geralt jako już w pełni wprawny wiedźmin ledwie dał radę. W grze jest adeptem i tłucze bruxy na lewo i prawo :?
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Wiedźmin

Post autor: BarTeS »

Dziarsky pisze:Niech ktoś kto ściągnął ostatnią łatkę z nową przygoda powie jak ona się wplata w grę? Trzeba od nowa grać by trafić na nową "gałąź" czy to jest jakiś dodatkowy epizod uruchamiany oddzielnie? (Tylko mi nie mówić kiedy (jeśli) to się w grze zaczyna bo zabiję! :) )
Acha no i czy ten nowy scenariusz to nowe lokacje czy odbywa się to na oryginalnych terenach ?
Przy wyborze nowej gry masz do wyboru czy chcesz przechodzić Wiedźmina czy któryś z modów. :)

Polecam przeczytać te teksty:
http://www.playback.pl/numer29/pibi/wie ... qjina.html
http://www.playback.pl/numer29/pibi/wie ... airea.html

Tam znajdziesz odpowiedzi na nurtujace Cię pytania. ;)
ODPOWIEDZ