Nowa FM - Dancing with the Dead
Re: Nowa FM - Dancing with the Dead
Gram już od kilku dni i jestem dopiero w zawalonym korytarzu na 1 poziomie. Niestety mogę poświęcić tylko 1,5/2 godz. dziennie na granie. Misja bardzo dobra, trzyma nastrój. Ciekawie zaprojektowana. Podziwiam Twoje umiejętności w skryptowaniu i konstruowaniu architektury Gdyby tak jeszcze dodać do tego więcej nowych tekstur... Już teraz wielkie dzięki za tych kilka godzin wyśmienitej rozrywki
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Nowa FM - Dancing with the Dead
Właśnie sobie pobieram tą misję, przez "pobieracza" Mozilli. Prędkość: cały czas wacha się pomiędzy 88, a 93. Już 85%. Zaraz wejdzie...
Okazji, do perfekcyjnych kradzieży jest wiele... ...perfekcyjny złodziej jest natomiast tylko jeden.
Re: Nowa FM - Dancing with the Dead
Bardzo dobra misja, świetny klimat. Jedna rzecz mnie tylko wpieniła Przechodzenie po gzymsie w kościele/kaplicy (tam gdzie ta figura zasłania tajne przejście) - Garrett się tam blokuje i w ogóle się ruszyć nie mogę
Re: Nowa FM - Dancing with the Dead
to ją rozwal
Re: Nowa FM - Dancing with the Dead
Boję się huntów i zombich, czy w całej misji będę ich spotykać?
Ludzie budują za dużo murów, a za mało mostów.
Re: Nowa FM - Dancing with the Dead
Wyłącznie
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nowa FM - Dancing with the Dead
Boję się Huntów. Ale zagram ... J
► Pokaż Spoiler
Ostatnio zmieniony 10 grudnia 2012, 20:28 przez krystyn-a, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nowa FM - Dancing with the Dead
Pierwsza misja bardzo przyjemna, tylko krótka (za krótka). Patrząc na mapę spodziewałam się czegoś więcej. No i to zakończenie jakieś takie... naiwne. Serio myślicie, że Garrett by się na coś takiego złapał?
Pomijam już fakt, że o wiele łatwiej przyszło mi wyjść poza mapę, niż znaleźć sekrety.
Druga natomiast... Cóż, nie sądziłam, że z upiorów i zombiaków da się jeszcze wycisnąć odrobinę grozy. Okazało się, że wystarczy zabrać mi miecz (tak, wiem, że był na samym początku. Ani słowa).
Ciekawy pomysł z sekretnym ośrodkiem badawczym Młotów, interesująca architektura (zabrakło tylko nowiutkich, śliczniutkich tekstur), grywalność na najwyższym, światowym poziomie
Ogólna ocena: całkiem całkiem.
Pomijam już fakt, że o wiele łatwiej przyszło mi wyjść poza mapę, niż znaleźć sekrety.
Druga natomiast... Cóż, nie sądziłam, że z upiorów i zombiaków da się jeszcze wycisnąć odrobinę grozy. Okazało się, że wystarczy zabrać mi miecz (tak, wiem, że był na samym początku. Ani słowa).
Ciekawy pomysł z sekretnym ośrodkiem badawczym Młotów, interesująca architektura (zabrakło tylko nowiutkich, śliczniutkich tekstur), grywalność na najwyższym, światowym poziomie
Ogólna ocena: całkiem całkiem.