słodko...

Zajrzyj tutaj, jeśli masz ochotę pogawędzić, poplotkować i wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji na tematy niemające wiele wspólnego z Thiefem.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
Mellitus
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 24 sierpnia 2003, 20:03
Lokalizacja: Kraków

Re: słodko...

Post autor: Mellitus »

To nie czas ani miejsce... ale nie mogę się powstrzymać...

Witaj, mój słodki! Z chorobliwym pozdrowieniem, Agnarze! :ok
"Lecz jak mam osiągnąć Eden,
Jeśli ona ma lat dwadzieścia dwa,
A ja jutro skończę siedem"
R. Kasprzycki, Bo jestem powietrzem...
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: słodko...

Post autor: Agnar »

Hehe :P spoko ;) slowo cukierek itp traktuje jako komplement ::D bo to nie jest tak zle... tylko kujesz sie 10 razy dziennie ;) ale to malo boli i igly sa naprawde cienkie... tyle ze trzeba sie niezle kontrolowac.. cos zle zjesz i cukier ze 120 na 250 ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4773
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: słodko...

Post autor: marek »

musisz używać słodzików :wink:
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: słodko...

Post autor: Agnar »

A no musze :P ale ponoc po slodzikach ma sie problemy ze wzdeciami :| oj cos zapachnialo ::D :lol: :-)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Sachmet
Akolita
Posty: 153
Rejestracja: 28 marca 2005, 18:37

Re: słodko...

Post autor: Sachmet »

Ja mam alergie na kurz i tez się musze kłuć tylko, że raz na miesiąc. :wink:
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4773
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: słodko...

Post autor: marek »

czy mi się wydaje, czy zaczynamy robić offfffff-topik ?
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: słodko...

Post autor: Agnar »

Hihi... wydaje ci sie ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Mellitus
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 24 sierpnia 2003, 20:03
Lokalizacja: Kraków

Re: słodko...

Post autor: Mellitus »

Ale teraz już możemy sobie spokojnie porozmawiać, jeśli tylko nadal chcemy...

(Dziękujemy!)
"Lecz jak mam osiągnąć Eden,
Jeśli ona ma lat dwadzieścia dwa,
A ja jutro skończę siedem"
R. Kasprzycki, Bo jestem powietrzem...
ODPOWIEDZ