I kolejny przykład, że gracze są najgorsi i nawet nie ogarniają co kupują i jakie to ma wymagania.
Tak w skrócie to stan przedpremierowy:
Na premierę zdechły serwery i to tymczasowo wyłączyli a teraz przywrócili i spowodowali ryk.
Już są momenty, że wstyd jest się przyznać, że jest się graczem.
Dla mnie to sytuacja win/win.
Mogli sobie pograć w gierkę w peaku popularności, teraz gra zaczyna umierać jak to każda gra z tego gatunku a Sony zwraca im 100% kasy.
Mam pewien sentyment do tej serii - niestety dużo większy, niż czas na granie. Ale ciekaw jestem, co jeszcze mogą dorzucić do rozgrywki. Czy pójdą tylko w ulepszanie sfery wizualnej czy jakieś przełomowe mechaniki wprowadzą? Gameplay trailer dopiero w sierpniu, z tego, co rozumiem...
Dla wielbicieli staroci bardzo polecam zapoznać się z aktualną wersją Quake'a II (gram na Steamie). Jest to bardzo fajnie odświeżona pozycja, dobrze działająca na nowym sprzęcie. Nareszcie z naprawioną muzyką!
Z jednego punktu odpalamy sobie wszystkie dodatki + nowe kampanie, które nie odbiegają jakościowo od klasyki.
OD dłuższego czasu się w to zagrywam i rozkoszuję brutalnością stareńkiego Kłeja xD
Juliusz pisze: ↑09 czerwca 2024, 16:19
Mam pewien sentyment do tej serii - niestety dużo większy, niż czas na granie. Ale ciekaw jestem, co jeszcze mogą dorzucić do rozgrywki. Czy pójdą tylko w ulepszanie sfery wizualnej czy jakieś przełomowe mechaniki wprowadzą? Gameplay trailer dopiero w sierpniu, z tego, co rozumiem...
Gra wyjdzie 11 lutego 2025.
Kilka dni temu oficjalnie pokazano kawałki z rozgrywki.
Dzięki za linka do video. Ciekaw jestem jak fani przyjmą fakt, że gra będzie podzielona na 3 nieomalże odrębne rozdziały... Mnie się zawsze podobał motyw kontynuacji od początku do końca. Ale może wiedzą co robią i ta mechanika się sprawdzi?