Judith pisze:A tam, zjadą z rozdzielczości tekstur i geometrii, przytną particle i klatki animacji, nie powinni mieć z tym aż takich problemów.
Być może. Mam w takim razie nadzieję, że wersja PC będzie w pełni "wypasiona".
A na forum TTLG nawet fett, który do tej pory sensownie bronił Thiefa, już
nie wytrzymał, kiedy przeczytał "rozważania" Stefka Rua na temat niemożności wprowadzenia strzał z liną w stylu dawnych gier.
Wydaje mi się, że oni po prostu przez kilka lat urządzali burze mózgów i myśleli, co by tu jeszcze zepsuć, a teraz, kiedy do nich dotarło, że jednak troszkę przekombinowali, nie mają już czasu na naprawę i robią dobra minę do złej gry. "Złodzieja" trzeba wydać w takim stanie, w jakim jest. I to szybko. Oj, będzie się działo w przyszłym roku.
A najgorsze jest to, że nawet średnio rozgarnięty użytkownik forum Eidosu byłby im w stanie wytłumaczyć, dlaczego niektóre "genialne" pomysły są do bani... Cholera, co oni robili przez tyle lat?!
A teraz niemal każdego dnia ukazuje się jakiś krytyczny artykuł na temat rozgrywki z E3. Dziś były już dwa. Ciekawe, czy Adam Badke biega po biurze, informując projektantów o tym, jakiego galimatiasu narobili.