Thief 4 w produkcji...

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: brzeszczot »

Judith pisze:Szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałem potrzeby korzystania z wody jako środka transportu w Thiefie,...
No nie. Ale chlapnąłeś. Długo się, kolego ukrywałeś z tym wywrotowym i bluźnierczym poglądem. ;)
Nic to, sekcja pływacka otrząśnie się z tego ciosu. Czepki włóż!
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Kapitan Smith »

Jeżeli pływalna woda to dla wszystkich - i złodziei, i strażników. A co ;)
Bezpiecznemu schronieniu w sadzawce - non! :))
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Mixthoor »

Ale Wam sie nudzi. Jeczenie i marudzenie... Nie przesadzacie czasem? Czego Wy oczekujecie? Thiefa Gold w nowej oprawie wizualnej?
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Mixthoor pisze:Ale Wam sie nudzi. Jeczenie i marudzenie... Nie przesadzacie czasem? Czego Wy oczekujecie? Thiefa Gold w nowej oprawie wizualnej?
Dziękujemy za drogocenny wkład w dyskusję.

Słyszeliście? Jazda do łóżek!...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5184
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Wygląda na to, że sami będziemy musieli zagrać, żeby się przekonać, jak jest naprawdę
A da się inaczej? ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Mixthoor »

Dajcie mi tylko DEMO w moje lepkie dłonie... Sprawdzę każdy detal i będę bardziej krytyczny, niż w przypadku recenzji FMek.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Bukary pisze:Dziękujemy za drogocenny wkład w dyskusję.

Słyszeliście? Jazda do łóżek!...
Pora na dobranoc, bo już księżyc świeci... Ja i tak zmykam do wyra, bo się dziś skatowałem na rowerze ;)
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Judith pisze:
Bukary pisze:Dziękujemy za drogocenny wkład w dyskusję.

Słyszeliście? Jazda do łóżek!...
Pora na dobranoc, bo już księżyc świeci... Ja i tak zmykam do wyra, bo się dziś skatowałem na rowerze ;)
Ja jeszcze obejrzałem odcinek The Fall. Świetny serial!

Pora spać...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Mixthoor pisze:Ale Wam sie nudzi. Jeczenie i marudzenie... Nie przesadzacie czasem? Czego Wy oczekujecie? Thiefa Gold w nowej oprawie wizualnej?
Takie oczekiwania spełniają hi-res texture packi ;) Tym niemniej ich autorzy zdają się nie przyjmować do wiadomości tego, że nawet jak zrobią remake danej tekstury w rozdzielczości 1024 czy 2048 to wygląda to śmiesznie, ponieważ większość tych rzeczy od dobrych 5 lat robi się nie na płasko, tylko na geometrii.
Awatar użytkownika
Spidey
Poganin
Posty: 727
Rejestracja: 18 marca 2009, 14:17

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Spidey »

Leming pisze: Zapytaj lepiej o pływalną wodę.
Tak się tu rozczulacie nad strzałą linową (wiem, że jest ważna), ale pamiętajmy także o innych ważnych elementach. Tak wiele materiałów widziałem, ale ani jedno słowo nie padło na temat wody (nie licząc oczywiście zakręcenia fontanny, aby się dostać wyżej, no ale tego "pływalnością" bym nie nazwał, no i oczywiście strażnicy nie zauważyli, że nagle zniknął im na posesji strumyk).
Zauważyli. :P
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle.        ~Kronika Pierwszego Wieku
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: BodomChild »

Judith pisze:Szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałem potrzeby korzystania z wody jako środka transportu w Thiefie, zwłaszcza gdy postulowały go osoby oczekujące "realizmu" w tej grze. Będąc złodziejem zrobiłbym wszystko, żeby tylko nie wpaść do wody, nie zostawić śladów i się nie przeziębić, bo co mi przyjdzie z kichania w ciemnościach? ;)
To samo napisałem kilkadziesiąt (kilkanaście? Nie pamiętam :) ) postów wcześniej. Przecież takie włamywanie się do posiadłości Bafforda przez totalnie przemoczonego złodzieja to czysty idiotyzm (przy całym fanatycznym uwielbieniu jakie mam do pierwszej części) :wes .

W Deadly Shadows mi wielu rzeczy brakowało, ale akurat pływalnej wody nigdy :) .
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Abru »

Stephane Roy odpowiada na pytania: :-D

Lay Down Thy Hammer: Thief Hands-On Preview
http://sneakybastards.net/theobserver/thief-hands-on/

"we’re at E3, there is explosion everywhere, it’s USA..." :-D

“If I give you the possibility to shoot the rope arrow everywhere, I will have to cut something. I will have to reduce our intention for the narrative. If it’s everywhere, the cost of it is to block your view, because it’s still a console. It’s still tech. By having a smart level design, by making sure that feels natural that here you can go – not scripted, but you check and if you feel that you should be able to do that and it’s there, the job is done. If it’s not frustrating, the job is done.”

EDIT: http://ttlg.ttlg.mobi/forums/showthread.php?t=141795
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Marzec »

Informacja z końca filmiku, odnośnie długości gameplayu, mnie osobiście nastraja pozytywnie :)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
TricksieThiefsie
Mechanista
Posty: 445
Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: TricksieThiefsie »

http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief

THIEF trafi również na PS3 i Xbox360.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Chrzanić konsole, niech lepiej podadzą wymagania na peceta :evil:
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

A ja jestem ciekaw, czy będzie kontroler ruchu :))
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

N Harmonia pisze:http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief

THIEF trafi również na PS3 i Xbox360.
E..... Oni twierdzą, że projekty poziomów będą takie same dla 360 i One. No to ja już nie rozumiem...

[hejter mode on]Rozmiar tych poziomów musi być po byku.[/hejter mode off] ;)

A co do wrażeń Sneaky Bastards: czy ktoś znalazł w tym artykule coś, co mogłoby miłośników skradanek napawać optymizmem? :bj:
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: peter_spy »

A tam, zjadą z rozdzielczości tekstur i geometrii, przytną particle i klatki animacji, nie powinni mieć z tym aż takich problemów.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Judith pisze:A tam, zjadą z rozdzielczości tekstur i geometrii, przytną particle i klatki animacji, nie powinni mieć z tym aż takich problemów.
Być może. Mam w takim razie nadzieję, że wersja PC będzie w pełni "wypasiona".

A na forum TTLG nawet fett, który do tej pory sensownie bronił Thiefa, już nie wytrzymał, kiedy przeczytał "rozważania" Stefka Rua na temat niemożności wprowadzenia strzał z liną w stylu dawnych gier. :))

Wydaje mi się, że oni po prostu przez kilka lat urządzali burze mózgów i myśleli, co by tu jeszcze zepsuć, a teraz, kiedy do nich dotarło, że jednak troszkę przekombinowali, nie mają już czasu na naprawę i robią dobra minę do złej gry. "Złodzieja" trzeba wydać w takim stanie, w jakim jest. I to szybko. Oj, będzie się działo w przyszłym roku. :roll:

A najgorsze jest to, że nawet średnio rozgarnięty użytkownik forum Eidosu byłby im w stanie wytłumaczyć, dlaczego niektóre "genialne" pomysły są do bani... Cholera, co oni robili przez tyle lat?!

A teraz niemal każdego dnia ukazuje się jakiś krytyczny artykuł na temat rozgrywki z E3. Dziś były już dwa. Ciekawe, czy Adam Badke biega po biurze, informując projektantów o tym, jakiego galimatiasu narobili. ;)
Ostatnio zmieniony 20 czerwca 2013, 20:33 przez Bukary, łącznie zmieniany 1 raz.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
TricksieThiefsie
Mechanista
Posty: 445
Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: TricksieThiefsie »

Jak lud zacznie wychodzić na ulicę i burzyć się na obecny rząd, to dorzucimy kilka transparentów "THIEF TAK Teef NIE!" i jakoś wyładujemy swoje emocje xd
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Nivellen »

No żeż rwał ich nać! Teraz to już przegięli. Mój optymizm też ma swoje granice. Brak wody jestem w stanie jakoś ścierpieć, animacje w stylu AC też, ale tłumaczyć wymuszenie punktów zaczepienia strzały linowej koniecznością ochrony linii fabularnej, to już gruba przesada.
Duszyć rupy im się nie chce i zmienić kilku tysięcy linijek kodu, czy projektów poziomów. Naprawdę tak trudno programować zdarzenia w UE3, aby gracz mógł popychać fabułę w kierunku w jakim chce, a na koniec i tak mieć dwa, góra trzy zamknięcia historii?
Ja chcę swobodnej eksploracji miasta z poziomu dachów :!:
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Pamiętacie Ion Storm...

Średnio dobre Thief: Deadly Shadows. I jeszcze gorsze Deus Ex: Invisible War.

Żeby tylko teraz nie było na odwrót... :?

Myślałem o tym, co napisał Judith... I jakoś nie wierzę w to, żeby EM po prostu zrobił na 360 takiego samego Thiefa jak na Xbox One, tylko z gorszymi teksturami, efektami etc. Jeśli dostali w ostatniej chwili przykaz, żeby wydać grę także na słabsze konsole i to w takiej samej postaci (jeśli idzie o poziomy), jak na te lepsze, to pewnie teraz przerabiają misje przystosowane do nowych konsol, żeby były mniej zasobożerne (może nawet mniejsze).

:ups
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Kolejne durne tłumaczenie ze strony Eidosu :?
Wydaje mi się, że chodzi tu bardziej o to, by przedsiębiorczy gracze nie wyszli poza mapę. Oczywiście, dałoby się temu zapobiec bezbłędnym projektem map, ale nie czarujmy się, brać łacherska zawsze znajdzie sposób.
O wiele łatwiej jest po prostu ograniczyć możliwości gracza albo postawić niewidzialne ściany. Z dwojga złego wolę to pierwsze...

Jak już pisałam: jeśli tych punktów do zaczepiania strzał będzie dość, a do tego dojdą inne możliwości eksploracji, jakoś to przełknę, ale jeśli taki punkt będzie jeden w dzielnicy, a w górze prowokująco zawieszą belki przypominające, jak bardzo nie mogę użyć mojej strzały... to będę bardzo rozczarowana.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Flavia pisze:... to będę bardzo rozczarowana.
Będzie dobrze. :P:

Nowy Mirror's Edge da nam lepszą świadomość ciała niż Thief.
Kolejny Dishonored da nam lepsze skradanie niż Thief.
Watch_Dogs da nam ciekawszą eksplorację niż Thief.
The Division da nam lepsze animacje postaci i bardziej rozbudowaną interakcję ze środowiskiem niż Thief.
Nowy Asasyn da nam ciekawsze QTEs i bardziej widowiskowe akcje z perspektywy 3. osoby.
The Evil Within da nam więcej ciarek na plecach niż "straszna misja" w nowym Thiefie.
Wiedźmin 3 da nam więcej przyjemności z grania niż Thief.

Będzie dobrze...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Bukary pisze:Wydaje mi się, że oni po prostu przez kilka lat urządzali burze mózgów i myśleli, co by tu jeszcze zepsuć, a teraz, kiedy do nich dotarło, że jednak troszkę przekombinowali, nie mają już czasu na naprawę i robią dobra minę do złej gry. "Złodzieja" trzeba wydać w takim stanie, w jakim jest. I to szybko. Oj, będzie się działo w przyszłym roku. :roll:
To jest niestety syndrom zbyt długiej pracy nad jednym tytułem. W tym momencie zaczynam się zastanawiać czy im nie wyjdzie taki Tomb Rider Reeboot. Słaba gra, zupełnie bez wyrazu, do której panowie na próbę wsadzili wszystkie znane patenty z innych gier. Oby z Thiefem nie stało się to samo.
Zablokowany