Mixthoor Mod Packs
Re: Mixthoor Mod Packs
Śmiga, aż miło. Fajnie, że Ci się chciało stworzyć te paczuszki.
P.S. Nie wiem dlaczego w niektórych FM-kach niektóre teksturki nie chcą się wczytywać. Białe plamy.
P.S. Nie wiem dlaczego w niektórych FM-kach niektóre teksturki nie chcą się wczytywać. Białe plamy.
Re: Mixthoor Mod Packs
Będą aktualizacje, jak tylko znajdę czas na powrót do Thiefa.
1) W niektórych misjach błąd ten powodowały kolizje obiektów, które zastępuje dodatek EP. Przykładowo miałem dokładnie białe plamy zamiast obrazów, wajch, dźwigni, przycisków (misje Zontika do TG) lub gra całkowicie wyłączała się z błędem (ANIR3, autor wspominał o wyłączeniu EP przed uruchomieniem gry).
2) W innej misji twórcy o nicku DrK (Better Tomorrow) plącza i inne rośliny miałem zielone, podczas gry cała misja była w mrocznych odcieniach szarości. Zmianę powodowały nowe tekstury Vurta. Podobnie z teksturą wody - została ona nadpisana również przez paczkę Vurta, a zwie się Realistic Water.
O ile na takie drobne zmiany tekstur mogę przymknąć oko (odcienie szarości dla CAŁEJ GRY mogę przecież aktywować dzięki NewDark), tak zupełnie białych obiektów już nie. W takim przypadku najlepiej jest na czas grania w daną FM po prostu wyłączyć EP.
1) W niektórych misjach błąd ten powodowały kolizje obiektów, które zastępuje dodatek EP. Przykładowo miałem dokładnie białe plamy zamiast obrazów, wajch, dźwigni, przycisków (misje Zontika do TG) lub gra całkowicie wyłączała się z błędem (ANIR3, autor wspominał o wyłączeniu EP przed uruchomieniem gry).
2) W innej misji twórcy o nicku DrK (Better Tomorrow) plącza i inne rośliny miałem zielone, podczas gry cała misja była w mrocznych odcieniach szarości. Zmianę powodowały nowe tekstury Vurta. Podobnie z teksturą wody - została ona nadpisana również przez paczkę Vurta, a zwie się Realistic Water.
O ile na takie drobne zmiany tekstur mogę przymknąć oko (odcienie szarości dla CAŁEJ GRY mogę przecież aktywować dzięki NewDark), tak zupełnie białych obiektów już nie. W takim przypadku najlepiej jest na czas grania w daną FM po prostu wyłączyć EP.
Re: Mixthoor Mod Packs
Uhm, może to głupie pytanie, ale... jak wyłączyć EP dla TG?
Dla T2 istnieje jeden plik, któremu trzeba po prostu zmienić nazwę, ale nie widzę takiego w folderze T1. Za to w niektórych misjach zamiast tekstur i obiektów mam białe plamy...
Dla T2 istnieje jeden plik, któremu trzeba po prostu zmienić nazwę, ale nie widzę takiego w folderze T1. Za to w niektórych misjach zamiast tekstur i obiektów mam białe plamy...
Re: Mixthoor Mod Packs
Edytuj plik install.cfg:
Usuń z niego .\mods\EP\Thief1+.\mods\EP+. Zostanie Ci:
[/code]
Kod: Zaznacz cały
;cd_path .\
install_path .\
language english
resname_base .\mods+.\mods\EP\Thief1+.\mods\EP+.\patches+.\TEXTPACK+.\TEXTPACK\res+.\res
load_path .\
script_module_path .\
movie_path .\movies
Kod: Zaznacz cały
[code];cd_path .\
install_path .\
language english
resname_base .\mods+.\patches+.\TEXTPACK+.\TEXTPACK\res+.\res
load_path .\
script_module_path .\
movie_path .\movies
Re: Mixthoor Mod Packs
Dalej biało...
Re: Mixthoor Mod Packs
OK,
zmień nazwę pliku \MODS\EP.crf na \MODS\dupa
zmień nazwę pliku \MODS\EP.crf na \MODS\dupa
Re: Mixthoor Mod Packs
Wciąż to samo.
EDIT:
Podmieniłam folder obj na zawartość obj.crf i się unormowało, tylko ramię Garretta pozostało jakieś dziwne, ale kij z tym. W każdym razie dzięki.
EDIT:
Podmieniłam folder obj na zawartość obj.crf i się unormowało, tylko ramię Garretta pozostało jakieś dziwne, ale kij z tym. W każdym razie dzięki.
Re: Mixthoor Mod Packs
Mam problem - po wgraniu Mixthoor Mod Packs padło mi sterowanie. Gra nie reaguje ani na mysz, ani na klawiaturę... tak dzieje się na zarówno na xp (mój stary kom) jak i win7. Co powinnam zrobić? bo obraz stoi jak zamurowany... a mnie diabli biorą, że nie mogę ruszyć z miejsca...
EDIT:
Podstawowe klawisze udało mi się uruchomić, co nie zmienia faktu, że bez myszy grać się nie da...
EDIT:
Podstawowe klawisze udało mi się uruchomić, co nie zmienia faktu, że bez myszy grać się nie da...
Re: Mixthoor Mod Packs
Hej
Miałem identyczny problem, to kwestia braku przypisania klawiszy w plikach konfiguracyjnych.
Wrzuć sobie pliki *bnd, zawarte w folderze "saves" do swojego folderu "saves".
Miałem identyczny problem, to kwestia braku przypisania klawiszy w plikach konfiguracyjnych.
Wrzuć sobie pliki *bnd, zawarte w folderze "saves" do swojego folderu "saves".
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Mixthoor Mod Packs
A dokładniej? Pobrałam plik... wrzuciłam do "saves" w folderze z grą i... nic.krystyn-a pisze:Wrzuć sobie pliki *bnd, zawarte w folderze "saves" do swojego folderu "saves".
Re: Mixthoor Mod Packs
Instrukcja:
Informacje dodatkowe
Aby zainstalować paczkę, nie trzeba korzystać z Dark Loader’a. W przypadku braku tego programu należy stworzyć w katalogu głównym gry folder o nazwie RES, po czym samodzielnie przenieść do niego następujące pliki CRF: bitmap, books, default, editor, fam, interface, mesh, motions, obj, pal, snd, springs.
W katalogu _Temp znajdują się pliki konfiguracyjne nowych opcji, jakie dostarcza patch New Dark. Plik zawierający w nazwie słowo original jest niezmienionym plikiem, jaki standardowo otrzymujemy po rozpakowaniu ściągniętego patcha. Pliki zawierające w nazwie słowa PC oraz NB są przykładowymi plikami, jakie wykorzystuję odpowiednio na mocniejszym PC i słabszym notebooku. Zawartość pliku cam_ext_PC.cfg została przekopiowana do pliku cam_ext.cfg w głównym katalogu gry.
W katalogu SAVES znajduje się kilka plików z przykładową konfiguracją. Jeden z nich należy wczytać tuż po włączeniu gry. Wśród standardowych konfiguracji jakie posiada Thief, dodałem swoją klawiszologię.
W katalogu _Readme znajdują się pliki tekstowe z opisem poszczególnych modyfikacji oraz zbiór linków, pod którymi je znalazłem.
Informacje dodatkowe
Aby zainstalować paczkę, nie trzeba korzystać z Dark Loader’a. W przypadku braku tego programu należy stworzyć w katalogu głównym gry folder o nazwie RES, po czym samodzielnie przenieść do niego następujące pliki CRF: bitmap, books, default, editor, fam, interface, mesh, motions, obj, pal, snd, springs.
W katalogu _Temp znajdują się pliki konfiguracyjne nowych opcji, jakie dostarcza patch New Dark. Plik zawierający w nazwie słowo original jest niezmienionym plikiem, jaki standardowo otrzymujemy po rozpakowaniu ściągniętego patcha. Pliki zawierające w nazwie słowa PC oraz NB są przykładowymi plikami, jakie wykorzystuję odpowiednio na mocniejszym PC i słabszym notebooku. Zawartość pliku cam_ext_PC.cfg została przekopiowana do pliku cam_ext.cfg w głównym katalogu gry.
W katalogu SAVES znajduje się kilka plików z przykładową konfiguracją. Jeden z nich należy wczytać tuż po włączeniu gry. Wśród standardowych konfiguracji jakie posiada Thief, dodałem swoją klawiszologię.
W katalogu _Readme znajdują się pliki tekstowe z opisem poszczególnych modyfikacji oraz zbiór linków, pod którymi je znalazłem.
Re: Mixthoor Mod Packs
Zainstalowałam paczkę... podstawowe klawisze, od biedy, mogę sama uzupełnić... największy problem sprawia mi mysz, która porusza kursorem w menu, ale po wczytaniu misji przestaje działać.
Re: Mixthoor Mod Packs
Klawiszologii nie musisz ręcznie wpisywać. Załaduj dowolny plik konfiguracyjny.
Z myszą nigdy nie miałem żadnych problemów.
Z myszą nigdy nie miałem żadnych problemów.
Re: Mixthoor Mod Packs
Bardzo możliwe, że źle przeprowadziłam cały proces zainstalowania "paczki", a mianowicie rozpakowałam ją na dysku przenośnym, potem skopiowałam i wkleiłam do katalogu z grą. Aktualnie wykasowałam Thiefa i wszystkie "śmieci" jakie po nim pozostały. Zainstalowałam z Antologii... na razie na Xp, jak tu zadziała, to może na Win7 też.
Mogę spróbować za pomocą DarkLoadera... jak mi podpowiesz jak to zrobić.
Mogę spróbować za pomocą DarkLoadera... jak mi podpowiesz jak to zrobić.
Re: Mixthoor Mod Packs
Chętnie - Przeczytaj wszystko bardzo dokładnie, łącznie z instrukcją w PDFie: http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php ... 30#p131530
Re: Mixthoor Mod Packs
Nie rozumiem tego polecenia... gdzie wczytać po włączeniu gry?Mixthoor pisze:W katalogu SAVES znajduje się kilka plików z przykładową konfiguracją. Jeden z nich należy wczytać tuż po włączeniu gry.
EDIT:
Właśnie wrzuciłam do folderu z grą "paczkę" i jak przypuszczałam, nic się nie zmieniło... przeczytałam całą instrukcję, zresztą nie pierwszy raz. Co mogłam pominąć?
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Mixthoor Mod Packs
uruchamiasz grę -> Ustawienia -> Sterowanie -> Wczytaj -> wybierasz jedno z przypisań po lewejkrystyn-a pisze:gdzie wczytać po włączeniu gry?
Re: Mixthoor Mod Packs
Dzięki serdeczne, wszystko działa jak należy, no ... prawie wszystko.
Nieaktywna jest jasność, zmieniłam plik cfg, tak jak było w instrukcji, już nie miga, ale ekran jest dość ciemny i nie da się rozjaśnić, zresztą ściemnić też nie...
Nieaktywna jest jasność, zmieniłam plik cfg, tak jak było w instrukcji, już nie miga, ale ekran jest dość ciemny i nie da się rozjaśnić, zresztą ściemnić też nie...
Re: Mixthoor Mod Packs
Po instalacji MMP grafika świruje (jest zbyt jasno, a zmiana poziomu jasności nie funkcjonuje; kolory są wyblakłe...).
Wina ustawień opcji graficznych New Dark z pliku cam_ext.cfg.
Rozwiązanie jest banalne:
1) Usuń plik ./cam_ext.cfg
2) Z katalogu ./_Temp/ skopiuj do głownego katalogu gry plik o nazwie cam_ext_original.cfg zawierający standardowe ustawienia z patcha New Dark.
3) Zmień nazwę z cam_ext_original.cfg na cam_ext.cfg
Re: Mixthoor Mod Packs
Zrobiłam to, ale nic nie pomogło...Mixthoor pisze:Po instalacji MMP grafika świruje (jest zbyt jasno, a zmiana poziomu jasności nie funkcjonuje; kolory są wyblakłe...).
Wina ustawień opcji graficznych New Dark z pliku cam_ext.cfg.
Rozwiązanie jest banalne:
1) Usuń plik ./cam_ext.cfg
2) Z katalogu ./_Temp/ skopiuj do głownego katalogu gry plik o nazwie cam_ext_original.cfg zawierający standardowe ustawienia z patcha New Dark.
3) Zmień nazwę z cam_ext_original.cfg na cam_ext.cfg
Re: Mixthoor Mod Packs
To nie dobrze. Powiedz mi, czy w klawiszologii masz ustawione klawisze do rozjaśniania/ściemniania? Czy możesz również rozjaśnić ekran w opcjach graficznych gry?
Update:
Możesz też w pliku cam_ext.cfg aktywować/deaktywować:
Update:
Możesz też w pliku cam_ext.cfg aktywować/deaktywować:
Kod: Zaznacz cały
; -------------------
; D3D9 render options
; -------------------
; by default it will try to use an enhanced 32-bit precision display mode, if the driver supports it, but
; there may be instances (like with integrated intel GPUs) where the driver does support it but it may not
; work correctly (such as gamma not working), this option will disable the use of enhanced precision
d3d_disp_no_rgb10_buf
Re: Mixthoor Mod Packs
Na Xp jasność już jest OK! I suwak, i klawisze działają...
Dzięki serdeczne.
Dzięki serdeczne.
Re: Mixthoor Mod Packs
Czy autor mógłby zaktualizować mixtoor mod packs do Thief 1 Gold. Już jest TFix1.17b, nowe tekstury by Tin i inne.
Re: Mixthoor Mod Packs
Już działam i testuję. Gdy wszystko będzie OK, udostępnię. Planuję wydać to jutro (niedziela).
Re: Mixthoor Mod Packs
Łachery, czas na poważny update:
Do TG powstała nowa paczka MMP oznaczona numerkiem v1.2. Zawiera ona:
- TFix v1.17b2 - TMA New Dark v1.21
- TFix v1.17b2 - t2skies - Enhanced skies for Thief 2: The Metal Age
- TFix v1.17b2 - Thief 1 & Gold AI Mesh & Skin
- TG Cenega Patch
- TG GayleSaver's Custom Scripts
- TG Sound Effects Enhancement Pack v1.5
- TG Texture Pack by Tin v1
- TG Texture Pack by Tin v3
- Thief Enhancement Pack v2.0 Alpha
- Skrypty - DP2
- Skrypty - HamDM
Porównanie grafiki z paczki w wersji 1.1 z paczki w wersji 1.2. Linki do paczek w pierwszym poście.
Komentarz:
- Nie widziałem żadnych porównań grafiki między EP v1.0 a v2.0.
- TG Texture Pack by Tin v3 musiałem dokładnie przejrzeć, ponieważ prócz grafiki zawiera masę innych rzeczy (prawdopodobnie TFix-a). Gdyby kogoś interesowało, paczkę tych tekstur można "deaktywować".
- Ostatnie 2 linki otrzymaliśmy na forum od Flavii. Odnoszą się one do skryptów niezbędnych przy uruchamianiu starych FM pod NewDark.
- W razie pytań lub problemów - walcie śmiało.
Do TG powstała nowa paczka MMP oznaczona numerkiem v1.2. Zawiera ona:
- TFix v1.17b2 - TMA New Dark v1.21
- TFix v1.17b2 - t2skies - Enhanced skies for Thief 2: The Metal Age
- TFix v1.17b2 - Thief 1 & Gold AI Mesh & Skin
- TG Cenega Patch
- TG GayleSaver's Custom Scripts
- TG Sound Effects Enhancement Pack v1.5
- TG Texture Pack by Tin v1
- TG Texture Pack by Tin v3
- Thief Enhancement Pack v2.0 Alpha
- Skrypty - DP2
- Skrypty - HamDM
Porównanie grafiki z paczki w wersji 1.1 z paczki w wersji 1.2. Linki do paczek w pierwszym poście.
Komentarz:
- Nie widziałem żadnych porównań grafiki między EP v1.0 a v2.0.
- TG Texture Pack by Tin v3 musiałem dokładnie przejrzeć, ponieważ prócz grafiki zawiera masę innych rzeczy (prawdopodobnie TFix-a). Gdyby kogoś interesowało, paczkę tych tekstur można "deaktywować".
- Ostatnie 2 linki otrzymaliśmy na forum od Flavii. Odnoszą się one do skryptów niezbędnych przy uruchamianiu starych FM pod NewDark.
- W razie pytań lub problemów - walcie śmiało.