Strona 1 z 2

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 11 marca 2013, 23:49
autor: uther
Gra już ktoś? Bo utknąłem ;)

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 11 marca 2013, 23:58
autor: Zaratul
Większość FMki przeszedłem..powiedz z czym masz problem.

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 12 marca 2013, 01:07
autor: uther
► Pokaż Spoiler

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 12 marca 2013, 01:36
autor: Zaratul
uther pisze:
► Pokaż Spoiler
1 Klucz jest w pokoju kapitana,musisz użyć dźwigni która znajduje się zza biurkiem po prawej stronie.
2 Zębatkę znajdziesz w pokoju mechanisty w kanałach.Musisz najpierw wyłączyć ruch kół zębatych(wajcha zaraz obok jest) a potem wziąść koło.

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 12 marca 2013, 15:57
autor: uther
Za te odpowiedzi dziękuję, ale teraz mam inny problem.
Czy po odkryciu
► Pokaż Spoiler
zaczyna się czasówka?
Dobiegam do niedostępnej wcześniej
► Pokaż Spoiler
i wtedy dopada mnie obrazek trupiej czaszki, jakoby ktoś zginął (gram na expercie), ale ja przecież nikogo nie utłukłem. Poganie to zrobili, a ja za to płacę? Jak już to spodziewałbym się przegranej, bo oni odkryli przede mną kodeks. Może to tylko błąd twórcy?

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 12 marca 2013, 16:06
autor: Zaratul
@uther
To nie czasówka.Ja do tej lokacji jak została odblokowana poszedłem dużo później.Nie miałem żadnego ekranu końca misji jak tam przyszedłem.To w takim razie musi być błąd w grze.

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 12 marca 2013, 18:08
autor: uther
Ja też tam dotarłem na sam koniec. No to sobie nie dogram. Spróbuję to przejść na wcześniejszych sejwach.

No i tak też zrobiłem i grę ukończyłem.

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 15:38
autor: Dex
Gdzie znajdę klucz do pomieszczenia Kapitana? :roll: Jakaś podpowiedź? już mi się pomysły kończą.
(w tym dziale teraz piszemy o problemach w fmkach?).

Jaki jestem głupi!
► Pokaż Spoiler
. LOL

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 15:51
autor: Flavia
Zaraz mnie chuj strzeli.
Ktoś wie, jak zmienić nazwy przedmiotów w ekwipunku?

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 16:07
autor: Hadrian
Ja utknąłem dopiero na śluzie... Dotarłem do pomieszczenia z pająkami, skąd idzie się do ruin ze szczypawami i znalazłem tu te zębatki. Jedną już mam i domyślam się, że będzie trzeba ją tam włożyć. Ale jak odsunąć kratę? Dźwignia przed nią nie działa, jest nie frobowalna.

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 16:12
autor: trudnicki
wystarczy ci jedna zebatka :) i bedzie ci potrzebna dopiero w zakazanej krypcie

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 16:15
autor: trudnicki
flavia w czym problem w nazwami w ekwipunku ??

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 16:19
autor: trudnicki
do kolegi uther
Krupa to jest ziarno bez luski i tak ma byc slod nie wchodzi w gre.
Co do wagi od waru sorry przeoczenie update bedzie poprawiony

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 17:27
autor: uther
Ponieważ to tylko gra, więc odpuszczam temat krupy ;)

Ale gwoli ścisłości - piwo robi się się ze słodu, a nie z żadnej krupy. Bez łuski filtracja jest bardzo utrudniona, a wręcz niemożliwa. Dlatego stosuje się jęczmień, który, w przeciwieństwie do pszenicy, łuskę posiada. Dlatego w piwie pszenicznym jest tej pszenicy co najwyżej 50%. Krupa to nazwa odpowiednia dla młyna, a nie dla występującego w grze browaru.

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 17:48
autor: Hadrian
No tak, ale co ja mam tam zrobić...?

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 17:57
autor: Flavia
trudnicki pisze:flavia w czym problem w nazwami w ekwipunku ??
Już ty, cholera, dobrze wiesz, z czym.
Mieliśmy o tym całą dyskusję.

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 18:08
autor: trudnicki
flavia czyzby klucz do ??? :))

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 18:11
autor: trudnicki
adriann co masz zrobic gdzie ?? i jaki poziom trudnosci ??
jak expert to
► Pokaż Spoiler

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 19:38
autor: Henry
Uther, odpuść takie drobiazgi, jak krupa czy słód, bo nie jest to chyba najważniejsze, Trudnicki zrobił dobrą robotę i należą się duże brawa za tłumaczenie.

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 21:34
autor: Hadrian
Ech... Napisałem, że mam zębatkę. Tylko co teraz zrobić? Mam mapę, jestem za pokojem z wodą i drewnianą kładką, za którą znajduje się sterowanie śluz otworzone wajchą w biurze. Pokrętła w pokoju nic nie robią oprócz zmiany kolorku światła, a na dole natrafiłem na pająki i dźwignię przed kratami za którymi są zębatki. Jeśli się wrócę do wody, mogę wpłynąć do kolejnego zalanego pomieszczenia, gdzie znalazłem kolejną wajchę, przesuwającą niedostępne mi kraty.

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 22:11
autor: Zaratul
@Adriannn

Żębatki używasz w krypcie...ale w tej niedostępnej części krypty.Wchodzi się do niej przez obszar znajdujący się w kanałach gdzie jest jeden NPC i masz 2 generatory i między nimi jest niebieski promień a za nim napis high voltage.Koło tego pomieszczenia z generatorem masz właśnie zamknięte drzwi i żeby je otworzyć używasz klucza do krypty.

Re: TMA: Drymian Codex

: 13 marca 2013, 23:34
autor: Henry
Adriannn,
► Pokaż Spoiler

Re: TMA: Drymian Codex

: 15 marca 2013, 12:45
autor: uther
Henry pisze:Uther, odpuść takie drobiazgi, jak krupa czy słód, bo nie jest to chyba najważniejsze, Trudnicki zrobił dobrą robotę i należą się duże brawa za tłumaczenie.
Przecież napisałem, że odpuszczam ;)

Re: T2 FM: Drymian Codex

: 15 marca 2013, 13:24
autor: Bruce
Flavia pisze:Zaraz mnie chuj strzeli.
Ktoś wie, jak zmienić nazwy przedmiotów w ekwipunku?
strings\Polish. Wewnątrz znajduje się plik OBJNAMES.STR. Otwórz nawet byle notatnikiem i zmieniaj wedle woli.

Re: TMA: Drymian Codex

: 15 marca 2013, 15:22
autor: Flavia
Już znalazłam, ale dzięki za dobre chęci ;)