Strona 104 z 134

Re: Thief 4 w produkcji...

: 24 lipca 2013, 15:29
autor: Spidey
SPIDIvonMARDER pisze: Akurat bezdenny worek na łupy to chyba mus, aby gra była grywalna. Rozwiażanie jak z DIablo, że w chwili zapełnienia plecaka teleportujemy się do miasta, sprzedajemy i wracamy nie ma sensu ;) A byłaby ogromna szkoda, gdybysmy musieli na misji selekcjonować łupy ;)
-Tego świecznika nie wezmę, bo jest mało wart... lepiej ten obraz.
No i co z fanami, którzy muszą zgarnąć 100% lootu, żeby uzanć misję za ukończoną? :D
Flavia pisze:Zresztą nie mówimy tu o jakimś pływaniu wyczynowym, z zabójczym tempem i jeszcze na czas, tylko o spokojnym przepłynięciu krótkich dystansów, może być nawet z przerwami.
Zawsze też można wspomóc się swoopem.

Re: Thief 4 w produkcji...

: 24 lipca 2013, 16:14
autor: Daweon
Spidey pisze:SPIDIvonMARDER napisał(a):
Akurat bezdenny worek na łupy to chyba mus, aby gra była grywalna. Rozwiażanie jak z DIablo, że w chwili zapełnienia plecaka teleportujemy się do miasta, sprzedajemy i wracamy nie ma sensu A byłaby ogromna szkoda, gdybysmy musieli na misji selekcjonować łupy
-Tego świecznika nie wezmę, bo jest mało wart... lepiej ten obraz.


No i co z fanami, którzy muszą zgarnąć 100% lootu, żeby uzanć misję za ukończoną? :D
To akurat nie problem. Twórcy mogą uznać, że 100% to maksimum jakie można zebrać. W ten sposób możliwe jest osiągnięcie tego czego chcą najwytrwalsi fani, ułatwiając grę mniej cierpliwym, gdyż zdobywanie wymaganego progu procentowego byłoby znacznie łatwiejsze.

Re: Thief 4 w produkcji...

: 24 lipca 2013, 20:28
autor: Abru

Re: Thief 4 w produkcji...

: 24 lipca 2013, 20:37
autor: brzeszczot
Powyższe skomentować można tak:
Ja wam mówię
Jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
http://www.youtube.com/watch?v=9cTsf4W2JZQ

Re: Thief 4 w produkcji...

: 24 lipca 2013, 21:21
autor: Spidey
Daweon pisze:
Spidey pisze:SPIDIvonMARDER napisał(a):
Akurat bezdenny worek na łupy to chyba mus, aby gra była grywalna. Rozwiażanie jak z DIablo, że w chwili zapełnienia plecaka teleportujemy się do miasta, sprzedajemy i wracamy nie ma sensu A byłaby ogromna szkoda, gdybysmy musieli na misji selekcjonować łupy
-Tego świecznika nie wezmę, bo jest mało wart... lepiej ten obraz.


No i co z fanami, którzy muszą zgarnąć 100% lootu, żeby uzanć misję za ukończoną? :D
To akurat nie problem. Twórcy mogą uznać, że 100% to maksimum jakie można zebrać. W ten sposób możliwe jest osiągnięcie tego czego chcą najwytrwalsi fani, ułatwiając grę mniej cierpliwym, gdyż zdobywanie wymaganego progu procentowego byłoby znacznie łatwiejsze.
Najwytrwalsi fani chcą zgarnąć z mapy wszystko. :D Poza tym jeśli ograniczymy pojemność sakwy, to 100% będzie można zdobyć na wiele sposobów, jako że różne przedmioty mają też różne wartości. W efekcie jedni ukończą misję z 1,5k na koncie, inni zdobędą 2k. I pojawia się problem: ile tak naprawdę można wynieść?
Może nie byłoby to takie złe, ale osobiście skręcałoby mnie na myśl, że zostawiłem tyle lootu, który był na wyciągnięcie ręki.

Re: Thief 4 w produkcji...

: 24 lipca 2013, 21:52
autor: Flavia
http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief
Ostatnio wysłannicy EM zasypują nas pierdołami, jakby chcieli, żebyśmy zapomnieli o tym, jak spierdolili :?
Tak czy inaczej ciekawi mnie, jak wpasują w to historię nauki Garretta u Strażników. Albo w ogóle, albo... wyjaśni się, gdzie był jak go nie było :roll:

EDIT:
Mamy też nowy zrzut :cwa

Re: Thief 4 w produkcji...

: 25 lipca 2013, 09:40
autor: Leming
Spidey pisze: I pojawia się problem: ile tak naprawdę można wynieść?
Może nie byłoby to takie złe, ale osobiście skręcałoby mnie na myśl, że zostawiłem tyle lootu, który był na wyciągnięcie ręki.
Dawno temu trafiłem na stronę o grach, gdzie analizowano mechaniki gier i przy pomocy prawdopodobieństwa, statystyki, układów równań i całek udowadniano, że np. w danej grze +1% do obrażeń krytycznych przyda się bardziej niż +1 do zadawanych obrażeń. A wszystko okraszone dowodami matematycznymi oraz (co ciekawsze) kolorowymi wykresami i kalkulatorami parametrów.
Spędziłem dużo czasu oglądając wykresy z gry Heroes 3 jak to atrybuty i talenty bohaterów wpływają na wyniki bitew.
Pytanie tylko, po co grać. Skoro istnieje wzór na "idealny build" (wg którego np. w RTSach na najwyższym poziomie trudności AI buduje budynki i jednostki) to gdzie tu człowiek ze swoją spontanicznością. Owszem odkrycie samemu takiego "idealnego builda" daje mnóstwo satysfakcji (patrz cytat: "...skręcałoby mnie na myśl, że zostawiłem tyle lootu, który był na wyciągnięcie ręki..."), ale grając wg niego to tak jakby grać dokładnie po idealnej solucji. Gdzie tu frajda?

Jednakże jestem pewien, że miłośnicy Thiefa w krótkim czasie opracowaliby taki "idealny build" dla każdej misji odnośnie zabieranej wartości loota.

PS. Jak ktoś wie o jakiej stronie mówię, to proszę dać znać. Przez te kilka lat już zapomniałem nazwy i adresu. :(

Re: Thief 4 w produkcji...

: 25 lipca 2013, 21:40
autor: Bukary
Jeśli nie można normalnie skakać, to nie oczekiwałbym, że można pływać.

Pływalna wodo, spoczywaj w pokoju.... :ups

Re: Thief 4 w produkcji...

: 25 lipca 2013, 23:06
autor: Leming
Bukary pisze:Jeśli nie można normalnie skakać, to nie oczekiwałbym, że można pływać.
Słyszałem, że będzie można pływać... jako przerywnik w formie QTE. ;)

Re: Thief 4 w produkcji...

: 26 lipca 2013, 20:10
autor: brzeszczot
A te zautomatyzowane skakanie - to chodzi o to, że można skakać tylko wtedy gdy to założą tfórcy?

Re: Thief 4 w produkcji...

: 26 lipca 2013, 21:42
autor: Flavia
Dokładnie tak :evil:

Re: Thief 4 w produkcji...

: 27 lipca 2013, 17:32
autor: SPIDIvonMARDER
http://i2.kym-cdn.com/photos/images/ori ... 56/869.png Jedyny komentarz, jaki mi przyszedł do głowy.

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 02:03
autor: Flavia
Nowy concept art: http://cdn.eidosinteractive.com/mtl/mar ... pt_gma.jpg
Znów Garrett w czarsmutleniu cichym... A ja oczyma wyobraźni widzę tą cudownie uformowaną, pełną detali architekturę... po której nie będę mogła się wspinać, bo twórcy nie zaprogramowali mi animacji :evil:
Może zróbmy jakąś petycję czy coś?

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 08:19
autor: Hadrian
Flavia, moja teoria na temat fabuły się sprawdza ;)

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 10:33
autor: Flavia
Która? :P

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 14:43
autor: Keeper Gurgul
"Re-Return to the Haunted Cathedral"? :)

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 14:56
autor: Hadrian
Dotycząca Młotodzierżców ;)

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 15:13
autor: Flavia
Ech, tyle tych teorii było... O Mechanistach, Młotodzierżcach i wszystkich... Myślisz, że je wszystkie pamiętam? :P

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 19:09
autor: Hadrian
Dziwne, że nikt o tym nie napisał. Nasi tfurcy wypuścili szczegółowy opis Garretta.

http://community.eidosmontreal.com/blogs/Wanted-Garrett

Czytajcie i płaczcie nad historią. Zobaczcie także na komentarze.

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 19:15
autor: Flavia

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 19:39
autor: Hadrian
Ups :oops: Sorka...

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 21:20
autor: SPIDIvonMARDER
Może zróbmy jakąś petycję czy coś?
Ty jeszcze wierzysz w petycje? xD

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 sierpnia 2013, 21:35
autor: BodomChild
Musicie zrozumieć, że to jest alternatywna historia, alternatywne Miasto i alternatywny Garrett, który ma niewiele wspólnego ze starym.

Obrazek

EDIT:
Flavia pisze:Tak czy inaczej ciekawi mnie, jak wpasują w to historię nauki Garretta u Strażników. Albo w ogóle, albo...
Jakich tam znowu Strażników? :wes

Re: Thief 4 w produkcji...

: 03 sierpnia 2013, 00:16
autor: Flavia
SPIDIvonMARDER pisze:Ty jeszcze wierzysz w petycje? xD
Wierzę, że ograniczenie swobody ruchów to największy debilizm współczesnych gier i nie wyobrażam sobie, jakiego brainfarta potrzeba, żeby uznać to za dobry pomysł. Ale skoro tak się stało, może warto uświadomić twórców póki gra jest w produkcji i są szanse na zmiany?
BodomChild pisze:Jakich tam znowu Strażników? :wes
Em, no wiesz, tajemnicza organizacja, strzegąca Równowagi i chroniąca świat przed zepsuciem? :roll:

Re: Thief 4 w produkcji...

: 03 sierpnia 2013, 08:33
autor: Daweon
Flavia pisze:
SPIDIvonMARDER pisze: Ty jeszcze wierzysz w petycje? xD
Wierzę, że ograniczenie swobody ruchów to największy debilizm współczesnych gier i nie wyobrażam sobie, jakiego brainfarta potrzeba, żeby uznać to za dobry pomysł. Ale skoro tak się stało, może warto uświadomić twórców póki gra jest w produkcji i są szanse na zmiany?
Gdyby taka petycja jeszcze miała poparcie społeczne. Już przy Stephenie Russellu do dziś petycje podpisało 5000 osób. W porównaniu z ogółem potencjalnej klienteli jest to mały ułamek. Skoro przy tak ważnym dla fanów i symbolicznym aspekcie udało się uzbierać tak mało podpisów, to ile będzie przy petycji żądającej większej swobody ruchów?
Flavia pisze: Tak czy inaczej ciekawi mnie, jak wpasują w to historię nauki Garretta u Strażników. Albo w ogóle, albo... wyjaśni się, gdzie był jak go nie było :roll:
Dlaczego mają w to wpasować nauki Strażników. Przecież mają gotową historię bez jakiś tam frakcji. A Garrett swojego mistrzostwa nauczył się na ulicy. Chociaż pewnie pierwsze kroki stawiał w sierocińcu, kradnąc innym dzieciom zabawki.

Trochę szkoda, że tak wszystko nam objawili (wiek, kolor oczu). Ta postać zawsze była intrygująca przez to, że była taka... nieokreślona. Co do wizerunku to jest ok, tylko ta peleryna wygląda jakby wydarł ją jakiemuś burrickowi z paszczy. W cutscenkach z poprzednich części jest taka porządna, równiutka...