Neverwinter Nights
Moderator: Bruce
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Neverwinter Nights
Grał ktoś? Podobało wam się? Jakie wrażenia?
Pytam, bo właśnie pracuję nad tym, żeby NWN2 brzmiało jak najlepiej po polsku.
Pytam, bo właśnie pracuję nad tym, żeby NWN2 brzmiało jak najlepiej po polsku.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Neverwinter Nights
Podobała mi się jako graczowi D&D. Mechanika, motywy fabularne i klimat takie same jak w papierowej wersji. W drugim dodatku wprowadzono podróże po planach, jeden z najciekawszych elementów Dungeons & Dragons. Jednak brakło tu swobody poruszania się po świecie. (brak mapy świata, niemożnosc powrotu do poprzednich miast - trochę liniowo)
NWN2 PL będzie miało dubbing? Liczę na to, że nie, bo w jedynce kiepsko wyszedł.
NWN2 PL będzie miało dubbing? Liczę na to, że nie, bo w jedynce kiepsko wyszedł.
Ostatnia fanmisja:Conspiracies in the Dark [9/10]
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Neverwinter Nights
Jak będzie, to na pewno - dobry.Kethoth pisze:NWN2 PL będzie miało dubbing? Liczę na to, że nie, bo w jedynce kiepsko wyszedł.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Neverwinter Nights
'Nigdy Zimowe Wieczory' uważam za ciekawą grę ale osobiście jej straszna liniowość mnie odstraszyła. Zrezygnowałem w połowie 2 rozdziału.
<dobrze, że miałem wersję 'edukacyjną'>.
<dobrze, że miałem wersję 'edukacyjną'>.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Neverwinter Nights
Niestety, na początku jeszcze jako tako, ale potem nudny totalnie i liniowy do bólu. Tryb pojedynczego gracza jest do kitu, natomiast z tego co wiem gra rozkwita pełnym blaskiem dopiero w trybir multiplayer, ale nie próbowałem grać - brak czasu. Polonizacja pierwszej części jest jak najbardziej w porządku, w końcu czuwał nad nią Rysław
Re: Neverwinter Nights
Polonizacja była OK. Sama gra już nie robiła na mnie (zwolenniku "pełnowymiarowych" cRPG) większego wrażenia. Powiedziałbym, że była zwyczajnie nudna.
Re: Neverwinter Nights
NWN była gra słabą - i pod wzgledem silnika (totalnie kijowo chodził na Radeonach) jak i konstrukcji : liniowe do bólu, taki hack'n'slash - jak w Diablo chodzi się jednym gosciem i jeden wyjątkowo głupi biega dookoła i walczy. Podobna ilość fabuły była w IcewindDale'ach, ale w nich była o wiele ciekawsza walka (sterowało się max 6ma gośćmi, więc były elementy taktyki - w NWN tego nie ma - jest tak jak napisałem.
Czyli podsumowując: przereklamowany gniot (pierwsze, bo już przy okazji BG2 go zapowiadali, 2gie ze względu na wymienione wady)
Czyli podsumowując: przereklamowany gniot (pierwsze, bo już przy okazji BG2 go zapowiadali, 2gie ze względu na wymienione wady)
Re: Neverwinter Nights
Mnie najbardziej wkurzyło to że nie można było kontynuować rozgrywki postacią z BG2, chociaż twórcy zapowiadali co innego.
"Omnis Homo Mendax"
Re: Neverwinter Nights
Wpłynęło na to przeniesienie mechaniki do edycji 3.0. (wczesniej była druga edycja z elementami trzeciej)kerte pisze:Mnie najbardziej wkurzyło to że nie można było kontynuować rozgrywki postacią z BG2, chociaż twórcy zapowiadali co innego.
Ostatnia fanmisja:Conspiracies in the Dark [9/10]
Re: Neverwinter Nights
NWN niezbyt przypadło do gustu. Od samego początku wiało nudą. Gra była zapowiadana hucznie, lecz w singlu wyszła przeciętnie. To nie to samo co saga Baldur's Gate czy Planescape Torment. A liczyłem na takiego bg tylko w 3D.
Miałem dać grze drugą szansę (tzn. kupić sobie ją w extra klasyce), ale rozmyśliłem się. Wolałem wrócić do starego, ale jarego baldurka
Miałem dać grze drugą szansę (tzn. kupić sobie ją w extra klasyce), ale rozmyśliłem się. Wolałem wrócić do starego, ale jarego baldurka
Re: Neverwinter Nights
Mi się nawet podobała. Są lepsze cRPG, ale w NWN da się pograć.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Neverwinter Nights
Chętnie bym zobaczył techniczną stronę jakby to miało wyglądać. Skoro BG2 + TB można było ukończyć nawet na 40 poziomie doświadczenia, a NWN jest podobno ograniczony do 20 poziomu postaci, to co z tym przeniesieniem? Jakieś pomysły?Kethoth pisze:kerte pisze:
Mnie najbardziej wkurzyło to że nie można było kontynuować rozgrywki postacią z BG2, chociaż twórcy zapowiadali co innego.
Wpłynęło na to przeniesienie mechaniki do edycji 3.0. (wczesniej była druga edycja z elementami trzeciej)
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Neverwinter Nights
Tu limit leveli nie ma znaczenia. Drugi dodatek NWN wprowadza poziomy epickie - do 40.
Gdyby przenosic na siłę postacie z 2.x (BG) do 3.0 (NWN) trzeba by je konwertowac i nie byłyby już takie same, więc tej opcji nie ma.
Gdyby przenosic na siłę postacie z 2.x (BG) do 3.0 (NWN) trzeba by je konwertowac i nie byłyby już takie same, więc tej opcji nie ma.
Ostatnia fanmisja:Conspiracies in the Dark [9/10]
Re: Neverwinter Nights
Wszyscy narzekają na NWN i rzeczywiście podstawowa kampania była kiepską rąbanką i niczym poza tym. Ale ta gra naprawdę rozwija skrzydła w modach tworzonych przez fanów, jak np Dreamcatcher, Elegia Eternum albo wprost genialny cykl parodii fantasy - Penultima i Penultima Rerolled. Wymieniłem tylko kilka najlepszych, ale modów do NWN jest całe zatrzęsienie, zarówno dla pojedynczego gracza, jak i do zabawy po sieci (nwnvault.ign.com)
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Re: Neverwinter Nights
Dla mnie jeden z najlepszych rpg'ow. Co prawda kampania nie byla swietna, ale w multiplayerze grało się bardzo przyjemnie. Oczywiście warto też pograć w mody.
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Neverwinter Nights
Jednego możecie być pewni: NWN2 ma świetną fabułę.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Neverwinter Nights
Liczę na to, że NWN 2 będzie dużo ciekawsze niż pierwsza część i bedzie bardziej przypominać sagę BG w nowej oprawie niźli tytuł czerpiacy pomysły z typowych h&sBukary pisze:Jednego możecie być pewni: NWN2 ma świetną fabułę.
Re: Neverwinter Nights
NWN1 też miało świetną fabułę. Jednak jej liniowa organizacja odstraszyła mnie od tej gry.Bukary pisze:Jednego możecie być pewni: NWN2 ma świetną fabułę.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Neverwinter Nights
Nie wiem, jak było przedtem, ale z tego, co widzę, każdą rzecz można zrobić na kilka sposobów.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Neverwinter Nights
Bukary - a możesz zdradzić coś więcej na temat NWN2? Jeśli opracowujesz polską wersję, to na pewno wiesz sporo NWN II będzie bardzo przypominać pierwszą część? Z ilu kompanów max będzie się składać drużyna? (na filmiku widziałem 7, a z tego co czytałem w starszych zapkach to niby będzie można tylko 2 najemników przyłączyć).
Bardzo mnie też ciekawy czy będzie duza swoboda w wykonywaniu zadań. Wolałbym dostać takiego KotORa w świecie fantasy (a po obejrzeniu paru filmików tak sie wlasnie prezentuje). Widziałem, że "dialogi" będą takie jak w przypadku wyzej wymienionego dzieła. A jak będzie wyglądać inwentarz postaci? Taki jak w pierwszej częsci? (niestety tego na screenach nigdzie nie widziałem), bo tamten przypominal mi ten z diablo 2. Będzie jakieś w tym ograniczenie? O multi sie raczej nie boję, bo z tego co słyszałem to już w NWN było zajefajne.
Ale mi bardziej zależy na trybie pojedynczym, marzy mi sie znakomita fabuła, nieliniowosc, rozbudowane opcje, duzy swiat. Chciałbym dostać takiego baldura w 3D albo coś na styl kotora tylko w swiecie fantasy. Liczę, że NWN II okaże się lepszą gra pod tym względem niż "jedynka". Jak nie Bukary, to może ktoś inny zna odp. na nurtujace mnie pytania. W sumie ten element zależy od tego, czy NWN II kupie czy nie.
Czekam więc na pierwsze recki znanych serwisów.
Pozdro.
Bardzo mnie też ciekawy czy będzie duza swoboda w wykonywaniu zadań. Wolałbym dostać takiego KotORa w świecie fantasy (a po obejrzeniu paru filmików tak sie wlasnie prezentuje). Widziałem, że "dialogi" będą takie jak w przypadku wyzej wymienionego dzieła. A jak będzie wyglądać inwentarz postaci? Taki jak w pierwszej częsci? (niestety tego na screenach nigdzie nie widziałem), bo tamten przypominal mi ten z diablo 2. Będzie jakieś w tym ograniczenie? O multi sie raczej nie boję, bo z tego co słyszałem to już w NWN było zajefajne.
Ale mi bardziej zależy na trybie pojedynczym, marzy mi sie znakomita fabuła, nieliniowosc, rozbudowane opcje, duzy swiat. Chciałbym dostać takiego baldura w 3D albo coś na styl kotora tylko w swiecie fantasy. Liczę, że NWN II okaże się lepszą gra pod tym względem niż "jedynka". Jak nie Bukary, to może ktoś inny zna odp. na nurtujace mnie pytania. W sumie ten element zależy od tego, czy NWN II kupie czy nie.
Czekam więc na pierwsze recki znanych serwisów.
Pozdro.
Re: Neverwinter Nights
Barthes - nie licz na to. Od takich spraw są przedstawiciele dystrybutorów, recenzenci, albo sami twórcy gry, którzy czasem wypuszczają jakies filmiki, albo udzielają wywiadów. Filmików o NWN2 jest trochę na youtoube, ale nie wiem czy tam znajdziesz odpowiedź na zadane pytanie.
Tłumacz, to tłumacz - nie wyjawia takich informacji przed ukazaniem się gry, ani na świecie, ani w Polsce też, chyba że ma ochotę dostać po łapkach od swojego zleceniodawcy
Tłumacz, to tłumacz - nie wyjawia takich informacji przed ukazaniem się gry, ani na świecie, ani w Polsce też, chyba że ma ochotę dostać po łapkach od swojego zleceniodawcy
Re: Neverwinter Nights
Dlatego zapytałem, czy może A szkoda...Obsidian jak na razie trochę skąpi informacjami.
Właśnie sobie zobaczyłem na stronce czy NWN2 będzie w pełnej czy kinowej wersji językowej. Jednak będzie w tej pierwszej, choć wolałbym dostać kinową.
Czytam sobie opinie graczy na forach i ponoć gra jest piękna Jeden gracz napisał, że przypomina mu się seria BG
Właśnie sobie zobaczyłem na stronce czy NWN2 będzie w pełnej czy kinowej wersji językowej. Jednak będzie w tej pierwszej, choć wolałbym dostać kinową.
Czytam sobie opinie graczy na forach i ponoć gra jest piękna Jeden gracz napisał, że przypomina mu się seria BG
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Neverwinter Nights
Towarzyszy jest sporo, a fabuła - ciekawa i mroczna (choć w grze jest "szczypta" niezłego humoru, zwłaszcza na początku). Nic więcej nie zdradzę...
Ale NWN2 to już dla mnie "przeszłość". Teraz - szast, prast - króluje Jadeitowe Cesarstwo...
Ale NWN2 to już dla mnie "przeszłość". Teraz - szast, prast - króluje Jadeitowe Cesarstwo...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Neverwinter Nights
Ja najbardziej boję się o jakość trybu single - chce coś pięknego albo przynajmniej bardzo dobrego! I żeby gra była nastawiona na fabułę, a nie jak było w przypadku pierwszej czesci na walki (nie calkowicie, ale jednak).
Bukary - dzięki chociaż za tę szczyptę informacji
Bukary - dzięki chociaż za tę szczyptę informacji
Re: Neverwinter Nights
A propos Jade Empire - szkoda że Bioware nie zdecydowało się wydać szybciej tej gry na PC, po Guild Wars: Factions nie bedzie to już taki powiew świeżości...