Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3343 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 134  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 sie 2013 13:31 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Ja tylko wciąż nie rozumiem, czemu Garrett miałby się tak przejmować? Silni uciskają słabych, nic nowego, a teraz: gdzie moja forsa?
Do Romano też mam mieszane uczucia: niektóre kwestie wypowiada z odpowiednią dozą znudzenia i lekceważenia (jak na Garretta przystało), w innych znowu za bardzo się przejmuje, a to już niedobrze.
No i kim jest ta "ona", która umiera w jego snach? Oby to tylko nie była kolejna z dupy wzięta i nic nie wnosząca miłość...

Scenerie mi się podobają, są odpowiednio mroczne. Jak dorzucą coś egzotycznego i dobrze umotywują działania Garcia, może być fajnie *usilnie stara się wyrzucić z głowy fakt ograniczenia wolności ruchu w nowej części*

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2013 13:52 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2403
Lokalizacja: Łódź
Belkami bym się nie przejmował, to nie materiały z rozgrywki tylko zwiastun złożony z grafik i elementów 3d (swoją drogą bardzo ładny patent). Z drugiej strony po tym co nam obwieszczono o rozgrywce jest tyle powodów do wątpliwości, że i tak jest się o co martwić ;)

Faktycznie jest tu posmak DXHR, zamiast buntu ludzkości mamy bunt biedoty... Romano znudzony, zmęczony, momentami tandetny, brakuje mi klasycznego G., zdystansowanego, pogardliwie nastawionego cynika, który w każdej zgłosce potrafił elegancko wyrazić swoje podejście, tj. I don't give a fuck ;)

Jeśli będzie wątek miłosny albo konieczność opowiedzenia się po którejś ze stron frakcji, to przeczuwam biedę i tandetę fabularną. Jeżeli zrobią to tak jak np. w Fallout New Vegas, to ok.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2013 14:09 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4848
Lokalizacja: Gliwice
+ Pokazują ogromny świat, niektóre lokacje z poziomu ulicy wyglądają obłędnie. 50% przeniesione z animacji do gameplaya będzie sukcesem.

+ Garrett jako postać jest zajebista. Widzę, że starają się bardzo trzymać w tym miejscu oryginału kreując szczupłą, zwinną sylwetkę. Bohater nie jest silny fizycznie, jest przebiegły i zdolny.

+/- Fabuła zapowiada się na polityczno-społeczną. Bardzo przypomina mi to jakimś cudem film "Dark Knight" (który bardzo cenię za ten klimat właśnie). Sam nie wiem czy to będzie dla Thiefa zaletą czy wadą. Dotychczas w Thiefie wszystko było takie odpolitycznione w tym nowoczesnym sensie. Dominowała władza, chciwość i przebiegłość w tym dawnym, zwierzęcym znaczeniu. Widać, że nowy Thief będzie szedł za duchem czasu.

- Czy aby muzyka w trailerze nie była gorszą kopią tej z trailera DX: Human Revolution? Mogli się lepiej postarać

- Garrett nigdy nie był uczuciowy, był samotnikiem, indywidualistą ale oddanym sprawie w 100% (jeżeli w grę wchodził sowity zarobek ;)). Ktoś zauważył, ze pojawia się w trailerze lekka obyczajówka, jakaś zawiść, sprawiedliwość społeczna, miłość? Nie leży mi to. Jest wzruszająco a powinno być cynicznie.

Gra z pewnością ma już jakiś styl fabularny i sposób na zbudowanie klimatu. Tutaj bym się nie martwił. Będzie być może "nowocześniej" ale z charakterem i rozmachem.
Natomiast mnie bardziej martwi styl rozgrywki. Poprzednie trailery z E3 pokazują, że Thief zamiast być ewolucją serii ma być lepszą konkurencją dla innych gier, które same w sobie były właśnie ewolucją z wzorca - czyli Thiefa właśnie. Nie tędy droga. Thief ma być oryginałem samym w sobie i pewne archaizmy w rozgrywce dodały by w dzisiejszych czasach grze pewnej... oryginalności właśnie. Oby się jeszcze poprawili albo wydali łatwo modowalny produkt ;).
Trailerowo się już sprawdzili. Czas na więcej gameplaya.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2013 19:30 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
W grze ma pojawić się postać (prawdopodbnie) kobieca o imieniu Erin:
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=137922
Strach się bać :zdw

Jest też internetowa wersja artykułu z PCGamera, nie wiem, czy ktoś już wrzucał: http://www.pcgamer.com/previews/255-thi ... f-passion/

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2013 19:45 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4848
Lokalizacja: Gliwice
Cytuj:
Eidos weren’t showing anything of it, but did confirm that The City would act as an openly explorable hub, connecting Garrett’s missions, offering side quests and allowing you to commit ‘generic burglary’ against its inhabitants.

Oj oj :). W TDS też było otwarte miasto :).
Oby nie było za dużo auto-skryptów.

Jak to wyglądało w DX:HR? Były takie pseudo-miasta?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2013 19:58 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2002 10:06
Posty: 1398
Lokalizacja: Kraków
Niemiecka wersja trailera jest dubbingowana... Dubbing T dla Niemców to nowość, czy mi się tylko wydaje? Jeśli tak, to pewnie powiało grozą... :P

_________________
Pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2013 20:01 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 paź 2006 10:45
Posty: 1539
Lokalizacja: Kraków
Jak wychodziło TDS, to mieliśmy 2004 rok i otwarte miasto było klaustrofobicznym niewypałem, teraz może być świetnie. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2013 00:58 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1344
Lokalizacja: Tarnów
Pablo napisał(a):
Niemiecka wersja trailera jest dubbingowana... Dubbing T dla Niemców to nowość, czy mi się tylko wydaje? Jeśli tak, to pewnie powiało grozą... :P


Niemcy mieli zdubbingowane już TMA, więc narazie nie masz się czym martwić.

Artass napisał(a):
Jak wychodziło TDS, to mieliśmy 2004 rok i otwarte miasto było klaustrofobicznym niewypałem


Może miało swoje wady, ale lepiej, żeby było, niż żeby go nie było, więc niewypałem bym go nie nazwał.

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2013 09:00 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2361
Lokalizacja: Gdańsk
Co do dubbingu, myślę, że nie będziemy mieli mowy postaci w naszym ojczystym języku. Tą słyszymy zwykle w grach wysokobudżetowych i o znanej marce/serii, jak TES czy też AC.

Jeśli chodzi o trailer... to jest najciekawszy ze wszystkich, bardzo klimatyczny. Fabuła też może być ciekawa, jeśli jednak nie pójdą w banał. Może dadzą trzy drogi do zakończenia gry, tak jak w Wieśku 1... :jez

Myślę, że rezygnacja ze znanych nam frakcji mogłaby być ciekawym urozmaiceniem, gdyby nie była tworzona z zamysłem odcięcia się od (chociaż tytularnych) poprzedników. Mój niedokończony fanfik tego dowodzi, że sensownie da się to wytłumaczyć :P Jednak sądzę, mam nadzieję że błędnie, fabuła będzie kiepska i prosta, na poziomie Dishonored (n-te porównanie do tego tytułu). Czyli główny wątek prosty jak drut, który możemy lekko naginać w jedną czy drugą stronę, zapewne z małym zwrotem akcji pod koniec gry... Natomiast świat będzie rozbudowany jak w T1 czy T2, wiele niespotkanych i spotkanych przez chwilę postaci będzie miało swe imiona, krótkie historie... Takie są moje średnie oczekiwania co do tej gry. Że upodobni się do Dishonored.

Ale być może te podobieństwa cały czas wynikają tylko z chytrości twórców, którzy chcą jak najwięcej zarobić. Pokazują trailery rodem z Dishonored i AC po to, by przyciągnąć fanów tych gier do siebie, łącznie z fanami Thiefa, a potem wszystkich ich rozczarować. Miejmy nadzieje, że mile, chociaż nas, Brać Złodziejska ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2013 09:41 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4848
Lokalizacja: Gliwice
Wg mnie jest prawie pewne, że nie będziemy mieli do czynienia z Poganami, "Uduchowionymi" czy Keepersami, przynajmniej nie będzie to miało znaczenia fabularnego jeśli już jakichś osobników spotkamy. Trylogia się w pewien sposób rozwiązała i niech tak zostanie.

Można za to ułożyć sobie nową listę frakcji dla T4 bazując na trailerach: Władza, Lud i (być może) Kościół. Kler ma w trailerze zalewie kilka ujęć ale wiadomo, że jest (wg mnie będzie marginalny). Lud będzie zapewne jawił się miejską biedotą z liderem-mówcą na czele (czuję, ze Garrett będzie miał z nim z jakieś relacje). Na koniec mamy rządy Barona, jego straż i arystokrację pławiącą się w luksusach.

Stawiam, że relacje frakcji w grze będą tylko i wyłącznie skupione na konflikcie bogatych z biednymi. Nie będzie maniakalnego uduchowienia i bożków (typowych dla starych części) tylko sama polityka i władza.
Jestem przekonany, że właśnie tutaj jest ukryta ta "nowoczesność", o której twórcy wspominali na początku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2013 10:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2361
Lokalizacja: Gdańsk
http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+ ... i%29-31536

Polska wersja dla osób nieobeznanych wystarczająco z angielskim. Np. mnie ;)

Ten charyzmatyczny lider kojarzy mi się z osobą żądną władzy, wykorzystującą biedotę do objęcia władzy i być może, w celu zemsty. Mamy też głos jakiejś postaci, jestem pewien, że to Baron wygłaszający przemówienie do swoich zamożnych popleczników. I co ciekawe, bardzo kojarzy mi się z Karrasem. Ta modernizacja Miasta może wynikać z powrotu do fabuły T2, więc mimo zamiany konfliktu religijnych na politycznych i pozbycia się frakcji, nadal mamy dylematy. I polityczne (konflikt władza-lud) i naukowe (stagnacja-rozwój). Młotodzierżcy reprezentowali nie tylko technologię, ale też władzę uciskajacą lud, a poganie - swobody i wynikający z niej chaos. Ta fabuła nie jest skazana na sromotną klęskę, mimo podobieństw do wcześniejszych tytułów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2013 23:55 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2012 20:41
Posty: 52
Mnie ciekawi czy w grze pojawią się poganie, może nie tacy jacy byli w poprzednich częściach gry, ale tacy otoczeni jakby taką otoczką mistycyzmu. Oczywiście bez magii i stworów, po prostu tacy którzy dodaliby klimatu, czyli coś co miały w sobie starsze Thiefy. Klimat, bo co to za Thief jeśli będzie w nim tylko jakaś polityczna papka. Ale chyba coś będzie, pamiętam że była jakaś mowa właśnie o tym, że jakieś elementy takie magiczne będą, ale ograniczone i może to właśnie będzie coś takiego? Zobaczy się. W ogóle wiadomo coś na temat tego czy w nowym Thiefie będą jakieś elementy steampunku? Nie kojarzę żeby była o tym mowa, w każdym razie nie obraziłbym się jakby od czasu do czasu o sobie przypomniały, coś jak poziom z Wieżą Zegarową z Deadly Shadows. A co do nowego voice actora, trudno mi się przestawić. Nie jest zły, ale nie ma do końca tego czegoś co Stephen Russell. I czy to tylko mi się wydaje, ale czasami brzmi jakby mówił przez nos? I raz próbuje coś mówić powoli i "mrocznie" (nie wiem jak to nazwać), a niekiedy przyspiesza? Mam nadzieję, że się pozytywnie zaskoczę i voice actor jednak da radę. Na razie trochę kręcę nosem, bo zły nie jest, ale też w fotel mnie nie wgniótł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2013 08:34 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2361
Lokalizacja: Gdańsk
Ein napisał(a):
W ogóle wiadomo coś na temat tego czy w nowym Thiefie będą jakieś elementy steampunku? Nie kojarzę żeby była o tym mowa, w każdym razie nie obraziłbym się jakby od czasu do czasu o sobie przypomniały, coś jak poziom z Wieżą Zegarową z Deadly Shadows.


Tak, jest wspomniane wiele rzeczy. Przede wszystkim mamy tą samą, ale odbudowaną Wieżę Zegarową (jeśli traktujemy świat T4 za ten sam, co w poprzednikach). Na trailerze widać różną maszynerię, podobnie jak na wielu screenach (chociażby zbiornik z opium w Domu Kwiatów). A także wiele osób grających w T4 na E3 mówiło o steampunkowych pułapkach w domu Barona, płytach naciskowych rodem z Bonehoardu. Jeśli chodzi także o inne elementy steampunku, to mamy chociaż wystrój dworów i stronie patrycjatu, widoczne na trailerach i screenach.

Ein napisał(a):
Mnie ciekawi czy w grze pojawią się poganie, może nie tacy jacy byli w poprzednich częściach gry, ale tacy otoczeni jakby taką otoczką mistycyzmu. Oczywiście bez magii i stworów, po prostu tacy którzy dodaliby klimatu, czyli coś co miały w sobie starsze Thiefy. Klimat, bo co to za Thief jeśli będzie w nim tylko jakaś polityczna papka. Ale chyba coś będzie, pamiętam że była jakaś mowa właśnie o tym, że jakieś elementy takie magiczne będą, ale ograniczone i może to właśnie będzie coś takiego?


Być może, napewno chodzi w tym momencie o tego durnego Focusa i amulet z "glifami", który Garrett wykrada Eastwickowi. Myślę, że amulet dał naszemu anty-hero takie moce. Możliwe, że będzie coś w stylu grupy odszczepieńców czczących jakieś bożki, ktoś tępionych przez Gravenów (ten kler podżegający do buntu).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2013 12:10 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2419
Lokalizacja: Pabianice
Muszę przyznać, że mi się ten nowy zwiastun podoba, coś w sobie ma. Muzyka w ogóle nie jest w stylu starego Thiefa, ale jak widać, to zupełnie nowy Thief więc może to i dobrze.

Widać, że twórcy chcą trochę nawiązać do rewolucji francuskiej, a już na pewno do wczesnych ruchów socjalistycznych i anarchistycznych. Jak nie zrobią z tego jakiejś pretensjonalnej rewolucyjnej bajeczki, to może być dobrze.

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2013 13:42 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1344
Lokalizacja: Tarnów
adriannn napisał(a):
Ta modernizacja Miasta może wynikać z powrotu do fabuły T2, więc mimo zamiany konfliktu religijnych na politycznych i pozbycia się frakcji, nadal mamy dylematy. I polityczne (konflikt władza-lud) i naukowe (stagnacja-rozwój). Młotodzierżcy reprezentowali nie tylko technologię, ale też władzę uciskajacą lud, a poganie - swobody i wynikający z niej chaos.


Doprawdy nie mam pojęcia gdzie ty tu widzisz podobieństwa T4 do T2. Problemy socjalne w starych Thiefach nie były w ogóle poruszane. Mieliśmy jedynie masową eksterminacje marginesu społecznego, jednak nic się na tym nie skupiało, ot takie rozwiązanie fabularne. Natomiast trzeba przyznać, że tam technologia przynosiła pewne zniewolenie, a stagnacja wolność. Czyli nieco inaczej niż ma to miejsce w trailerze. Tutaj albo z postępem idzie nierwność społeczna, albo lud wraz poprawieniem dobrobytu doświadczy regresu postępu cywilizacyjnego. Mimo tego kwestia samego postępu wydaje się być rzeczą mało ważną. To tylko pretekst dla których ci ważni chcą być dalej na swoich stołkach.

adriannn napisał(a):
Ta fabuła nie jest skazana na sromotną klęskę, mimo podobieństw do wcześniejszych tytułów


Oczywiście, że nie jest. Narazie za mało o niej wiemy, żeby ją skazać. Ale jak już wspomniał Bodom to nie może być bajeczka. Mam nadzieję, że twórcy zaznaczą, że każda ze stron ma swoje racje, że nie ma tych dobrych i tych złych oraz że po zwycięstwie którejś ze stron poczujeemy pewien niesmak, bo nie jest to do końca tak jak sobie to wyobrażaliśmy.
Poza tym Garrett musiałby widzieć w rewolucji tylko okazje do wzbogacenia się. Tutaj będzie znacznie ciężej, bo o ile przedtem ratowanie świata było przy okazji, to w tym momencie złodziej nie może za bardzo się angażować po którejkolwiek ze stron konfliktu. W związku z tym konflikt musi być otoczką do czegoś większego, a cóż takiego może zagrozić Garrettowi, jeśli nie ma związku z magią?

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2013 14:43 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2361
Lokalizacja: Gdańsk
Daweon napisał(a):
adriannn napisał(a):
Ta modernizacja Miasta może wynikać z powrotu do fabuły T2, więc mimo zamiany konfliktu religijnych na politycznych i pozbycia się frakcji, nadal mamy dylematy. I polityczne (konflikt władza-lud) i naukowe (stagnacja-rozwój). Młotodzierżcy reprezentowali nie tylko technologię, ale też władzę uciskajacą lud, a poganie - swobody i wynikający z niej chaos.


Doprawdy nie mam pojęcia gdzie ty tu widzisz podobieństwa T4 do T2. Problemy socjalne w starych Thiefach nie były w ogóle poruszane. Mieliśmy jedynie masową eksterminacje marginesu społecznego, jednak nic się na tym nie skupiało, ot takie rozwiązanie fabularne. Natomiast trzeba przyznać, że tam technologia przynosiła pewne zniewolenie, a stagnacja wolność. Czyli nieco inaczej niż ma to miejsce w trailerze. Tutaj albo z postępem idzie nierwność społeczna, albo lud wraz poprawieniem dobrobytu doświadczy regresu postępu cywilizacyjnego. Mimo tego kwestia samego postępu wydaje się być rzeczą mało ważną. To tylko pretekst dla których ci ważni chcą być dalej na swoich stołkach.


Eksterminacja marginesu chociażby. Gdy obejrzałem trailer z napisami, kwestie Barona od razu skojarzyły mi się z Karrasem (chociaż głos i wygląd Barona to wykapany Lord Regent).

Nie pozwolimy, by to miasto przepadło przez starych i biednych, którzy hamują jego rozwój. To nie miejsce dla słabych, kurczowo trzymających się przeszłości. Nadszedł czas na nową przyszłość, w której przemysł i postęp są najważniejsze!

Na prawdę nie widzisz podobieństwa? Co prawda, konflikt z T1/T2 dotyczył TYLKO religii i postępu, ale można się tam dopatrywać walki uciskanych (Pogan) z uciskającymi (Młotodzierżców). Sama fabuła Thiefów raczej nie miała na celu stawianie ważnych, popularnych ostatnio pytań i sprowadzać do refleksji, tak jak chociażby w Bioshock Infinite. Natomiast T4 najwyraźniej stawia na nowy trend i, tak jakby, wykorzystuje motyw postępu nawiązując do poprzedników.

Liczę, chyba jak wszyscy, że Garrett pozostanie w tej walce neutralny i praktycznie sam (no, może Basso mu pomoże :P). Mam też wrażenie, że osobiście spotkamy przywódców obu stronnictw i, jeśli fabuła nie będzie liniowa, będziemy mieli wybór. Przynajmniej liczę na to, że nawet jeśli wybierzemy np. tych Gravenów, to zakończenie nie będzie "cukierkowe" :? Ale o to się nie martwię, szczególnie widząc na trailerze/screenach palące się Miasto, strażników miejskich na szubienicach, czy też demoniczną twarz lidera Gravenów, który najwyraźniej później odsłoni swe prawdziwe oblicze ;) Jak myślicie, szykują się nam dwa czarne charaktery? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2013 15:42 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2005 10:16
Posty: 2534
Lokalizacja: Statua postępu
Najpierw obejrzałem poniższy trailer:
adriannn napisał(a):


Styl jego prezentacji wydał mi się znajomy. Obejrzałem trailer innej podobnej gry. (pominąłem początek filmu).

Po tym co zobaczyłem, osobiście przychylam się do zdań co niektórych, iż wygląda mi to na Thief Ex: Bunt Biedoty. Podobieństwa są oczywiste. Postęp technologiczny kontra postęp przemysłowy. Ludzie zastępowani maszynami (cybernetyka) kontra ludzie zastępowani maszynami (przemysł). "Korporacje silniejsze niż rządy" kontra "bez rządów możnych i potężnych miasto będzie niczym". "Nigdy o to nie prosiłem" kontra "nigdy za nic nie zapłaciłem". Wątek miłosny (prawdopodobnie) - "w snach widzę jej śmierć" kontra "utraciłem ją" - ciekawe czy na końcu okaże się, że ta co niby umarła cały czas pracowała dla tych "złych". ;)
Podobne sceny zamieszek i zniszczeń otoczenia. Epicko-podniosła muzyka.
Ja wiem, że taka jest standardowa konstrukcja zwiastunów. Aczkolwiek mi osobiście taki zabieg, skopiowanie akcji zwiastuna i umieszczenie go w innej epoce historycznej, wydaje się podejrzany.
Poczekam na targi Gamescom (już w tym tygodniu). Może pokażą coś nowego z gameplaya.

_________________
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2013 16:10 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4848
Lokalizacja: Gliwice
Leming napisał(a):
Ja wiem, że taka jest standardowa konstrukcja zwiastunów. Aczkolwiek mi osobiście taki zabieg, skopiowanie akcji zwiastuna i umieszczenie go w innej epoce historycznej, wydaje się podejrzany.

No cuchnie cuchnie ale to nie znaczy, że nie sprawdzi się to w Thiefie. Kto wie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2013 19:03 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009 23:47
Posty: 236
Lokalizacja: Stonemarket
Trailer ciekawy, ale tak bardzo wieje od niego nowym Deus Exem, że zakrawa to na autoparodię. Że tak to rysunkowo skomentuję:

Obrazek

Skojarzenia z DXem nie są co prawda negatywne, wszak to bardzo udana gra, stanowiąca książkowy przykład jak w inteligentny sposób skonstruować trzymający w napięciu, pełen suspensu fabularny prequel, a zarazem jak rozwijać i rozbudowywać udane rozwiązania gameplayowe poprzedniczek.

Pamiętajmy też, że trailer DX:HR był mocno mylący pod względem szczegółów fabuły (sceny z Fedorovą strzelającą do tłumu protestujących w Detroit, czy walka między Barrettem a Jensenem w dokach Hengshy).

_________________
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2013 21:33 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2002 10:06
Posty: 1398
Lokalizacja: Kraków
Są nowe screeny, te nowe wnętrza wyglądają pięknie, smród starego Thiefa aż ciągnie się po gaciach, przynajmniej na tych 2 screenach ;)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.375129069255082.1073741831.329547117146611&type=3

_________________
Pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2013 22:14 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4848
Lokalizacja: Gliwice
Dużo światła, w zasadzie nie ma mroku wcale.
Sądzę, że to promocyjny zabieg ale nawet TDS na screenach promował się przez dużą ilość kontrastu światło-cień. Nie pamiętam jak to było z gameplayem z E3 ale chyba było znacznie ciemniej więc pewnie nie ma obaw.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2013 22:25 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 902
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Nie wierzę, żeby w opcjach gry nie było możliwości samodzielnego ustawienia kontrastu czy gammy. Także luz, chill :cwa

_________________
Portfolio: :arrow: http://keeperhattori.deviantart.com/
Kanał YT: :arrow: https://www.youtube.com/channel/UCxo5Pu ... subscriber


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2013 22:59 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4848
Lokalizacja: Gliwice
Hattori napisał(a):
Nie wierzę, żeby w opcjach gry nie było możliwości samodzielnego ustawienia kontrastu czy gammy. Także luz, chill :cwa

Będzie, ale chodzi mi o coś innego.
W starych częściach można było rozjaśnić grę ale powodowało to, że jasne miejsca aż "świeciły". Twórcy domyślnie założyli, że gra ma być ciemna. Kontrast było duży.
Na screenach z T4 wszystko jest konkretnie doświetlone więc w takiej sytuacji przyciemnienie w ustawieniach przyciemni wszystko.
jak wspomniałem, zakładam, że te screeny to marketing i pierwsza seria autentycznych, redakcyjnych zrzutów z gry rozwieje wątpliwości.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2013 14:49 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009 23:47
Posty: 236
Lokalizacja: Stonemarket
http://www.polygon.com/2013/8/21/464514 ... escom-2013

- artykuł rzucający nieco światła na postać owej tajemniczej Erin z listy płac THI4Fa.
Jest to uzdolniona w kradzieży kieszonkowej była kurtyzana, onegdaj ucząca się złodziejskiego fachu pod czujnym okiem Mistrza.
Najwyraźniej niezbyt przyswoiła sobie lekcje Garretta, ponieważ nie wahała się zabijać podczas nocnych eskapad, za co spotkała ją karmiczna kara. Na początku gry ginie w wypadku na oczach Garretta, poniekąd z jego winy (ukradł jej hak do wspinaczki, który mógłby ocalić jej życie), przez co później gnanego niespodziewaną stratą bohatera nękają wyrzuty sumienia ("In my dreams I see her dying.").

Czuję w kościach, że niczym w klasycznym filmie noir okaże się w końcu, że jej śmierć była upozorowana i że przez połowę gry ta babka będzie z ukrycia sabotować wysiłki Garretta
Spojler:
(postać kobiety-manipulatorki, aczkolwiek nieco zagubionej i rozdartej między karierą naukową a lojalnością mieliśmy już w Deus Ex: HR; początkową motywację Jensena stanowi przecież pomszczenie a następnie wyjaśnienie losu jego byłej narzeczonej, dr Megan Reed)
.

Odnoszę też wrażenie, że wątek Erin to ukłon w stronę dziewczynki z zakończenia TDS. Wygląda na to, że ta mała smarkula wyrosła z czasem na córę Koryntu i zabójczynię. Co to Miasto robi z ludźmi... :twisted:

_________________
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2013 14:59 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4848
Lokalizacja: Gliwice
Keeper napisał(a):
Odnoszę też wrażenie, że wątek Erin to ukłon w stronę dziewczynki z zakończenia TDS. Wygląda na to, że ta mała smarkula wyrosła z czasem na córę Koryntu i zabójczynię. Co to Miasto robi z ludźmi... :twisted:

Dokładnie o tym samym pomyślałem :).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3343 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 134  Następna strona

Teraz jest 16 lis 2019 01:04


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron