T2 FM: Swamped

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego!
0
Brak głosów
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra!
1
50%
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu.
0
Brak głosów
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak.
0
Brak głosów
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie.
1
50%
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 2

Awatar użytkownika
dario
Arcykapłan
Posty: 1412
Rejestracja: 08 lutego 2007, 09:15
Lokalizacja: Tychy

T2 FM: Swamped

Post autor: dario »

Tytuł: Swamped
Typ: Thief 2
Autor: Sharga (Aaron Lambert)
Rozmiar: 3.3 MB
Data wydania: 18.03.2002
Język: angielski

Do pobrania z:
1) http://downloads.ttlg.com/download.aspx?id=1198
2) http://www.thiefmissions.com/download.cgi?m=Swampedv1.1
3) http://www.darklurker.org/st/Swamped.zip

Wątek na forum TTLG
Alla Juventus vincere non è importante. E’ l’unica cosa che conta
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: Flavia »

Swamped

Autor: Sharga
Data wydania: 2002
Typ misji: dzicz
Ocena końcowa: całkiem całkiem*

Pomysł: Z polecenia Strażników Garrett udaje się na odległe bagna, aby zbadać zagrożenie, którego cień od jakiegoś czasu spoczął na pobliskich miasteczkach i wsiach. Główny wątek w sumie nie został rozwiązany – jak czytałam, misja miała stanowić początek kampanii – i szczerze mówiąc, w natłoku wrażeń łatwo o nim zapomnieć. A atrakcji będzie sporo: poznamy dzieje innych nieszczęśników zagubionych na bagnach, wysłanego przed nami zwiadowcy Strażników, a także losu mieszkańców pewnego miasteczka, pochłoniętego przez bagno. Jeśli zaś wykażemy się uporem, zapoznamy się z alternatywną historią wspaniałej – choć nie do końca wykorzystanej w oryginale – rasy rakoludów.

Wykonanie: Ogromnym atutem misji jest jej klimat. Gęsta jak mleko mgła i tajemnicze odgłosy wywołują wrażenie zagubienia i zagrożenia, choć sama mapka w zasadzie nie jest skomplikowana, gdy się ją pozna. Pod warstwą mgły nie jest też imponująca, z prostą architekturą i znienawidzoną przeze mnie „ścianą drzew”. Podróż umilał nam rozmaite atrakcje: od zwykłych bagien (no kto by pomyślał...), przez ruiny rakoludów aż po nawiedzone miasteczko. Ich wygląd może nie zachwyca, ale odpowiada przeznaczeniu, a to głównie w tej grze chodzi. Nie jestem w stanie napisać nic o tekturach – przez mgłę praktycznie nie było ich widać, ale... taki był plan.

Wnioski: Myślę, że w powyższych paragrafach i tak dostatecznie dobrze opisałam wrażenia, jakich dostarcza ta misja, więc daruję sobie powtórzenia. Klimat, klimat i jeszcze raz klimat, mnóstwo do zrobienia i zobaczenia. I tylko szkoda, że kolejne części nigdy nie powstały...

* * *

*Moja własna, prywatna skala prezentuje się następująco:
Perełka - ideał
Całkiem całkiem - do ideału jeden krok
Przyzwoita - nawet przyjemne, ale nie aż tak
Przeciętniak - nic szczególnego
Kaszana - brak słów
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: Keeper in Training »

dario pisze:Język: angielski
Nie mogę się z tym zgodzić. Dlaczego nie jest tu powiedziane, że fanmisja ma też polską wersję?
Jest też czwarty link: http://www.mediafire.com/?ta7c81kdnyokjw4.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: Mixthoor »

Może dlatego, że w pliku ReadMe ściągniętym np. z thiefmissions jest tylko info po angielsku. Ściągnąłem plik z metafire. W pociągu zerknę na to.
Awatar użytkownika
dario
Arcykapłan
Posty: 1412
Rejestracja: 08 lutego 2007, 09:15
Lokalizacja: Tychy

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: dario »

@Keeper - a ja jestem duchem świętym i mam wiedzieć, że ktoś zrobił tłumaczenie na polski język :roll: ? To po pierwsze. Po drugie to jest mediafire i pewnie Twój upload więc raczej bym tego nie znalazł w sieci. Po trzecie link z czasem wygaśnie czego nie można powiedzieć o trzech pierwszych linkach.
Alla Juventus vincere non è importante. E’ l’unica cosa che conta
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: Keeper in Training »

Nie udostępniałeś dotychczas takich poufnych informacji, więc skąd mamy wiedzieć 8-) ? Tak serio, wysyłałam notkę z informacją (Marzec być może jeszcze ją ma). Był też post w shoutboxie, chociaż tego akurat mogłeś nie zauważyć, nie widujemy Cię zbyt często. A link raczej nie wygaśnie, ponieważ plik wysłałam z normalnego konta. Nawet, gdyby za rok wygasł (a na to się nie zanosi z uwagi na to, że używam konta regularnie), to przez ten czas wiele osób mogłoby z niego skorzystać, biorąc pod uwagę, że TTLG i ThiefMissions są dość obciążone i zrywają łącza. Przekład robiłam miesiąc temu, przypuszczalnie to najnowszy link i na ThiefMissions może go nie być. Bez względu na to, myślę, że sprostowanie okazało się przydatne. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: Mixthoor »

O w dupe, co za misja... Po wylaczeniu mgly jest ohydna, po wlaczeniu daje rade. Masa dzewcow, ktorzy atakuja stadami (moze dlatego, ze zaczepiam je mieczem). Obszary w ksztalcie okregu ze "scianami drzew" jak okreslila to Pani Flavia. Zygac mi sie chcialo, nie grac. Testowac na wlasna odpowiedzialnosc.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: Flavia »

Mix, odnoszę wrażenie, że chyba źle do tego podszedłeś. Zostaw mgłę w spokoju, jak Budowniczy przykazał, drzewców nie ruszaj, niech sobie żyją w spokoju. Jak już miniesz pierwsze "kręgi", misja rozwija się i jest naprawdę fajna, nawet mimo lekkiej toporności. Zresztą, po to jest mgła, żeby brzydota nie powalała :P
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: Mixthoor »

Podejście nr 2. Brzydkie jaskinie pełne bełkotliwców. Brzydki labirynt pełen żabek, miasto nieumarłych to zlepek kartonowych obiektów przypominających budynek w fazie konstrukcji ścian nośnych bez elementów zbrojeniowych. A wszystko połączone kamiennym korytarzem. A, zapomniałbym - wielkie drzewo, jebitne wręcz. Wybacz Flavia - po II podejściu podtrzymuję ocenę. FM-ka niestety nie trafiła w moje gusta. Dlatego też piszę jeszcze raz (aby nikt mi nie zarzucił, że bezmyślnie oceniam): niech każdy testuje na własną odpowiedzialność.

PS.
Flavia podziwiam Cię, gdy dzielnie walczysz z przeciwnościami takich ... ekhm... "gniotów". Niemniej dzięki za zachętę, bym odpalił drugi raz.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: Flavia »

A ruiny rakoludów, gdzie można się pobawić kamieniami i zapadkami, żeby dostać zwój z traktatem historycznym? A sanktuarium, gdzie można wykończyć rakowego szamana, wciągając go w jego własną pułapkę? A wielkie drzewo, którego wnętrze można zwiedzić od korzeni po koronę?

No dobra, już przestaję :P Niemniej nie zgadzam się z określeniem tej misji jako "gniota". W prawdziwego gniota grałam jakiś czas temu, nosił tytuł Alliance i na wstępie uraczył mnie widokiem poza mapę. A potem było tylko lepiej >_>
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: T2 FM: Swamped

Post autor: Keeper in Training »

Flavia pisze:A ruiny rakoludów, gdzie można się pobawić kamieniami i zapadkami, żeby dostać zwój z traktatem historycznym? A sanktuarium, gdzie można wykończyć rakowego szamana, wciągając go w jego własną pułapkę? A wielkie drzewo, którego wnętrze można zwiedzić od korzeni po koronę?
Podpisuję się pod oceną Flavii. "Swamped" nie ujmuje stroną graficzną (wyjątkiem jest bezsprzecznie chatka Newtona), tylko przemyślaną fabułą. T1 też miejscami urodą nie zachwycał - mówię tu o "dzielnicy duchów". Warto przejść tę fanmisję, choćby dla wspomnianej zagadki u rakoludów. Poza tym pokazuje dobrze, jak trudnym motywem przewodnim jest tworzenie dużych połaci terenów zielonych w DromEdzie.
ODPOWIEDZ