Strona 109 z 134

Re: Thief 4 w produkcji...

: 28 września 2013, 00:36
autor: Flavia
Mi się za to strasznie podoba pozycja strażnika w powyższym zrzucie :))
Co do kamer - nie znosiłam ich w T2, nie sądzę, abym polubiła je tutaj. Ale ponieważ to poziom bonusowy, w dodatku hołd dla misji z T2, to może jakoś przełknę. Zobaczymy, jak wypadną inne elementy.

W międzyczasie dostaliśmy kolejne odpowiedzi: http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief
I kolejny podcast: http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief

Re: Thief 4 w produkcji...

: 28 września 2013, 18:52
autor: Dziarsky
Shokey pisze:
Bardzo mi się nie podoba ta "kamera" czy co to tam jest.
Faktycznie wiejskie. Coś jakby dzisiejszy sprzęt w steampunkowiej obudowie.
Kompromisów wymyślanych na siłę ciąg dalszy...

Re: Thief 4 w produkcji...

: 28 września 2013, 20:21
autor: Keeper in Training
Ja dla odmiany zastanawiam się, czy ta edycja kolekcjonerska z preorderu jest dostępna tylko na Steamie, czy w wersji materialnej też (wzmianka o preorderze tutaj: http://fav.me/d6o8iub).

Re: Thief 4 w produkcji...

: 28 września 2013, 22:22
autor: Dziarsky
A ja się zastanawiam jak w to pograć nie mając PCta :)

Re: Thief 4 w produkcji...

: 29 września 2013, 00:59
autor: Daweon
Czy ktoś kto jest z newsami na bieżąco mógłby powiedzieć, czy twórcy nowego Thiefa mówili cokolwiek Steamie oprócz tego, że będzie wersja na tą platformę? Chodzi mi głównie o to, czy kupując THIEFa, nawet pudełkowego, będę musiał i tak korzystać ze Steama?

Re: Thief 4 w produkcji...

: 29 września 2013, 15:11
autor: Hattori
Moje pytanie będzie już czwartym :) Kiedyś ktoś kompetentny odpowie na nie wszystkie

Ilu forumowiczów przymierza się do kupna preorderu? Ja na ten przykład (już kiedyś wspominałem) poczekam rok, dwa, dłużej jeśli zajdzie potrzeba, żeby po prostu kupić a) pełną kolekcję b) po rozsądnej cenie. Bo sorry, przy cenie obecnej oraz znanej nam wiedzy o T4 nie posiadam absolutnie żadnej pewności, że będę zadowolony z zakupu.

Re: Thief 4 w produkcji...

: 29 września 2013, 17:02
autor: Hadrian
Preordery to dla mnie ryzyko wyrzucenia pieniędzy w błoto. Nawet, gdyby T4 zapowiadał się wyśmienicie, nigdy bym tego nie kupił. Przecież wszystko się może zdarzyć. Poza tym nie mam zaufania do takich wynalazków. ;)

Jeśli kupię, to podobnie jak Ty, Hattori, albo trochę wcześniej, gdy okaże się, że jednak warto. W końcu zbieram pieniądze od prawie dwóch lat ;)

Re: Thief 4 w produkcji...

: 29 września 2013, 18:06
autor: Mixthoor
Ja kupię i na pewno zrecenzuję.

Re: Thief 4 w produkcji...

: 30 września 2013, 07:21
autor: eLPeeS
Ja pewno też kupię - w końcu tyle lat czekam i tyle lat odkładam hajs na to wydarzenie, że mógłbym już z uciułanych środków kupić 10 takich preorderów ;) Z oceną gry będzie gorzej bo T4 ma premierę na jakieś 3-4 tygodnie przed ostatnim egzaminem w moim życiu tak że raczej poleży na półeczce i poczeka sobie gdzieś z miesiąc nim raczę obdarzyć go zainteresowaniem ;)

Re: Thief 4 w produkcji...

: 30 września 2013, 22:56
autor: Pablo
Jeśli chodzi o technologię audio, to Thief chyba dalej wyznacza standardy, jeśli się nie mylę ;) od 1:00:00

http://www.youtube.com/watch?v=Xo1jJJGhneg


Edytowany:
Hmmm w sumie nic ciekawego, trailer, być może z niezłym dźwiękiem?

Re: Thief 4 w produkcji...

: 30 września 2013, 23:39
autor: Keeper in Training
Ja kupię nie wcześniej niż kilka tygodni przed oficjalną premierą. Koniec lutego 2014 to w tej branży szmat czasu, mogą nawet pójść z torbami (tfu, tfu). Poza tym chcę mieć pudełkową wersję na PC, a nie do pobrania ze Steama. Preoder brzmi ciekawie tylko dlatego, że ma w nim być dodatkowa misja, ponoć odwołująca się silnie do T2.

Mimo to nie wiem jeszcze, czy owa misja jest w każdym preorderze, czy tylko w wersji ze Steama. A jeżeli to tylko Steam, to podziękuję i spasuję. Chcę mieć pudło i tyle. Zawsze to pewniej. Ktoś wie coś więcej?

Re: Thief 4 w produkcji...

: 01 października 2013, 10:27
autor: Flavia
Z tego: http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief wynika, że dodatkowa misja jest w każdym preorderze:
Preorder Thief from your favorite retailer or digital distribution platform today

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 października 2013, 15:07
autor: Flavia
Prezentacja z Eurogamera:

W pakiecie: wszystkie trailery, demo (znów posiadłość Barona, ale tym razem do samego Serca), pytania i odpowiedzi.

Re: Thief 4 w produkcji...

: 02 października 2013, 15:11
autor: Keeper in Training
Flavia pisze:Z tego: http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief wynika, że dodatkowa misja jest w każdym preorderze:
Preorder Thief from your favorite retailer or digital distribution platform today
Bardzo Ci dziękuję, pomogłaś mi. Wychodzi na to, że poczekam do lutego i jakieś 2-3 tygodnie przed premierą zamówię preordera, tym samym kupując też tę misję. Porównam jeszcze przedtem ceny z dostawą, bo zwykle sklep, który oferuje najtaniej, każe słono płacić za dostawę. Z Empiku mogę sobie odebrać za darmo, ale z drugiej strony ich ceny nie są konkurencyjne. Ostatecznie mogę złożyć zamówienie z kilkoma osobami, wtedy płacić będziemy za pojedynczą przesyłkę. Zobaczymy :).

Re: Thief 4 w produkcji...

: 03 października 2013, 05:08
autor: Abru
Prezentacja z Eurogamera:
... share&t=7m
W pakiecie: wszystkie trailery, demo (znów posiadłość Barona, ale tym razem do samego Serca), pytania i odpowiedzi.
Wspaniała prezentacja...




... z socjologicznego punktu widzenia. ;)

Re: Thief 4 w produkcji...

: 04 października 2013, 18:00
autor: Hadrian
Wnętrze posiadłości wygląda pięknie, ma wspaniały klimat, a nuta w tle brzmi lepiej niż większość utworków z T2 ;)

Jednak są i wady. Fokus rozwiał moje resztki nadziei na używanie go. Mapa w kółku jest dobra do GTA. Łup świeci się bardziej niż w TDS. Głos Garretta jest słaby, ale nie wkurza zbytnio. Nie wiem też, czy przekleństwa są dobrym pomysłem. Brakuje służby. No i to zakończenie dema...

Re: Thief 4 w produkcji...

: 05 października 2013, 21:50
autor: Marzec
Keeper Gurgul, gromkie brawa! :)


... pytanie czy twórcy zrozumieli przekaz fanartu?

Ja rozumiem to tak, że wyśmiewasz istnienie "focusu" w grze, posiłkując się parafrazą z fabularnych szkiców T4. Pytanie czy ja rozumiem Twój przekaz :P Jeśli tak, to moim zdaniem twórcy dziwnie się zachowują publikując taką grafikę + tuszując jej negatywny wydźwięk, który powinien im szkodzić. Grafika pozostawia mnogość interpretacji - pozytywnych i negatywnych względem T4. Myślę że taka publikacja to zabieg mający na celu przypięcie grafice pozytywnej etykietki, zanim grafika się rozejdzie :P

Re: Thief 4 w produkcji...

: 05 października 2013, 22:16
autor: Hadrian
Może jakiś inny link?

Re: Thief 4 w produkcji...

: 05 października 2013, 22:20
autor: Hattori

Re: Thief 4 w produkcji...

: 05 października 2013, 23:24
autor: Keeper Gurgul
:D :D :D

Zapostowałem to już jakiś czas temu jako zrobiony na szybko rysunkowy komentarz, taki "życzliwy trolling" do trailera Thiefa IV, który montażem i podkładem muzycznym aż nadto przypominał mi zwiastuny Deus Ex: HR (nota bene genialnej gry).

I faktycznie, z jednej strony chciałem nieco potrollować temat mechaniki Focusa, a z drugiej strony wypunktować paradoks, iż Garrett miał ulepszoną techno-wizję w postaci Mechanicznego Oka na długo przed Jensenem (TMA - zoom i TDS - zoom + noktowizja) i podobnie jak w przypadku bohatera DX3 z początku specjalnie się o nią nie dopraszał. :}

Prawdę powiedziawszy zaskoczyła mnie publikacja tego rysunku na Facebookowej stronie Thiefa, ale kto wie - może dobrzy ludzie z Eidosu po prostu chcieli okazać trochę dystansu do siebie i do tej całej batalii o nowe "bajery" w mechanice gry. :-D

Bardzo się cieszę z faktu, że obrazek się podoba, a przy okazji nie stał się pretekstem do flamewaru. :]

Re: Thief 4 w produkcji...

: 09 października 2013, 15:38
autor: TricksieThiefsie

Re: Thief 4 w produkcji...

: 09 października 2013, 16:40
autor: Flavia
Wreszcie porządny trailer! Podoba mi się :-D
Podobają mi się też ruchy złodzieja, zwłaszcza w miejscach, gdzie ma do pokonania jakieś przeszkody. Strrrasznie mnie wkurzało w starych grach (Thiefach i innych), jak bohater utykał, bo nie był w stanie przecisnąć się w ciasnej szczelinie ani przesunąć zagradzającego mu drogę śmiecia. Mam tylko nadzieję, że system faktycznie będzie działał wszędzie, a nie tylko tam, gdzie twórcy sobie zamarzyli. I nie przeszkadzają mi elementy parkouru, choć na anglojęzycznych forach jak zwykle płaczą nad nimi, jakby już całkiem zapomnieli, jak to było skakać nad rzekami lawy w Zaginionym Mieście.

Animacje twarzy za to ciągle mnie nie przekonują. Głos nowego Garretta - też nie do końca. Momentami brzmi nieźle, ale brakuje mu czegoś, pewnej zadziorności, która czyniła starego Garcia tak urokliwym. Zobaczymy, jak to w grze wyjdzie.

I co to za czarne gówno, które pojawia się na ekranie po udanej kradzieży kieszonkowej? -_-"""

A, ponoć twórcy wywalili z gry momenty TPP. Chwalmy Mackowatego Pana!

PS. Pojawił się jeszcze jeden artykulik i kawałek rozgrywki, niestety po szwabsku: https://gameone.de/blog/2013/10/vorschau-auf-thief

Re: Thief 4 w produkcji...

: 09 października 2013, 17:26
autor: Pablo
Cały czas próbuję przyzwyczaić się do tego klimatu... Stary Thief to nie jest, ale wygląda ciekawie. Rzecz, która mi się rzuciła w oczy to to, że w gameplayu nie ma ani piksela huda! Jeśli można to wszystko wyłączyć, to winieta zaczyna mieć sens i ten kierunek mi się podoba. Jestem zwolennikiem widoku jak najbardziej naturalnego, plus ciekawa mechanika świadomości swojego ciała ;).

Re: Thief 4 w produkcji...

: 09 października 2013, 17:45
autor: Kurhhan
Dalej nie naprawili idiotycznego otwierania drzwi ?

To już w takiej produkcji indie jak Outlast wykonano to realistycznie a tutaj nadal prezentują kalectwo.

Edit : Trailer kiepski ponieważ widzę jakiegoś kena z kiepskim głosem, łapami wyciągniętymi jak do przysiadów i skaczącym jak małpa. A gdzie jest Garrett, bo rozumiem , że ten na filmiku to jego uczeń ? Coś jak w filmie Zorro ? ; d

Re: Thief 4 w produkcji...

: 09 października 2013, 20:55
autor: McLusky
Oj rozgadał nam się Garcio. :) Mam nadzieję że nie będzie to w stylu "Dextera", gdzie główna postać co chwila swoim inner voicem komentowała co się dzieje, co by widz (gracz) nadążał. ;) Taki fokus-extra... :D

Ogólnie trailer na plus. Bardzo fajna muzyka, choć ambient Brosiusa to to nie jest. Jednak jak będą w grze klimaty Zimmermanowskie, to się nie obrażę. W końcu w DX:HR też muzyka trochę się różniła, ale i tak idealnie się wkomponowała.

Te "czarne" chmurki po zlootowaniu mnie aż tak nie drażnią, jak zaprezentowany wcześniej HUD czy winieta zamiast klejnotu jako wskaźnika widoczności. Ale skoro HUDu nie pokazali w tym trailerze, to może właśnie nad nim pracują, by go dopasować do klimatu gry?