Thief 4 w produkcji...

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
Spidey
Poganin
Posty: 727
Rejestracja: 18 marca 2009, 14:17
Lokalizacja: Bytom

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Spidey »

SPIDIvonMARDER pisze: Akurat bezdenny worek na łupy to chyba mus, aby gra była grywalna. Rozwiażanie jak z DIablo, że w chwili zapełnienia plecaka teleportujemy się do miasta, sprzedajemy i wracamy nie ma sensu ;) A byłaby ogromna szkoda, gdybysmy musieli na misji selekcjonować łupy ;)
-Tego świecznika nie wezmę, bo jest mało wart... lepiej ten obraz.
No i co z fanami, którzy muszą zgarnąć 100% lootu, żeby uzanć misję za ukończoną? :D
Flavia pisze:Zresztą nie mówimy tu o jakimś pływaniu wyczynowym, z zabójczym tempem i jeszcze na czas, tylko o spokojnym przepłynięciu krótkich dystansów, może być nawet z przerwami.
Zawsze też można wspomóc się swoopem.
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle.        ~Kronika Pierwszego Wieku
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Daweon »

Spidey pisze:SPIDIvonMARDER napisał(a):
Akurat bezdenny worek na łupy to chyba mus, aby gra była grywalna. Rozwiażanie jak z DIablo, że w chwili zapełnienia plecaka teleportujemy się do miasta, sprzedajemy i wracamy nie ma sensu A byłaby ogromna szkoda, gdybysmy musieli na misji selekcjonować łupy
-Tego świecznika nie wezmę, bo jest mało wart... lepiej ten obraz.


No i co z fanami, którzy muszą zgarnąć 100% lootu, żeby uzanć misję za ukończoną? :D
To akurat nie problem. Twórcy mogą uznać, że 100% to maksimum jakie można zebrać. W ten sposób możliwe jest osiągnięcie tego czego chcą najwytrwalsi fani, ułatwiając grę mniej cierpliwym, gdyż zdobywanie wymaganego progu procentowego byłoby znacznie łatwiejsze.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Abru »

Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: brzeszczot »

Powyższe skomentować można tak:
Ja wam mówię
Jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
http://www.youtube.com/watch?v=9cTsf4W2JZQ
Awatar użytkownika
Spidey
Poganin
Posty: 727
Rejestracja: 18 marca 2009, 14:17
Lokalizacja: Bytom

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Spidey »

Daweon pisze:
Spidey pisze:SPIDIvonMARDER napisał(a):
Akurat bezdenny worek na łupy to chyba mus, aby gra była grywalna. Rozwiażanie jak z DIablo, że w chwili zapełnienia plecaka teleportujemy się do miasta, sprzedajemy i wracamy nie ma sensu A byłaby ogromna szkoda, gdybysmy musieli na misji selekcjonować łupy
-Tego świecznika nie wezmę, bo jest mało wart... lepiej ten obraz.


No i co z fanami, którzy muszą zgarnąć 100% lootu, żeby uzanć misję za ukończoną? :D
To akurat nie problem. Twórcy mogą uznać, że 100% to maksimum jakie można zebrać. W ten sposób możliwe jest osiągnięcie tego czego chcą najwytrwalsi fani, ułatwiając grę mniej cierpliwym, gdyż zdobywanie wymaganego progu procentowego byłoby znacznie łatwiejsze.
Najwytrwalsi fani chcą zgarnąć z mapy wszystko. :D Poza tym jeśli ograniczymy pojemność sakwy, to 100% będzie można zdobyć na wiele sposobów, jako że różne przedmioty mają też różne wartości. W efekcie jedni ukończą misję z 1,5k na koncie, inni zdobędą 2k. I pojawia się problem: ile tak naprawdę można wynieść?
Może nie byłoby to takie złe, ale osobiście skręcałoby mnie na myśl, że zostawiłem tyle lootu, który był na wyciągnięcie ręki.
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle.        ~Kronika Pierwszego Wieku
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief
Ostatnio wysłannicy EM zasypują nas pierdołami, jakby chcieli, żebyśmy zapomnieli o tym, jak spierdolili :?
Tak czy inaczej ciekawi mnie, jak wpasują w to historię nauki Garretta u Strażników. Albo w ogóle, albo... wyjaśni się, gdzie był jak go nie było :roll:

EDIT:
Mamy też nowy zrzut :cwa
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Leming »

Spidey pisze: I pojawia się problem: ile tak naprawdę można wynieść?
Może nie byłoby to takie złe, ale osobiście skręcałoby mnie na myśl, że zostawiłem tyle lootu, który był na wyciągnięcie ręki.
Dawno temu trafiłem na stronę o grach, gdzie analizowano mechaniki gier i przy pomocy prawdopodobieństwa, statystyki, układów równań i całek udowadniano, że np. w danej grze +1% do obrażeń krytycznych przyda się bardziej niż +1 do zadawanych obrażeń. A wszystko okraszone dowodami matematycznymi oraz (co ciekawsze) kolorowymi wykresami i kalkulatorami parametrów.
Spędziłem dużo czasu oglądając wykresy z gry Heroes 3 jak to atrybuty i talenty bohaterów wpływają na wyniki bitew.
Pytanie tylko, po co grać. Skoro istnieje wzór na "idealny build" (wg którego np. w RTSach na najwyższym poziomie trudności AI buduje budynki i jednostki) to gdzie tu człowiek ze swoją spontanicznością. Owszem odkrycie samemu takiego "idealnego builda" daje mnóstwo satysfakcji (patrz cytat: "...skręcałoby mnie na myśl, że zostawiłem tyle lootu, który był na wyciągnięcie ręki..."), ale grając wg niego to tak jakby grać dokładnie po idealnej solucji. Gdzie tu frajda?

Jednakże jestem pewien, że miłośnicy Thiefa w krótkim czasie opracowaliby taki "idealny build" dla każdej misji odnośnie zabieranej wartości loota.

PS. Jak ktoś wie o jakiej stronie mówię, to proszę dać znać. Przez te kilka lat już zapomniałem nazwy i adresu. :(
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Jeśli nie można normalnie skakać, to nie oczekiwałbym, że można pływać.

Pływalna wodo, spoczywaj w pokoju.... :ups
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Leming »

Bukary pisze:Jeśli nie można normalnie skakać, to nie oczekiwałbym, że można pływać.
Słyszałem, że będzie można pływać... jako przerywnik w formie QTE. ;)
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: brzeszczot »

A te zautomatyzowane skakanie - to chodzi o to, że można skakać tylko wtedy gdy to założą tfórcy?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Dokładnie tak :evil:
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: SPIDIvonMARDER »

http://i2.kym-cdn.com/photos/images/ori ... 56/869.png Jedyny komentarz, jaki mi przyszedł do głowy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Nowy concept art: http://cdn.eidosinteractive.com/mtl/mar ... pt_gma.jpg
Znów Garrett w czarsmutleniu cichym... A ja oczyma wyobraźni widzę tą cudownie uformowaną, pełną detali architekturę... po której nie będę mogła się wspinać, bo twórcy nie zaprogramowali mi animacji :evil:
Może zróbmy jakąś petycję czy coś?
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Flavia, moja teoria na temat fabuły się sprawdza ;)
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Która? :P
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Keeper Gurgul
Paser
Posty: 236
Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
Lokalizacja: Stonemarket
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Keeper Gurgul »

"Re-Return to the Haunted Cathedral"? :)
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Dotycząca Młotodzierżców ;)
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Ech, tyle tych teorii było... O Mechanistach, Młotodzierżcach i wszystkich... Myślisz, że je wszystkie pamiętam? :P
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Dziwne, że nikt o tym nie napisał. Nasi tfurcy wypuścili szczegółowy opis Garretta.

http://community.eidosmontreal.com/blogs/Wanted-Garrett

Czytajcie i płaczcie nad historią. Zobaczcie także na komentarze.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Ups :oops: Sorka...
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Może zróbmy jakąś petycję czy coś?
Ty jeszcze wierzysz w petycje? xD
Obrazek
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: BodomChild »

Musicie zrozumieć, że to jest alternatywna historia, alternatywne Miasto i alternatywny Garrett, który ma niewiele wspólnego ze starym.

Obrazek

EDIT:
Flavia pisze:Tak czy inaczej ciekawi mnie, jak wpasują w to historię nauki Garretta u Strażników. Albo w ogóle, albo...
Jakich tam znowu Strażników? :wes
Ostatnio zmieniony 03 sierpnia 2013, 21:18 przez BodomChild, łącznie zmieniany 1 raz.
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

SPIDIvonMARDER pisze:Ty jeszcze wierzysz w petycje? xD
Wierzę, że ograniczenie swobody ruchów to największy debilizm współczesnych gier i nie wyobrażam sobie, jakiego brainfarta potrzeba, żeby uznać to za dobry pomysł. Ale skoro tak się stało, może warto uświadomić twórców póki gra jest w produkcji i są szanse na zmiany?
BodomChild pisze:Jakich tam znowu Strażników? :wes
Em, no wiesz, tajemnicza organizacja, strzegąca Równowagi i chroniąca świat przed zepsuciem? :roll:
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Daweon »

Flavia pisze:
SPIDIvonMARDER pisze: Ty jeszcze wierzysz w petycje? xD
Wierzę, że ograniczenie swobody ruchów to największy debilizm współczesnych gier i nie wyobrażam sobie, jakiego brainfarta potrzeba, żeby uznać to za dobry pomysł. Ale skoro tak się stało, może warto uświadomić twórców póki gra jest w produkcji i są szanse na zmiany?
Gdyby taka petycja jeszcze miała poparcie społeczne. Już przy Stephenie Russellu do dziś petycje podpisało 5000 osób. W porównaniu z ogółem potencjalnej klienteli jest to mały ułamek. Skoro przy tak ważnym dla fanów i symbolicznym aspekcie udało się uzbierać tak mało podpisów, to ile będzie przy petycji żądającej większej swobody ruchów?
Flavia pisze: Tak czy inaczej ciekawi mnie, jak wpasują w to historię nauki Garretta u Strażników. Albo w ogóle, albo... wyjaśni się, gdzie był jak go nie było :roll:
Dlaczego mają w to wpasować nauki Strażników. Przecież mają gotową historię bez jakiś tam frakcji. A Garrett swojego mistrzostwa nauczył się na ulicy. Chociaż pewnie pierwsze kroki stawiał w sierocińcu, kradnąc innym dzieciom zabawki.

Trochę szkoda, że tak wszystko nam objawili (wiek, kolor oczu). Ta postać zawsze była intrygująca przez to, że była taka... nieokreślona. Co do wizerunku to jest ok, tylko ta peleryna wygląda jakby wydarł ją jakiemuś burrickowi z paszczy. W cutscenkach z poprzednich części jest taka porządna, równiutka...
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Zablokowany