Thief 4 w produkcji...

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Zauważyli brak Młotodzierżców, ale Pogan i Strażników już nie łaska? Oj, nieładnie :P
Strzały linowe są obecne w T4 - i nie zaczynajcie, że to nie to samo, bo mają ograniczone użycie. W poprzednich Thiefach te miały, nawet jeśli trochę szersze.
Podświetlany łup - w T1 każdy obiekt, na jaki się najechało kursorem był podświetlany. Nihili novi :roll:
Otwieranie drzwi trwa 2 sekundy?! Gdzie oni takie coś widzieli?!
Ciemność - bitch please :roll:
Mgła - totalne zabójstwo dla klimatu jak rozumiem? :roll:
Historia - ciekawe, gdzież to mieli szansę zapoznać się z całą fabułą T4, żeby stwierdzić, że jest aż tak zła?
Przygotowana na konsole - no to już totalne bluźnierstwo :evil: Jak EM śmie w ogóle myśleć o uczynieniu tej gry bardziej dostępną?!
Ciekawi mnie też, jaka jest różnica między skradaniem a "skradaniem". Tzn wiem, jaka jest różnica, ale... jak to wygląda w praktyce? Tzn. na podstawie czego twórcy tej pięknej listy sugerują, że skradanie w T4 będzie gorsze, niż w T1? Poza tym, że "oczywiście" :roll:
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Marzec »

Flavia pisze: Strzały linowe są obecne w T4 - i nie zaczynajcie, że to nie to samo, bo mają ograniczone użycie. W poprzednich Thiefach te miały, nawet jeśli trochę szersze.
Pozwolicie, że zacznę ;) W T4 twórcy/level-designerzy pokazują nam, gdzie wlepić strzałę linową, natomiast w T1,T2 miałaś prawo strzelić nią z powodzeniem w każdą krokiew... Tak czy inaczej sądzę, że hak w T4 niweluje po części te braki. Autor tej tabelki zapomniał o haku.
Flavia pisze: Podświetlany łup - w T1 każdy obiekt, na jaki się najechało kursorem był podświetlany. Nihili novi :roll:
Wydaje mi się, że źle tłumaczysz sformułowanie "highlighted". Tutaj chodzi o wyróżniony łup vide Thief: DS.
Flavia pisze: Otwieranie drzwi trwa 2 sekundy?! Gdzie oni takie coś widzieli?!
Sprawdź sobie oglądając gameplay :)
Otwieranie drzwi w T1, T2, T3 sprawdza się w praktyce lepiej niż to co pokazano w obecnej wersji T4. Moim zdaniem, by uzyskać ten sam efekt, twórcy powinni -- w swojej next-genowej grze -- wprowadzić możliwość położenia ręki na klamce, po czym w dowolnym momencie naciśnięcia klamki w celu otworzenia drzwi.
Flavia pisze: Ciemność
Dobrze wiemy że prawdziwa ciemność była tylko w T1 ;) Ktoś chce poddać to dyskusji?
Flavia pisze: Mgła - totalne zabójstwo dla klimatu jak rozumiem? :roll:
Hmm chyba chodzi o mgłę, która pojawia się wokół ekranu po wejściu do cienia. Taki zabieg kosmetyczny może przeszkadzać niektórym graczom, ale to chyba będzie się dało wyłączyć?
Flavia pisze: Historia - ciekawe, gdzież to mieli szansę zapoznać się z całą fabułą T4, żeby stwierdzić, że jest aż tak zła?
Ja skomentuję tylko, że od zawsze fabuła typu "straciłeś pamięć, a twoje miasto spaliło się i nie wiesz jak się nazywasz" jest besztana przez zarówno twórców jak i odbiorców. A T4 do takiego rozwiązania sięga proponując historię typu "Garrett wraca do miasta po długim pobycie w dalekich tajemniczych krainach". Co do samej fabuły to masz rację :)
Flavia pisze: Przygotowana na konsole - no to już totalne bluźnierstwo :evil: Jak EM śmie w ogóle myśleć o uczynieniu tej gry bardziej dostępną?!
Ja radziłbym nie patrzeć tak binarnie na tą tabelkę.
To, że T4 produkowany jest pod konsolę nie jest jednoznaczą wadą w tym zestawieniu. To po prostu porównawcze zestawienie priorytetów podczas produkcji obu gier.
Flavia pisze: Tzn. na podstawie czego twórcy tej pięknej listy sugerują, że skradanie w T4 będzie gorsze, niż w T1? Poza tym, że "oczywiście" :roll:
Myślę, że na podstawie tego, iż w T4 można przenikać między cieniami, niczym David Copperfield (w sumie nazwisko dobre dla kieszonkowca).

Dodatkowo do tej pory twórcy nie pokazali w akcji sytuacji typu "wrogowie zwracają uwagę na twój cień", "wystająca ręka zza ściany zwróci uwage strażnika". Takie obiecanki cacanki były nawet w T:DS (napisano to nawet w CD-Action), a potem wyszło jak wyszło. Nie wiadomo ostatecznie jak będzie -- czas pokaże.
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Marzec pisze:W T4 twórcy/level-designerzy pokazują nam, gdzie wlepić strzałę linową, natomiast w T1,T2 miałaś prawo strzelić nią z powodzeniem w każdą krokiew...
A w T4 masz prawo z powodzeniem strzelić nią w każdy wyznaczony punkt ;)
Zresztą nie przesadzajcie, w oryginalnych Thiefach zdarzały się misje, gdzie w ogóle nie było strzał linowych, a i tak były zajebiste. W T4 mają być ograniczone a niektórzy zachowują się, jakby członkowie EM zgwałcili im matki (nie mówię o twórcach owej listy, ani broń Cthulhu o Tobie, Marcu drogi. Po prostu znowu zaczęłam czytać ttlg i mnie trafia).
Marzec pisze:Wydaje mi się, że źle tłumaczysz sformułowanie "highlighted". Tutaj chodzi o wyróżniony łup vide Thief: DS.
I pretty much could tell what was loot and what wasn't. Loot was shiny, looked valuable, and yes, there was a loot glint.

Something interesting I noticed about the glint while playing, though. It didn't glint while I stared at an item. It always seemed to be while it was at the edges of the screen, like it was catching Garrett's eye out of the corner or something. I don't know if this was intentional or what, but the idea that it won't glint while you're looking directly at it is slightly interesting. Also, the glint was far less...cartoonish than it was in Deadly Shadows. Here it actually was like light reflecting off a shiny surface. Similar to the effect you're get if someone was reflecting the sun off their watch into your eyes.
Jak dla mnie nie brzmi tak źle.
Marzec pisze:Sprawdź sobie oglądając gameplay :)
Sprawdzałam i jak dla mnie nie trwa to dłużej, niż normalne otwieranie drzwi. Jedno co mi się nie podoba to automatyczne przesunięcie podczas wykonywania tej (czy jakiejkolwiek innej) czynności, ale mam nadzieję, że jeszcze to zmienią.
Marzec pisze:Dobrze wiemy że prawdziwa ciemność była tylko w T1 ;)
Taaa, na szczęście w następnych częściach Garrett wyleczył się z kurzej ślepoty i zaczął widzieć jak człowiek ;)
Marzec pisze:Hmm chyba chodzi o mgłę, która pojawia się wokół ekranu po wejściu do cienia. Taki zabieg kosmetyczny może przeszkadzać niektórym graczom, ale to chyba będzie się dało wyłączyć?
Mgła wokół ekranu to "shroud" (i tak, będzie się dało go wyłączyć). "Fog" to raczej efekt pogodowy, przynajmniej tak brzmi.
Marzec pisze:Myślę, że na podstawie tego, iż w T4 można przenikać między cieniami, niczym David Copperfield (w sumie nazwisko dobre dla kieszonkowca).

Dodatkowo do tej pory twórcy nie pokazali w akcji sytuacji typu "wrogowie zwracają uwagę na twój cień", "wystająca ręka zza ściany zwróci uwage strażnika". Takie obiecanki cacanki były nawet w T:DS (napisano to nawet w CD-Action), a potem wyszło jak wyszło. Nie wiadomo ostatecznie jak będzie -- czas pokaże.
I look back at the guard captain and see a piece of loot next to him on the crate he was using as a table. Instinctively I swipe it, but Garrett moves to actually grab it and shoulder the guard captain out of the way.

Oops.
Ja tam osobiście nie szaleję na punkcie ultra-realistycznego zachowania strażników. Ich głupota zawsze była dla mnie jednym z najlepszych elementów Thiefa i byłabym zawiedziona, gdyby twórcy zrezygnowali z niej w imię podkręcania poziomu trudności.

Staram się nie patrzyć na tę listę binarnie, ale sposób, w jaki jest sformułowana nie ułatwia mi zadania. Rozumiem obawy odnośnie nowego tytułu - cholera, sama dzielę wiele z nich - ale taka wybiórczość czy wręcz wyciąganie argumentów z dupy mnie mierżą.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Co do zeskakiwania:
There is only an "unglue" button, as you call it, at extreme heights - your normal exploration abilities are just as they were in the classic games. You can climb up onto, say, garden beds, bookshelves, etc, and drop off just like you could in the classic Thief games. You can also vault over smaller obstacles smoothly, which feels great.

It's only at seriously high moments that you need to press a button to drop down and is usually tied to a unique, 1st person animation - leaping from rafter high in the ceiling, for example, where Garrett needs to kneel down and press his hand to the ground in preparation for a big drop.
Źródło.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Właśnie miałam to wklejać do swojego podsumowania :-D
Bukary, skarbeńku, co z moją prośbą?


Tego wywiadu jeszcze tu nie widziałam. Podoba mi się myślenie twórców :-D
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hattori »

Takie tam, ze studia
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Flavia pisze:
Tego wywiadu jeszcze tu nie widziałam. Podoba mi się myślenie twórców :-D
Bardzo przyjemny wywiadzik, nawet Roi mówił trochę bardziej do rzeczy niż zwykle. Plus miło że nie udaje polityka i nie wybiela wszystkiego jak 99% innych panów. Jedyne co mnie odrzuciło to te meble, tragedia ;)
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Takie tabelki są zawsze niesprawiedliwie subiektywne, gdyż obejmują to, co jest wygodne dla autora. Co do podświetlanego łupu, to każdy, kto zaczynał Thiefa od T1 na pewno dziesiątki razy "nabrał się" (jako młody złodziej) na jakieś wazy czy inne śmieci, które brał z nadzieją do ręki, a one okazywały się szmelcem. W pewnych momentach bywało to nawet zgubne, jak nie znało się sztuczek na ciche odkładanie przedmiotów ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Mixthoor »

W kontraście do FMek, gdzie niektóre "zwykle" przedmioty okazywały się tymi wartościowymi...
Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: brzeszczot »

Relacja w CD-Action z E3 - wrażenia autora po grze w demo THIEF.

Cytuję to co mnie zaciekawiło (reszta znana, nic odkrywczego, autorowi się podoba):

"(...)Kolejną niespodzianką stanowiły złożone, steampunkowe pułapki - zwykle płyty w podłodze aktywujące pod naciskiem złodzieja któryś z nieprzyjemnych efektów. Oznacza to również, że warto co jakiś czas skorzystać z trybu skupienia, by odkryć bezpieczną drogę - koncentrację odnawia się przy użyciu znajdowanych specyfików."

Każdy gra jak chce. Mam tylko nadzieję, że owe pułapki będę miał szanse dostrzec i ominąć również bez wspomagania. Bez trybu skupienia.
Awatar użytkownika
Artass
Egzekutor
Posty: 1539
Rejestracja: 07 października 2006, 11:45
Lokalizacja: Kraków

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Artass »

Rozwalają mnie ludzie, którzy nie korzystają w grach z rozwiązań, które im się nie podobają. Jak jesteście na filmie w kinie i nie podoba wam się zakończenie, to zamykacie oczy? :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Daweon »

Tylko, że koniec filmu to nie rozwiązanie, tylko część jakiegoś dzieła. W tym przypadku można przejść każdą część gry, nie korzystając z czegoś co jest domyślne. Mimo wszystko nie wydaje mi się, żeby twórcy jakoś tym sobie zawracali głowy. Całkiem możliwe, że zrobią poziomy jak dla kogoś kto używa fokusa, nie zważając na to, że ktoś sobie może to wyłączyć.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

brzeszczot pisze:Każdy gra jak chce. Mam tylko nadzieję, że owe pułapki będę miał szanse dostrzec i ominąć również bez wspomagania. Bez trybu skupienia.
Raczej tak, zważywszy na fakt, że skupienie jest nieodnawialnym surowcem, który równie dobrze można wykorzystać w pierwszych sekundach gry na rozwalenie paru łbów i na resztę misji zostać z niczym. Byłoby bez sensu, gdyby twórcy stworzyli swoją grę tak, aby gracz bezwzględnie musiał używać czegoś takiego tylko w określonych sytuacjach.
Zresztą Master Taffer zauważał pułapki (i wyłączniki), a nie używał skupienia:
Backtracking to the room, this time I look around and find a control box for the trap on the overhang shelf high above the hallway. I climb a dresser to get up there and disarm the trap with Garrett’s wire cutters. Satisfying, honestly. I look around and see another such box right across the hallways. It probably controls a dart trap tied to the room across the hall. I hop down…

…Right onto a pressure plate in the hallways and die from dart overdose. How does the old adage go? Look before you leap? Now I feel taffing stupid.
Jak ktokolwiek jeszcze nie czytał to polecam jego wrażenia z gry :-D
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Artass pisze:Rozwalają mnie ludzie, którzy nie korzystają w grach z rozwiązań, które im się nie podobają. Jak jesteście na filmie w kinie i nie podoba wam się zakończenie, to zamykacie oczy? :-D
To porównanie jest kompletnie z czapy ze względu to, że gry w przeciwieństwie do filmu są interaktywne. Podejmowanie decyzji, wybieranie lub odrzucanie pewnych rozwiązań, od ustawień w menu po sposób grania jest wyróżnikiem tego medium i stanowi o jego sile.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Artass pisze:Rozwalają mnie ludzie, którzy nie korzystają w grach z rozwiązań, które im się nie podobają. Jak jesteście na filmie w kinie i nie podoba wam się zakończenie, to zamykacie oczy? :-D
Jak jestem w kinie to mam małe pole manewru, ale tak. jak oglądam DVD, to mogę pominąć szczególnie nielubiane fragmenty.
Obrazek
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: BodomChild »

Dobra, przestańcie się już pastwić nad Artassem. On tylko zasugerował, że trzeba korzystać np. ze świecącej strzałki wskazującej drogę, bo twórcy gry dali taką opcję :jez .
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Adriannnie, sprawdź skrzynkę odbiorczą, bo chyba masz zapchaną. :)
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Dziękuję, już przeglądam :P
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

adriannn pisze:Dziękuję, już przeglądam :P
Pobrałeś ten plik? Pytam, bo znowu masz zapchaną skrzynkę.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Nowy filmik od EM:

A w nim: wizyta w studio, demo, wywiady, najważniejsze pytania oczywiście nie padły :jez
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Kupiłem gazetę CD-Action, gdzie opisano ok. 60 tytułów prezentowanych na E3, w tym i Thiefa. Artykulik jest krótki (zajmuje stronę, a do tego duże zdjęcia) i napisany jest przez osobę, która grała w T na PS4. Przytoczę kilka ciekawych fragmentów:
...dotarłem do strzeżonych bacznie [...] drzwi do piwnicy i korzystając z najbliższej sposobności - oraz niesamowitej mobilności postaci - znalazłem się w domu. Dopiero wtedy uświadomiłem sobie, z jaką łatwością wszedłem w rolę złodzieja. Sterowanie jest cudownie intuicyjne, świadomość istnienia ciała - widoczne na ekranie dłonie - faktycznie pomaga nawigować w otoczeniu. Bezcenny też raz czy dwa okazał się dziwacznie brzmiący wcześniej swoop, czyli szybki ruch Garretta w dowolnym kierunku, zwłaszcza że dzięki niemu możliwe jest także pospieszne cofnięcie się albo zejście z linii wzroku.
Pierwsza nowość, jaka rzuca się w oczy - w końcu da się zreknąć przez dziurkę do klucza
W normalnych warunkach procedura [otwierania drzwi wytrychami] sprowadza się do obracania gałką pada [...] do momentu wyczucia drżenia oznaczającego słaby punkt.
Kolejną niespodziankę stanowiły złożone, steampunkowe pułapki.
I podsumowanie, dla mnie zaskakujące:
Przede wszystkim w nowym Thiefie podobało mi się to, że naprawdę czuć w nim ducha serii - charakter i styl wybitnych poprzedników. Przed twórcami wciąż naturalnie masa pracy - AI nie raz i nie dwa aktywowała się ze sporym opóźnieniem. Wypada wierzyć jednak, że do 2014 [..] mankamenty tego typu zostaną wyeliminowane i otrzymamy tytuł godny samego Garretta.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

adriannn pisze:I podsumowanie, dla mnie zaskakujące:
Dlaczego? To samo mówili goście na forum Eidosu.

Ktoś na ttlg zauważył ciekawostkę:
(...)
Wandalizm
Aleja Gorna - Wandalizm; straty wynoszą 300
Gospoda Pod Koślawym Bełkotliwcem - Wandalizm, klient wyrzucony przez okno; 500
Ul. Northcresta - Akt wandalizmu, ucierpiał kolektor; 250
Trakt Millana - Zniszczenie ulicznej lampy; straty wynoszą 25
A skoro przy tym jesteśmy:
Osobisty Dziennik Kolekcjonera Brama, tom 1.9
-Kupiłem nowy obraz trowiańskiego malarza, Lizotte'a. U Ramireza odbyła się nadzwyczaj udana aukcja. Wciąż nie mogę uwierzyć, że tyle zapłaciłem.
(...)
Adriannnie, rozejrzyj się może, a nuż znajdziesz gdzieś i Eastwicka? :twisted:

Jest też kolejny wywiad: http://gamestar.ru/english/thief_interview_eng.html
Pozwolę sobie przytoczyć co ciekawsze fragmenty:
The story of Thief presents Garrett walking a fine line between politics and the people. As the bohemian genius he is, this places him in an interesting dilemma. Fuelled by this political conflict, something much deeper and darker threatens the City itself and all those in it. Yet to make matters even more compelling for our Master Thief, something happens to Garrett personally that pulls him inexorably towards dealing with a problem he never thought he would face.
There are a lot of values we’re constantly tweaking to both recreate a natural and believable reaction from NPCs as well as making it a game. The player will never be completely safe, even in shadows. Apart from light/shadow we have things like noise, player movement, occlusion, stance, distance, NPC horizontal/vertical viewing angles and so on — all with their own rules and weight.

One direct benefit of traversing in shadows is the uncertainty of the beholder: Had you been in light, the NPC would have seen you. If ‘detected’ in shadow, they would only have seen «some movement» and will investigate.
We’ll have mission were you’ll be able to follow the story, since they are the main path of the game. But those missions will offer you plenty of options and getting lost and wanders for hours will be part of the gameplay, but not the only one. We want also to give a good pace to the game. A rhythm that the player will be able to play with, again, depending of his play style.

Also, we ll have full open disctrict to discover and were getting lost and wander for hours, if the players wants, will be part of the gameplay of those disctrict called: HUB.

To feel the city and to discover all the secrets layers hidden within it will be the main fantasy to feel as a Master Thief within that City.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Wiedziałem już o tym, ale nie pisałem tego na forum. Dobrze, że ty to zrobiłaś ;) Ta ulica została jednak przetłumaczona w Antologii jako "Ulica Herbowa" (crest - herb)...

I rozglądałem się, ale nie znalazłem Eastwicka. Jego nazwisko jest jednak stworzone na tej samej zasadzie, co nazwisko Barona. Kierunek świata i przyrostek-słowo. W tym wypadku "knot" :P
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Ta dziurka od klucza zrobiła mi dzień ^^ Bardzo się cieszę z tego detalu, tyle lat tęskniłem za podopbnym bajerem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Mi też się to podoba. Ale od razu mi się nasunęło skojarzenie z Dishonored. Ciekawe, czy ktoś na TTLG już marudził, że w TMA nie było tego i że jedzie tym od Corvo...
Zablokowany