Thief 4 w produkcji...
Moderator: Spidey
Re: Thief 4 w produkcji...
tvgry.pl znowu o nowym Thiefie - http://tvgry.pl/?ID=3450
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Re: Thief 4 w produkcji...
O matko, nie linkujcie do popisów takiej gimbazy bo się słabo robi Poza tym cóż oni mogą poza przepisywaniem i przekręcaniem newsów zachodnich?
Re: Thief 4 w produkcji...
"Skupienie". A więc wyszło na moje
A na serio ciekawi mnie, czy i jaka będzie polska wersja. Mam nadzieję, że ewentualni tłumacze przynajmniej zapoznają się z oficjalną terminologią. Wkurzyłabym się, gdyby mi wyskoczyli z "Opiekunami" czy innymi "Młotowcami"
A na serio ciekawi mnie, czy i jaka będzie polska wersja. Mam nadzieję, że ewentualni tłumacze przynajmniej zapoznają się z oficjalną terminologią. Wkurzyłabym się, gdyby mi wyskoczyli z "Opiekunami" czy innymi "Młotowcami"
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
Pewnie będą mieli dostęp do tłumaczeń poprzednich części, oby z nich skorzystali. Natomiast do pracy wezmą się pewnie domyślni tłumacze cenegowi za miskę ryżu, czyli tzw. kloc (Q-loc).
Re: Thief 4 w produkcji...
Co masz do tłumaczenia "Opiekunowie"? Jak dla mnie jest lepsze niż Strażnicy Ja bym się obawiał bardziej Hammeritów i Keepersów, tak jak kiedyś się mówiłoFlavia pisze:Wkurzyłabym się, gdyby mi wyskoczyli z "Opiekunami" czy innymi "Młotowcami"
Re: Thief 4 w produkcji...
Bo słowo "Strażnicy" brzmi godnie.
"Opiekuna" natomiast to można wynająć do dziecka
"Opiekuna" natomiast to można wynająć do dziecka
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
Opiekun jest bardziej uniwersalny, bo zrozumieją to zarówno starzy fani jak i ludzie którzy pierwszy raz się ze światem spotykają. Pamiętam jak pierwszy raz grałem w spolszczone TDS (wtedy nie wiedziałem nic o uniwersum) i przez "strażnicy" rozumiałem straż miejską. Potem się dziwiłem dlaczego mnie atakują skoro jest w notatniku napisane, że mi nic nie zrobią jeśli się ich nie sprowokuje XD
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: Thief 4 w produkcji...
A sie zgodze z Flavia - "Opiekunowie" irytuja mnie tak samo, jak "fani", ktorzy uwazaja, ze Thief skonczyl sie na Metal Age..
Re: Thief 4 w produkcji...
...bo wiadomo nie od dziś, że skończył się na Thief Gold
Re: Thief 4 w produkcji...
Jeśli pominiemy fakt, że gdyby wziąć pod uwagę niektóre z oczekiwań fanów, Thief Gold również by się nie kwalifikował x3
Heroes are so annoying.
- Marcin.B.Black
- Paser
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41
Re: Thief 4 w produkcji...
Cóż, dla "prawdziwych" fanów (cokolwiek to znaczy) Thief skończył się na Dark Camelot :D.
Apropo T4, przez tą wieść z możliwością skoku tylko w przewidzianych miejscach, mój optymizm powoli wygasa. O ile jak oglądam gameplay to mam dobre odczucia, tak takie newsy mnie dołują nieco...
Płakać w sumie nie będe (teraz końcówka sesji i pomiędzy nauką gram w fanmisje Zontika do Thief Gold), ale cholera mnie bierze jak twórcy nie rozumieją, że nie da się zadowolić wszystkich... Przez to mamy bullet time, xp za headshoty, Garretta o wyglądzie ninja i głosie Ezio z Assasins Creeda (nie, żeby był zły, ale Stefek to jednak Stefek... a już wymówka dotycząca tej zmiany totalnie mnie położyła -_-) .
Apropo T4, przez tą wieść z możliwością skoku tylko w przewidzianych miejscach, mój optymizm powoli wygasa. O ile jak oglądam gameplay to mam dobre odczucia, tak takie newsy mnie dołują nieco...
Płakać w sumie nie będe (teraz końcówka sesji i pomiędzy nauką gram w fanmisje Zontika do Thief Gold), ale cholera mnie bierze jak twórcy nie rozumieją, że nie da się zadowolić wszystkich... Przez to mamy bullet time, xp za headshoty, Garretta o wyglądzie ninja i głosie Ezio z Assasins Creeda (nie, żeby był zły, ale Stefek to jednak Stefek... a już wymówka dotycząca tej zmiany totalnie mnie położyła -_-) .
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Re: Thief 4 w produkcji...
A to ciekawy zbieg okoliczności x)Marcin.B.Black pisze:gram w fanmisje Zontika do Thief Gold
Taa, panowie w EM są mistrzami pier*** głupot. To samo dotyczy wytłumaczenia obecności sekwencji ucieczki czy ograniczenia możliwości użycia strzały linowej. Ale i tak wciąż ciekawa jestem ostatecznego rezultatu. Jeśli element skradankowy pozostanie nienaruszony (a na taki wygląda), fabuła wciągająca a otoczenie równie ciekawe, co w poprzednich częściach, myślę, że zdołam przymknąć oko na niedociągnięcia.Marcin.B.Black pisze:a już wymówka dotycząca tej zmiany totalnie mnie położyła -_-
Heroes are so annoying.
- Marcin.B.Black
- Paser
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41
Re: Thief 4 w produkcji...
"A to ciekawy zbieg okoliczności x)" Czyżby Ty też? Ja obecnie męczę 3 częściową kampanię - The Golden Book Of Keepers, The Last Page, Eternal Candle. Jestem przy tej trzeciej misji i przyznam, że z misji na misję jest coraz lepiej. Gość ma naprawdę niezłe pomysły.
Co do sekwencji z ucieczką - mnie to nie przeszkadza. Sam dopiero to pisałem w innym dziale, ale się powtórzę. Przykładowo w T3 "Killing Time" bardzo mi takiego motywu brakowało, sam już odruchowo zrywałem się do biegu a tu nagle koniec misji. Jeśli to dobrze zrealizują, to nie mam nic przeciw .
Co do sekwencji z ucieczką - mnie to nie przeszkadza. Sam dopiero to pisałem w innym dziale, ale się powtórzę. Przykładowo w T3 "Killing Time" bardzo mi takiego motywu brakowało, sam już odruchowo zrywałem się do biegu a tu nagle koniec misji. Jeśli to dobrze zrealizują, to nie mam nic przeciw .
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Re: Thief 4 w produkcji...
Tak, jestem przy drugiej misji kampanii The Golden Book i wkurwia mnie niemiłosiernie wymuszony ghosting i kiepsko zamaskowana liniowość.
Ale fakt, pomysły to koleś ma, jak również talent, aby wprowadzić je w życie.
Mi ta sekwencja ucieczki w T4 też nie przeszkadza, przeciwnie, uważam, że ma szansę dodać smaczku i rozruszać skostniałych fanów jedynki
Gorzej z QTE i trzecioosobową wspinaczką, ale mam nadzieję, że zrobią to tak, aby dało się przeżyć (w sensie: QTE polegające na wciśnięciu jednego przycisku, wspinaczka w TPP naprawdę krótka itp.). Na razie wszystko na to wskazuje, a jak wyjdzie - zobaczymy.
Co nie zmienia faktu, że tłumaczenie ich obecności było debilne.
Ale fakt, pomysły to koleś ma, jak również talent, aby wprowadzić je w życie.
Mi ta sekwencja ucieczki w T4 też nie przeszkadza, przeciwnie, uważam, że ma szansę dodać smaczku i rozruszać skostniałych fanów jedynki
Gorzej z QTE i trzecioosobową wspinaczką, ale mam nadzieję, że zrobią to tak, aby dało się przeżyć (w sensie: QTE polegające na wciśnięciu jednego przycisku, wspinaczka w TPP naprawdę krótka itp.). Na razie wszystko na to wskazuje, a jak wyjdzie - zobaczymy.
Co nie zmienia faktu, że tłumaczenie ich obecności było debilne.
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
To ograniczenie ruchowe mnie zaniepokoiło i postanowiłem zasięgnąć języka na forum Eidos. Okazało się, że inny moderator (Master Taffer) który też grał zaczął dementować tę informację. Ponoć kilka razu udało mu się "zabić" zeskakując z jakiejś większej wysokości.
Teraz bądź mądry i pisz wiersze, jak sami ludzie z Eidosu wysyłają sprzeczne informacje...
Teraz bądź mądry i pisz wiersze, jak sami ludzie z Eidosu wysyłają sprzeczne informacje...
Re: Thief 4 w produkcji...
To nie ludzie z Eidosu, tylko fani, którym się fuksnęło
Z tymi ograniczeniami jest tak, że można spaść, gdzie się ma ochotę, ale trzeba wcisnąć odpowiedni przycisk, nie można sobie dziarsko pomaszerować w przepaść.
Przynajmniej ja tak zrozumiałam.
Z tymi ograniczeniami jest tak, że można spaść, gdzie się ma ochotę, ale trzeba wcisnąć odpowiedni przycisk, nie można sobie dziarsko pomaszerować w przepaść.
Przynajmniej ja tak zrozumiałam.
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
w sumie niewiele nowego, ciekawe dlaczego tak się bronią przed mówieniem o starych frakcjach. Czyżby był z tym związany jakiś element osi fabuły albo zwrot akcji? Oczywiście na forum Through The Psych Ward już ktoś zadbał, aby dorobić do tego powody do smęcenia i narzekania
- Marcin.B.Black
- Paser
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41
Re: Thief 4 w produkcji...
Właśnie też mnie to zastanawia. Obawiam się, że jednak starych frakcji nie będzie, ewentualnie wrócą pod zmienionymi nazwami (co jeszcze jest do przeżycia). Ogólnie lepiej nastawić się na ich brak, by potem (być może) się przyjemnie rozczarować.
Flavia:
The Last Page tylko na początku jest frustrujący, potem ograniczenia znikają i robi się naprawdę ciekawie .
Eternal Candle jest jeszcze lepsze i nie ma w ogóle takich ograniczeń. Moim zdaniem najlepsza z tych trzech misji i to zdecydowanie .
Flavia:
The Last Page tylko na początku jest frustrujący, potem ograniczenia znikają i robi się naprawdę ciekawie .
Eternal Candle jest jeszcze lepsze i nie ma w ogóle takich ograniczeń. Moim zdaniem najlepsza z tych trzech misji i to zdecydowanie .
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Re: Thief 4 w produkcji...
Eee.. nie Skończyłam niedawno i nawet spałowanie wszystkich pod koniec nie starczyło, abym polubiła tę misję. Ale wieczorem przechodzę do The Eternal Candle i mam nadzieję, że jest tak dobra, jak mówisz.Marcin.B.Black pisze:The Last Page tylko na początku jest frustrujący, potem ograniczenia znikają i robi się naprawdę ciekawie .
Wracając do T4:
Czy tylko ja mam teraz mokro w gaciach?At that point in the demo Garrett's hunting for the safe that contains the Heart of the Lion inside the manor. Passing the painting in the hall, Garrett comments on the painting as being an original Lizotte; valuable but not in line with the Baron's taste in art. This quick line does four things:
It tells us that Garrett knows art, which is important for an independent thief.
It tells thus that Garrett studies his targets in depth ahead of time.
It tells us that the Baron has a specific taste in art.
It tells us that there are famous artists in this world, much like T.M. Blackheart, Arlek, and Francis Orbetti in the previous games.
It's actually an impressive bit of character and world building contained in maybe ten to twelve words.
So, moving to the painting you can place your hands on it and control Garrett running his hand along the front and back edge of the painting. Actually controlling Garrett doing this helped with the whole tactile nature of the gameplay that the five of us found endearing quite a bit during our time with the demo. The switch was actually in a different place for me than it was in the presentation we had watched earlier. When Garrett finally finds the switch, his hand stops for a second as he feels and recognizes it, then he flips the switch and the wall comes loose like an unlatched door, revealing a safe that needs to be cracked. You could almost see the smile curling at one corner of his mouth between when he finds the switch and flips it.
The sequence accomplished a lot of characterization for Garrett, the Baron, and the world in maybe a minute at most. That's really the reason why it stuck with us so much; it was a greatly executed blend of mechanics and narrative that we all couldn't help but pause and look at each other when we experienced it.
The safe inside of the room had a similar moment as well where the opening mechanism was too worn away to read properly, so you looked the safe up and down and found a crack in the casing and looked inside of the safe's machinery to see what combination was required to open it. It's those little touches that really made Garrett feel like a lateral thinking professional that I really loved about the demo.
Swoją drogą ciekawe, ilu z tych płaczących o brak szacunku do poprzednich części zauważy odniesienie?
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
Im więcej czytam informacji o nowym Thiefie, tym bardziej zaczynam myśleć, że ta gra to będzie dobry film interaktywny
Re: Thief 4 w produkcji...
I jeszcze Durant Ciekawe nawiązanie. I ta losowość.It tells us that there are famous artists in this world, much like T.M. Blackheart, Arlek, and Francis Orbetti in the previous games.
Re: Thief 4 w produkcji...
Krótki wywiad przeprowadzony przez wybrańców Eidosu podczas E3:
https://soundcloud.com/johnfrench/e3-20 ... -community
https://soundcloud.com/johnfrench/e3-20 ... -community
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
Nie do końca na temat, ale tak czy inaczej trzymam kciuki http://www.rockpapershotgun.com/2013/07 ... oes-indie/
Re: Thief 4 w produkcji...
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Thief 4 w produkcji...
Nie zgodzę się tylko z "Darkness", bo screeny i gameplay mogły być rozjaśnione, oraz ze "Story", gdyż nie znana nam jest cała fabuła.