Thief 4 w produkcji...

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Mi się za to strasznie podoba pozycja strażnika w powyższym zrzucie :))
Co do kamer - nie znosiłam ich w T2, nie sądzę, abym polubiła je tutaj. Ale ponieważ to poziom bonusowy, w dodatku hołd dla misji z T2, to może jakoś przełknę. Zobaczymy, jak wypadną inne elementy.

W międzyczasie dostaliśmy kolejne odpowiedzi: http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief
I kolejny podcast: http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Dziarsky »

Shokey pisze:
Bardzo mi się nie podoba ta "kamera" czy co to tam jest.
Faktycznie wiejskie. Coś jakby dzisiejszy sprzęt w steampunkowiej obudowie.
Kompromisów wymyślanych na siłę ciąg dalszy...
Obrazek
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Keeper in Training »

Ja dla odmiany zastanawiam się, czy ta edycja kolekcjonerska z preorderu jest dostępna tylko na Steamie, czy w wersji materialnej też (wzmianka o preorderze tutaj: http://fav.me/d6o8iub).
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Dziarsky »

A ja się zastanawiam jak w to pograć nie mając PCta :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Daweon »

Czy ktoś kto jest z newsami na bieżąco mógłby powiedzieć, czy twórcy nowego Thiefa mówili cokolwiek Steamie oprócz tego, że będzie wersja na tą platformę? Chodzi mi głównie o to, czy kupując THIEFa, nawet pudełkowego, będę musiał i tak korzystać ze Steama?
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hattori »

Moje pytanie będzie już czwartym :) Kiedyś ktoś kompetentny odpowie na nie wszystkie

Ilu forumowiczów przymierza się do kupna preorderu? Ja na ten przykład (już kiedyś wspominałem) poczekam rok, dwa, dłużej jeśli zajdzie potrzeba, żeby po prostu kupić a) pełną kolekcję b) po rozsądnej cenie. Bo sorry, przy cenie obecnej oraz znanej nam wiedzy o T4 nie posiadam absolutnie żadnej pewności, że będę zadowolony z zakupu.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Preordery to dla mnie ryzyko wyrzucenia pieniędzy w błoto. Nawet, gdyby T4 zapowiadał się wyśmienicie, nigdy bym tego nie kupił. Przecież wszystko się może zdarzyć. Poza tym nie mam zaufania do takich wynalazków. ;)

Jeśli kupię, to podobnie jak Ty, Hattori, albo trochę wcześniej, gdy okaże się, że jednak warto. W końcu zbieram pieniądze od prawie dwóch lat ;)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Mixthoor »

Ja kupię i na pewno zrecenzuję.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: eLPeeS »

Ja pewno też kupię - w końcu tyle lat czekam i tyle lat odkładam hajs na to wydarzenie, że mógłbym już z uciułanych środków kupić 10 takich preorderów ;) Z oceną gry będzie gorzej bo T4 ma premierę na jakieś 3-4 tygodnie przed ostatnim egzaminem w moim życiu tak że raczej poleży na półeczce i poczeka sobie gdzieś z miesiąc nim raczę obdarzyć go zainteresowaniem ;)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Pablo »

Jeśli chodzi o technologię audio, to Thief chyba dalej wyznacza standardy, jeśli się nie mylę ;) od 1:00:00

http://www.youtube.com/watch?v=Xo1jJJGhneg


Edytowany:
Hmmm w sumie nic ciekawego, trailer, być może z niezłym dźwiękiem?
Pablo
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Keeper in Training »

Ja kupię nie wcześniej niż kilka tygodni przed oficjalną premierą. Koniec lutego 2014 to w tej branży szmat czasu, mogą nawet pójść z torbami (tfu, tfu). Poza tym chcę mieć pudełkową wersję na PC, a nie do pobrania ze Steama. Preoder brzmi ciekawie tylko dlatego, że ma w nim być dodatkowa misja, ponoć odwołująca się silnie do T2.

Mimo to nie wiem jeszcze, czy owa misja jest w każdym preorderze, czy tylko w wersji ze Steama. A jeżeli to tylko Steam, to podziękuję i spasuję. Chcę mieć pudło i tyle. Zawsze to pewniej. Ktoś wie coś więcej?
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Z tego: http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief wynika, że dodatkowa misja jest w każdym preorderze:
Preorder Thief from your favorite retailer or digital distribution platform today
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Prezentacja z Eurogamera:

W pakiecie: wszystkie trailery, demo (znów posiadłość Barona, ale tym razem do samego Serca), pytania i odpowiedzi.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Keeper in Training »

Flavia pisze:Z tego: http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief wynika, że dodatkowa misja jest w każdym preorderze:
Preorder Thief from your favorite retailer or digital distribution platform today
Bardzo Ci dziękuję, pomogłaś mi. Wychodzi na to, że poczekam do lutego i jakieś 2-3 tygodnie przed premierą zamówię preordera, tym samym kupując też tę misję. Porównam jeszcze przedtem ceny z dostawą, bo zwykle sklep, który oferuje najtaniej, każe słono płacić za dostawę. Z Empiku mogę sobie odebrać za darmo, ale z drugiej strony ich ceny nie są konkurencyjne. Ostatecznie mogę złożyć zamówienie z kilkoma osobami, wtedy płacić będziemy za pojedynczą przesyłkę. Zobaczymy :).
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Abru »

Prezentacja z Eurogamera:
... share&t=7m
W pakiecie: wszystkie trailery, demo (znów posiadłość Barona, ale tym razem do samego Serca), pytania i odpowiedzi.
Wspaniała prezentacja...




... z socjologicznego punktu widzenia. ;)
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Wnętrze posiadłości wygląda pięknie, ma wspaniały klimat, a nuta w tle brzmi lepiej niż większość utworków z T2 ;)

Jednak są i wady. Fokus rozwiał moje resztki nadziei na używanie go. Mapa w kółku jest dobra do GTA. Łup świeci się bardziej niż w TDS. Głos Garretta jest słaby, ale nie wkurza zbytnio. Nie wiem też, czy przekleństwa są dobrym pomysłem. Brakuje służby. No i to zakończenie dema...
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Marzec »

Keeper Gurgul, gromkie brawa! :)


... pytanie czy twórcy zrozumieli przekaz fanartu?

Ja rozumiem to tak, że wyśmiewasz istnienie "focusu" w grze, posiłkując się parafrazą z fabularnych szkiców T4. Pytanie czy ja rozumiem Twój przekaz :P Jeśli tak, to moim zdaniem twórcy dziwnie się zachowują publikując taką grafikę + tuszując jej negatywny wydźwięk, który powinien im szkodzić. Grafika pozostawia mnogość interpretacji - pozytywnych i negatywnych względem T4. Myślę że taka publikacja to zabieg mający na celu przypięcie grafice pozytywnej etykietki, zanim grafika się rozejdzie :P
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Może jakiś inny link?
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hattori »

Awatar użytkownika
Keeper Gurgul
Paser
Posty: 236
Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
Lokalizacja: Stonemarket
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Keeper Gurgul »

:D :D :D

Zapostowałem to już jakiś czas temu jako zrobiony na szybko rysunkowy komentarz, taki "życzliwy trolling" do trailera Thiefa IV, który montażem i podkładem muzycznym aż nadto przypominał mi zwiastuny Deus Ex: HR (nota bene genialnej gry).

I faktycznie, z jednej strony chciałem nieco potrollować temat mechaniki Focusa, a z drugiej strony wypunktować paradoks, iż Garrett miał ulepszoną techno-wizję w postaci Mechanicznego Oka na długo przed Jensenem (TMA - zoom i TDS - zoom + noktowizja) i podobnie jak w przypadku bohatera DX3 z początku specjalnie się o nią nie dopraszał. :}

Prawdę powiedziawszy zaskoczyła mnie publikacja tego rysunku na Facebookowej stronie Thiefa, ale kto wie - może dobrzy ludzie z Eidosu po prostu chcieli okazać trochę dystansu do siebie i do tej całej batalii o nowe "bajery" w mechanice gry. :-D

Bardzo się cieszę z faktu, że obrazek się podoba, a przy okazji nie stał się pretekstem do flamewaru. :]
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Awatar użytkownika
TricksieThiefsie
Mechanista
Posty: 445
Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: TricksieThiefsie »

Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Wreszcie porządny trailer! Podoba mi się :-D
Podobają mi się też ruchy złodzieja, zwłaszcza w miejscach, gdzie ma do pokonania jakieś przeszkody. Strrrasznie mnie wkurzało w starych grach (Thiefach i innych), jak bohater utykał, bo nie był w stanie przecisnąć się w ciasnej szczelinie ani przesunąć zagradzającego mu drogę śmiecia. Mam tylko nadzieję, że system faktycznie będzie działał wszędzie, a nie tylko tam, gdzie twórcy sobie zamarzyli. I nie przeszkadzają mi elementy parkouru, choć na anglojęzycznych forach jak zwykle płaczą nad nimi, jakby już całkiem zapomnieli, jak to było skakać nad rzekami lawy w Zaginionym Mieście.

Animacje twarzy za to ciągle mnie nie przekonują. Głos nowego Garretta - też nie do końca. Momentami brzmi nieźle, ale brakuje mu czegoś, pewnej zadziorności, która czyniła starego Garcia tak urokliwym. Zobaczymy, jak to w grze wyjdzie.

I co to za czarne gówno, które pojawia się na ekranie po udanej kradzieży kieszonkowej? -_-"""

A, ponoć twórcy wywalili z gry momenty TPP. Chwalmy Mackowatego Pana!

PS. Pojawił się jeszcze jeden artykulik i kawałek rozgrywki, niestety po szwabsku: https://gameone.de/blog/2013/10/vorschau-auf-thief
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Pablo »

Cały czas próbuję przyzwyczaić się do tego klimatu... Stary Thief to nie jest, ale wygląda ciekawie. Rzecz, która mi się rzuciła w oczy to to, że w gameplayu nie ma ani piksela huda! Jeśli można to wszystko wyłączyć, to winieta zaczyna mieć sens i ten kierunek mi się podoba. Jestem zwolennikiem widoku jak najbardziej naturalnego, plus ciekawa mechanika świadomości swojego ciała ;).
Pablo
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Kurhhan »

Dalej nie naprawili idiotycznego otwierania drzwi ?

To już w takiej produkcji indie jak Outlast wykonano to realistycznie a tutaj nadal prezentują kalectwo.

Edit : Trailer kiepski ponieważ widzę jakiegoś kena z kiepskim głosem, łapami wyciągniętymi jak do przysiadów i skaczącym jak małpa. A gdzie jest Garrett, bo rozumiem , że ten na filmiku to jego uczeń ? Coś jak w filmie Zorro ? ; d
Forgotten Tomb
Awatar użytkownika
McLusky
Skryba
Posty: 320
Rejestracja: 12 maja 2006, 20:31
Lokalizacja: North Ashfield
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: McLusky »

Oj rozgadał nam się Garcio. :) Mam nadzieję że nie będzie to w stylu "Dextera", gdzie główna postać co chwila swoim inner voicem komentowała co się dzieje, co by widz (gracz) nadążał. ;) Taki fokus-extra... :D

Ogólnie trailer na plus. Bardzo fajna muzyka, choć ambient Brosiusa to to nie jest. Jednak jak będą w grze klimaty Zimmermanowskie, to się nie obrażę. W końcu w DX:HR też muzyka trochę się różniła, ale i tak idealnie się wkomponowała.

Te "czarne" chmurki po zlootowaniu mnie aż tak nie drażnią, jak zaprezentowany wcześniej HUD czy winieta zamiast klejnotu jako wskaźnika widoczności. Ale skoro HUDu nie pokazali w tym trailerze, to może właśnie nad nim pracują, by go dopasować do klimatu gry?
Zablokowany