Thief 4 w produkcji...

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
demonax
Paser
Posty: 256
Rejestracja: 23 kwietnia 2009, 10:53
Lokalizacja: Knw

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: demonax »

Całkiem fajnie się oglądało, miasto wygląda rewelacyjnie, czuć klimat, ale... dlaczego nikt nie wpadł na zmianę tej totalnie spierdolonej animacji otwierania drzwi. Tak ważny element w grze a tu wygląda jak z dupy :evil:
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Maveral »

I ja się przyczepię, choć generalnie wygląda to dobrze. Chodzi mi o animację kradzieży. Czy Garrett musi wszystko zabierać jakby miał ADHD? On się rzuca na te łupy jak kot na laser ("OMG! loot-loot-loot-loot-loot!"). Dla mnie to wygląda wręcz śmiesznie ;) Druga sprawa to otwieranie drzwi. Przecież on je otwiera jakby wchodził sobie do baru. Odrobina ostrożności przy tym by się przydała.
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Dziarsky »

Dla mnie wszystko jest w miarę ok.
Jedynie mam nadzieję, że będzie można zmienić dwie rzeczy:
1. Wyłączyć (nie pamiętam czy to pokazywali) te "susy" z miejsca na miejsce.
2. Zmienić animację podczas skradania w ten sposób, by cofnąć te pierdzielone dłonie poza pole widzenia! Zapewne trzeba będzie jedną współrzędną zmienić dla tej konkretnej animacji i ten problem zniknie :).

Najważniejszym problemem jest to, że nie mam komputera by w to pograć więc jeśli ktoś (za jakieś pieniądze) jest w stanie mi wypożyczyć kompa czy lapka do grania na 2, 3 tyg., to proszę się skontaktować :).
Nie wiem czy Makuła będzie streamował tę grę co by mi jakoś zrekompensowało niedosyt :).
Obrazek
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Dziarsky pisze:2. Zmienić animację podczas skradania w ten sposób, by cofnąć te pierdzielone dłonie poza pole widzenia!
Ostatnio grałem w Dishonored i ustawiłem sobie FOV na maksa. I ręce cały czas były u mnie na ekranie. Nie przeszkadzało mi to, tylko podobało. A na filmiku nawet nie zwróciłem na to uwagi. Co takiego w tym złego? ;)

A co do animacji kradzieży i otwierania drzwi, to się zgodzę.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Zaratul »

Hmm....w końcu coś związanego z Thiefem 4 mi się podobało. :) Zwróciłem uwagę na to że i wspinanie się i knockouty są w pierwszej osobie co jest bardzo dobre dla immersji.Do tego special loot powrócił,jak miło. :)
Ten filmik uspokoił mnie i zacząłem wyczekiwać nowego Thiefa.
Hadrian pisze:Co takiego w tym złego? ;)
Te tak zwane "zombie hands" kompletnie nie zwiększają immersji...nawet wprost przeciwnie bym powiedział.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Dziarsky »

Hadrian pisze:Ostatnio grałem w Dishonored i ustawiłem sobie FOV na maksa. I ręce cały czas były u mnie na ekranie. Nie przeszkadzało mi to, tylko podobało. A na filmiku nawet nie zwróciłem na to uwagi. Co takiego w tym złego? ;)
Dobrze dla Ciebie.

Ja nie jestem w stanie znieść tego, że mój bohater udaje teatralnie, że balansowanie ciała przy skradaniu jest cały czas potrzebne wystawiając łapy do przodu. Np. pozostałe animacje są dla mnie całkiem fajne.

Aha i przypomniało mi się, że problemem może być wielkość map.
Wszystko jest wypasione ale ponoć bardzo małe.
Na dodatek miasto podzielili na strefy, w których są.. uwaga.. portale z dymem do ładowania kolejnych obszarów :? .
Jak widać twórcy mogą popełnić w grze kilka bzdur (świadomie lub nie), które bardzo zniechęcały w poprzedniej odsłonie i mogą znów zirytować graczy. Takie życie.
Poszli na jakość a nie na ilość. Czas pokaże czy było warto wybrać ten kierunek tworzenia map.
Obrazek
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Narysowałem mapkę. Oto, co mamy w pierwszej misji:

Obrazek

Duża mapa tutaj.

Jeśli nie ma połączenia między obszarami drugiego i trzeciego przerywnika, to miasto jest cholernie "linearne". Ups. :(
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Zaratul »

Niezła mapa Bukary! Naprawdę dobra robota!
Bukary pisze:Jeśli nie ma połączenia między obszarami drugiego i trzeciego przerywnika, to miasto jest cholernie "linearne". Ups. :(
Trzeba jednak wziąć pod uwagę to że osoba która grała nie za bardzo próbowała eksplorować ten level(widać że miała "wyuczone" gdzie iść i co zrobić)to możliwe że to po prostu dlatego że to...pierwszy poziom gry i następne już będą większe i nieliniowe.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Bukary »

Zaratul pisze:Niezła mapa Bukary! Naprawdę dobra robota!
Bukary pisze:Jeśli nie ma połączenia między obszarami drugiego i trzeciego przerywnika, to miasto jest cholernie "linearne". Ups. :(
Trzeba jednak wziąć pod uwagę to że osoba która grała nie za bardzo próbowała eksplorować ten level(widać że miała "wyuczone" gdzie iść i co zrobić)to możliwe że to po prostu dlatego że to...pierwszy poziom gry i następne już będą większe i nieliniowe.
Tu nie ma czego eksplorować. Zwróć uwagę, że na mapie nie ma jakichś dodatkowych możliwości zmiany trasy. Spyhopping z forum Eidosu, która grała w tę misję, potwierdza, że mniej więcej tak właśnie wygląda droga do wieży zegarowej.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Clive
Paser
Posty: 252
Rejestracja: 22 marca 2010, 12:06
Lokalizacja: The Black Lizard Planet
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Clive »

Z widokiem FPP najlepsze rozwiązanie było w Thief 3 moim zdaniem, nie było tak widać rąk, a i jak ktoś chciał to mógł sobie zmienić na TPP. Aczkolwiek mi łapy Garretta nie przeszkadzają, tak jak ta dziwna muzyka pod koniec misji... Co do otwierania/zamykania drzwi też uważam, że zwalili te animacje.
Obrazek
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ωɛrɛ sɛŋƭɨɛŋƭ ɓɛɨŋgs
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ɖarɛɖ tɔ lɨʋɛ ωɨth laʊgɦs aŋɖ ƭɛars
Ŋɔω ɣɔu arɛ ɔŋlɣ ɦʊʍaŋ ʍacɦɨŋɛs
Ɔʊr ɦʊʍaŋɔɨɖ ƭɔɣs ƭɦaƭ ʍɨʍɨc liʋɨŋg
spamer
Paser
Posty: 252
Rejestracja: 26 października 2005, 18:57

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: spamer »

Dobrze chociaż, że "fucking" zastąpili "frigging". Lepiej już to brzmi niż "fuck", którym rzucił ktoś w jednym z pierwszych gameplayów. Z drugiej strony aż się prosi, żeby użyć w tym miejscu swojskiego "taffin'"...
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Zaratul »

http://www.dsogaming.com/interviews/eid ... -features/

Nie bijcie mnie jeśli to już było pls.Wywiad z art technical directorem na temat technikaliów Thiefa 4.
Najciekawszy fragment według mnie:
A FOV slider and mouse sensitivity options will be included in the game. We don’t apply acceleration or smoothing to our mouse based camera controls – we want you to have direct control of Garrett’s POV.
Coraz lepiej. :)
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Leming »

FOV slider
Garrett’s POV
Prosiłbym o rozszyfrowanie powyższych skrótów, bo nie wiem za bardzo o co chodzi.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Zaratul »

No FoV to Field of View czyli pole widzenia.Jak wiadomo niskie FoV w grach(około 60)przeszkadza w graniu.Standardowym ustawieniem dla monitorów jest w zależności od formatu obrazu kąt od 90 do 100 stopni.Mam nadzieję że T4 będzie takie wartości umożliwiał.

A PoV to point of View czyli punkt widzenia.Chodziło developerowi o to żeby żadnych utrudnień właśnie z punktu widzenia Garretta nie było.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Leming »

Zaratul pisze:No FoV to Field of View czyli pole widzenia.
Tak też myślałem, że chodzi o standardowego FoVa.
Ale nawet nie przyszło mi do głowy, żeby w czasach, gdzie prawie każda gra "przestrzenna" ma w opcjach możliwość regulacji FoVa, Thief byłby takiej opcji pozbawiony, a producenci chcieliby nas na siłę uszczęśliwić sztywnym FoV na poziomie 60 (aby "immersia była jak największa" ;) ).
Ewentualnie FoV 90 by się włączał tylko przy użyciu Focusa, lub kiedyś by doszedł w późniejszym płatnym DLC.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
TricksieThiefsie
Mechanista
Posty: 445
Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: TricksieThiefsie »

Obrazek

O 01:30 naszego czasu będzie streamowany THIEF na

:)
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Kawałki gameplayu z domu uciech:

EDIT:
N Harmonia pisze:O 01:30 naszego czasu będzie streamowany THIEF na
Ktoś się doczekał? :))
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
TricksieThiefsie
Mechanista
Posty: 445
Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: TricksieThiefsie »

Jakieś problemy mają, nie wiadomo na kiedy przeniosą stream ;_;

UPDATE: Streamu nie będzie, za to powinien za jakiś czas pojawić się nagrany materiał na stronie gametrailers.com
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Flavia pisze:Kawałki gameplayu z domu uciech:
Czy mi się zdaje, czy zmienili wygląd Theodore'a Eastwicka?
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Keeper in Training »

Hadrian pisze:
Kurhhan pisze:Dlaczego ta wariatka z nami łazi na tym filmiku i jeszcze ogłusza gościa bez mojego pozwolenia ? Trzeba się będzie przemęczyć z pomagierką jedną całą misję ? Ale rozwarstwienie klimatu.
Fabuła. To trochę tak, jakby narzekać, że Basso i Jenivere kręcą nam się po posiadłości Rumfordów w 1 misji T2.
Bob i jego przekomiczna stronka otwarły mi oczy na zupełnie nowe zastosowania Basso i Jeni. Przeczytajcie sami, warto.
Zaratul pisze:Hmm....w końcu coś związanego z Thiefem 4 mi się podobało. :) Zwróciłem uwagę na to że i wspinanie się i knockouty są w pierwszej osobie co jest bardzo dobre dla immersji.Do tego special loot powrócił,jak miło. :)
Ten filmik uspokoił mnie i zacząłem wyczekiwać nowego Thiefa.
Hadrian pisze:Co takiego w tym złego? ;)
Te tak zwane "zombie hands" kompletnie nie zwiększają immersji...nawet wprost przeciwnie bym powiedział.
Coś Ty, to jest efekt łupów w zasięgu dowolnej kombinacji zmysłów śpiewający "Join us, join us, JOIN US NOW!!!" :twisted: .

Dobrze, to było sarkastyczne. Ale można się tego było po mnie spodziewać, prawda?
Kurhhan pisze:Dlaczego ta wariatka z nami łazi na tym filmiku i jeszcze ogłusza gościa bez mojego pozwolenia ? Trzeba się będzie przemęczyć z pomagierką jedną całą misję ? Ale rozwarstwienie klimatu.
Mam wrażenie, że po to, żeby Cię/nas wkurzyć. Jak na razie wygląda na to, że to irytujący babsztyl mający pokazać, jak nie powinno się grać (żeby T4 nie było tanim łubu-dubu).
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
Awatar użytkownika
TricksieThiefsie
Mechanista
Posty: 445
Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: TricksieThiefsie »



Gra w THIEFA
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Oglądałem sporo i jeszcze patrzę. To co mogę powiedzieć, że The House of Bloosoms wygląda dość nieliniowo. Chociaż mam wrażenie, że to prostokąt i trzy różne drogi dalej: środkiem, na lewo i prawo...

Gościu, który tu gra, jest chyba totalnym amatorem lub nie umie (jak ja) grać na konsoli. Kilka razy wpadł i to ostro. Dwóch strażników nie jest w stanie pokonać pałką. Czasem cudem nikt go nie zauważa, np. przechodząc tak po prostu przez plamy światła. A jest ich sporo. D tego jak dla mnie klejnot światła jest słaby.

Rozmowy w starym stylu, tak jak w poprzednich grach i Dishonored. Wspominane postacie piątoplanowe z serii - Lord Thornburn, Lord Van Vernon...

Nie zauważyłem cutscenek, ani ładowania. Muzyka tragiczna, dynamiczna wchodzi w czasie walki. Nijaka.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

N Harmonia pisze:
The community has closed this channel due to terms of service violations
ToT
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hattori »

Hadrian pisze:Czy mi się zdaje, czy zmienili wygląd Theodore'a Eastwicka?
Teraz wygląda jak ten "biznesmen" z konceptów.
Najwidoczniej gra stała się antynazistowska i nie toleruje Himmlerowej stylówy :P
Awatar użytkownika
McLusky
Skryba
Posty: 320
Rejestracja: 12 maja 2006, 20:31
Lokalizacja: North Ashfield
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: McLusky »

Zwiastun premierowy!!!

http://www.youtube.com/watch?v=83tF5EKdT5c&hd=1
► Pokaż Spoiler
Zablokowany