Thief 4 w produkcji...
Moderator: Spidey
Re: Thief 4 w produkcji...
Całkiem fajnie się oglądało, miasto wygląda rewelacyjnie, czuć klimat, ale... dlaczego nikt nie wpadł na zmianę tej totalnie spierdolonej animacji otwierania drzwi. Tak ważny element w grze a tu wygląda jak z dupy
Re: Thief 4 w produkcji...
I ja się przyczepię, choć generalnie wygląda to dobrze. Chodzi mi o animację kradzieży. Czy Garrett musi wszystko zabierać jakby miał ADHD? On się rzuca na te łupy jak kot na laser ("OMG! loot-loot-loot-loot-loot!"). Dla mnie to wygląda wręcz śmiesznie Druga sprawa to otwieranie drzwi. Przecież on je otwiera jakby wchodził sobie do baru. Odrobina ostrożności przy tym by się przydała.
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Re: Thief 4 w produkcji...
Dla mnie wszystko jest w miarę ok.
Jedynie mam nadzieję, że będzie można zmienić dwie rzeczy:
1. Wyłączyć (nie pamiętam czy to pokazywali) te "susy" z miejsca na miejsce.
2. Zmienić animację podczas skradania w ten sposób, by cofnąć te pierdzielone dłonie poza pole widzenia! Zapewne trzeba będzie jedną współrzędną zmienić dla tej konkretnej animacji i ten problem zniknie .
Najważniejszym problemem jest to, że nie mam komputera by w to pograć więc jeśli ktoś (za jakieś pieniądze) jest w stanie mi wypożyczyć kompa czy lapka do grania na 2, 3 tyg., to proszę się skontaktować .
Nie wiem czy Makuła będzie streamował tę grę co by mi jakoś zrekompensowało niedosyt .
Jedynie mam nadzieję, że będzie można zmienić dwie rzeczy:
1. Wyłączyć (nie pamiętam czy to pokazywali) te "susy" z miejsca na miejsce.
2. Zmienić animację podczas skradania w ten sposób, by cofnąć te pierdzielone dłonie poza pole widzenia! Zapewne trzeba będzie jedną współrzędną zmienić dla tej konkretnej animacji i ten problem zniknie .
Najważniejszym problemem jest to, że nie mam komputera by w to pograć więc jeśli ktoś (za jakieś pieniądze) jest w stanie mi wypożyczyć kompa czy lapka do grania na 2, 3 tyg., to proszę się skontaktować .
Nie wiem czy Makuła będzie streamował tę grę co by mi jakoś zrekompensowało niedosyt .
Re: Thief 4 w produkcji...
Ostatnio grałem w Dishonored i ustawiłem sobie FOV na maksa. I ręce cały czas były u mnie na ekranie. Nie przeszkadzało mi to, tylko podobało. A na filmiku nawet nie zwróciłem na to uwagi. Co takiego w tym złego?Dziarsky pisze:2. Zmienić animację podczas skradania w ten sposób, by cofnąć te pierdzielone dłonie poza pole widzenia!
A co do animacji kradzieży i otwierania drzwi, to się zgodzę.
Re: Thief 4 w produkcji...
Hmm....w końcu coś związanego z Thiefem 4 mi się podobało. Zwróciłem uwagę na to że i wspinanie się i knockouty są w pierwszej osobie co jest bardzo dobre dla immersji.Do tego special loot powrócił,jak miło.
Ten filmik uspokoił mnie i zacząłem wyczekiwać nowego Thiefa.
Ten filmik uspokoił mnie i zacząłem wyczekiwać nowego Thiefa.
Te tak zwane "zombie hands" kompletnie nie zwiększają immersji...nawet wprost przeciwnie bym powiedział.Hadrian pisze:Co takiego w tym złego?
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Re: Thief 4 w produkcji...
Dobrze dla Ciebie.Hadrian pisze:Ostatnio grałem w Dishonored i ustawiłem sobie FOV na maksa. I ręce cały czas były u mnie na ekranie. Nie przeszkadzało mi to, tylko podobało. A na filmiku nawet nie zwróciłem na to uwagi. Co takiego w tym złego?
Ja nie jestem w stanie znieść tego, że mój bohater udaje teatralnie, że balansowanie ciała przy skradaniu jest cały czas potrzebne wystawiając łapy do przodu. Np. pozostałe animacje są dla mnie całkiem fajne.
Aha i przypomniało mi się, że problemem może być wielkość map.
Wszystko jest wypasione ale ponoć bardzo małe.
Na dodatek miasto podzielili na strefy, w których są.. uwaga.. portale z dymem do ładowania kolejnych obszarów .
Jak widać twórcy mogą popełnić w grze kilka bzdur (świadomie lub nie), które bardzo zniechęcały w poprzedniej odsłonie i mogą znów zirytować graczy. Takie życie.
Poszli na jakość a nie na ilość. Czas pokaże czy było warto wybrać ten kierunek tworzenia map.
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Thief 4 w produkcji...
Narysowałem mapkę. Oto, co mamy w pierwszej misji:
Duża mapa tutaj.
Jeśli nie ma połączenia między obszarami drugiego i trzeciego przerywnika, to miasto jest cholernie "linearne". Ups.
Duża mapa tutaj.
Jeśli nie ma połączenia między obszarami drugiego i trzeciego przerywnika, to miasto jest cholernie "linearne". Ups.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Thief 4 w produkcji...
Niezła mapa Bukary! Naprawdę dobra robota!
Trzeba jednak wziąć pod uwagę to że osoba która grała nie za bardzo próbowała eksplorować ten level(widać że miała "wyuczone" gdzie iść i co zrobić)to możliwe że to po prostu dlatego że to...pierwszy poziom gry i następne już będą większe i nieliniowe.Bukary pisze:Jeśli nie ma połączenia między obszarami drugiego i trzeciego przerywnika, to miasto jest cholernie "linearne". Ups.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Thief 4 w produkcji...
Tu nie ma czego eksplorować. Zwróć uwagę, że na mapie nie ma jakichś dodatkowych możliwości zmiany trasy. Spyhopping z forum Eidosu, która grała w tę misję, potwierdza, że mniej więcej tak właśnie wygląda droga do wieży zegarowej.Zaratul pisze:Niezła mapa Bukary! Naprawdę dobra robota!
Trzeba jednak wziąć pod uwagę to że osoba która grała nie za bardzo próbowała eksplorować ten level(widać że miała "wyuczone" gdzie iść i co zrobić)to możliwe że to po prostu dlatego że to...pierwszy poziom gry i następne już będą większe i nieliniowe.Bukary pisze:Jeśli nie ma połączenia między obszarami drugiego i trzeciego przerywnika, to miasto jest cholernie "linearne". Ups.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Thief 4 w produkcji...
Z widokiem FPP najlepsze rozwiązanie było w Thief 3 moim zdaniem, nie było tak widać rąk, a i jak ktoś chciał to mógł sobie zmienić na TPP. Aczkolwiek mi łapy Garretta nie przeszkadzają, tak jak ta dziwna muzyka pod koniec misji... Co do otwierania/zamykania drzwi też uważam, że zwalili te animacje.
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ωɛrɛ sɛŋƭɨɛŋƭ ɓɛɨŋgs
Ɔŋcɛ ɣɔʊ ɖarɛɖ tɔ lɨʋɛ ωɨth laʊgɦs aŋɖ ƭɛars
Ŋɔω ɣɔu arɛ ɔŋlɣ ɦʊʍaŋ ʍacɦɨŋɛs
Ɔʊr ɦʊʍaŋɔɨɖ ƭɔɣs ƭɦaƭ ʍɨʍɨc liʋɨŋg
Re: Thief 4 w produkcji...
Dobrze chociaż, że "fucking" zastąpili "frigging". Lepiej już to brzmi niż "fuck", którym rzucił ktoś w jednym z pierwszych gameplayów. Z drugiej strony aż się prosi, żeby użyć w tym miejscu swojskiego "taffin'"...
Re: Thief 4 w produkcji...
http://www.dsogaming.com/interviews/eid ... -features/
Nie bijcie mnie jeśli to już było pls.Wywiad z art technical directorem na temat technikaliów Thiefa 4.
Najciekawszy fragment według mnie:
Nie bijcie mnie jeśli to już było pls.Wywiad z art technical directorem na temat technikaliów Thiefa 4.
Najciekawszy fragment według mnie:
Coraz lepiej.A FOV slider and mouse sensitivity options will be included in the game. We don’t apply acceleration or smoothing to our mouse based camera controls – we want you to have direct control of Garrett’s POV.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Re: Thief 4 w produkcji...
FOV slider
Prosiłbym o rozszyfrowanie powyższych skrótów, bo nie wiem za bardzo o co chodzi.Garrett’s POV
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Thief 4 w produkcji...
No FoV to Field of View czyli pole widzenia.Jak wiadomo niskie FoV w grach(około 60)przeszkadza w graniu.Standardowym ustawieniem dla monitorów jest w zależności od formatu obrazu kąt od 90 do 100 stopni.Mam nadzieję że T4 będzie takie wartości umożliwiał.
A PoV to point of View czyli punkt widzenia.Chodziło developerowi o to żeby żadnych utrudnień właśnie z punktu widzenia Garretta nie było.
A PoV to point of View czyli punkt widzenia.Chodziło developerowi o to żeby żadnych utrudnień właśnie z punktu widzenia Garretta nie było.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Re: Thief 4 w produkcji...
Tak też myślałem, że chodzi o standardowego FoVa.Zaratul pisze:No FoV to Field of View czyli pole widzenia.
Ale nawet nie przyszło mi do głowy, żeby w czasach, gdzie prawie każda gra "przestrzenna" ma w opcjach możliwość regulacji FoVa, Thief byłby takiej opcji pozbawiony, a producenci chcieliby nas na siłę uszczęśliwić sztywnym FoV na poziomie 60 (aby "immersia była jak największa" ).
Ewentualnie FoV 90 by się włączał tylko przy użyciu Focusa, lub kiedyś by doszedł w późniejszym płatnym DLC.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
- TricksieThiefsie
- Mechanista
- Posty: 445
- Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14
Re: Thief 4 w produkcji...
O 01:30 naszego czasu będzie streamowany THIEF na
Re: Thief 4 w produkcji...
Kawałki gameplayu z domu uciech:
EDIT:
EDIT:
Ktoś się doczekał?N Harmonia pisze:O 01:30 naszego czasu będzie streamowany THIEF na
Heroes are so annoying.
- TricksieThiefsie
- Mechanista
- Posty: 445
- Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14
Re: Thief 4 w produkcji...
Jakieś problemy mają, nie wiadomo na kiedy przeniosą stream ;_;
UPDATE: Streamu nie będzie, za to powinien za jakiś czas pojawić się nagrany materiał na stronie gametrailers.com
UPDATE: Streamu nie będzie, za to powinien za jakiś czas pojawić się nagrany materiał na stronie gametrailers.com
Re: Thief 4 w produkcji...
Czy mi się zdaje, czy zmienili wygląd Theodore'a Eastwicka?Flavia pisze:Kawałki gameplayu z domu uciech:
- Keeper in Training
- Arcykapłan
- Posty: 1409
- Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
- Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
- Kontakt:
Re: Thief 4 w produkcji...
Bob i jego przekomiczna stronka otwarły mi oczy na zupełnie nowe zastosowania Basso i Jeni. Przeczytajcie sami, warto.Hadrian pisze:Fabuła. To trochę tak, jakby narzekać, że Basso i Jenivere kręcą nam się po posiadłości Rumfordów w 1 misji T2.Kurhhan pisze:Dlaczego ta wariatka z nami łazi na tym filmiku i jeszcze ogłusza gościa bez mojego pozwolenia ? Trzeba się będzie przemęczyć z pomagierką jedną całą misję ? Ale rozwarstwienie klimatu.
Coś Ty, to jest efekt łupów w zasięgu dowolnej kombinacji zmysłów śpiewający "Join us, join us, JOIN US NOW!!!" .Zaratul pisze:Hmm....w końcu coś związanego z Thiefem 4 mi się podobało. Zwróciłem uwagę na to że i wspinanie się i knockouty są w pierwszej osobie co jest bardzo dobre dla immersji.Do tego special loot powrócił,jak miło.
Ten filmik uspokoił mnie i zacząłem wyczekiwać nowego Thiefa.
Te tak zwane "zombie hands" kompletnie nie zwiększają immersji...nawet wprost przeciwnie bym powiedział.Hadrian pisze:Co takiego w tym złego?
Dobrze, to było sarkastyczne. Ale można się tego było po mnie spodziewać, prawda?
Mam wrażenie, że po to, żeby Cię/nas wkurzyć. Jak na razie wygląda na to, że to irytujący babsztyl mający pokazać, jak nie powinno się grać (żeby T4 nie było tanim łubu-dubu).Kurhhan pisze:Dlaczego ta wariatka z nami łazi na tym filmiku i jeszcze ogłusza gościa bez mojego pozwolenia ? Trzeba się będzie przemęczyć z pomagierką jedną całą misję ? Ale rozwarstwienie klimatu.
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"
- TricksieThiefsie
- Mechanista
- Posty: 445
- Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14
Re: Thief 4 w produkcji...
Gra w THIEFA
Re: Thief 4 w produkcji...
Oglądałem sporo i jeszcze patrzę. To co mogę powiedzieć, że The House of Bloosoms wygląda dość nieliniowo. Chociaż mam wrażenie, że to prostokąt i trzy różne drogi dalej: środkiem, na lewo i prawo...
Gościu, który tu gra, jest chyba totalnym amatorem lub nie umie (jak ja) grać na konsoli. Kilka razy wpadł i to ostro. Dwóch strażników nie jest w stanie pokonać pałką. Czasem cudem nikt go nie zauważa, np. przechodząc tak po prostu przez plamy światła. A jest ich sporo. D tego jak dla mnie klejnot światła jest słaby.
Rozmowy w starym stylu, tak jak w poprzednich grach i Dishonored. Wspominane postacie piątoplanowe z serii - Lord Thornburn, Lord Van Vernon...
Nie zauważyłem cutscenek, ani ładowania. Muzyka tragiczna, dynamiczna wchodzi w czasie walki. Nijaka.
Gościu, który tu gra, jest chyba totalnym amatorem lub nie umie (jak ja) grać na konsoli. Kilka razy wpadł i to ostro. Dwóch strażników nie jest w stanie pokonać pałką. Czasem cudem nikt go nie zauważa, np. przechodząc tak po prostu przez plamy światła. A jest ich sporo. D tego jak dla mnie klejnot światła jest słaby.
Rozmowy w starym stylu, tak jak w poprzednich grach i Dishonored. Wspominane postacie piątoplanowe z serii - Lord Thornburn, Lord Van Vernon...
Nie zauważyłem cutscenek, ani ładowania. Muzyka tragiczna, dynamiczna wchodzi w czasie walki. Nijaka.
Re: Thief 4 w produkcji...
N Harmonia pisze:
ToTThe community has closed this channel due to terms of service violations
Heroes are so annoying.
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Thief 4 w produkcji...
Teraz wygląda jak ten "biznesmen" z konceptów.Hadrian pisze:Czy mi się zdaje, czy zmienili wygląd Theodore'a Eastwicka?
Najwidoczniej gra stała się antynazistowska i nie toleruje Himmlerowej stylówy