Thief 4 w produkcji...
Moderator: Spidey
Re: Thief 4 w produkcji...
Nie ma co zwalać wszystkiego na Corvo, o ile się nie mylę dziurki od klucza spopularyzowała seria Hitman.
- Marcin.B.Black
- Paser
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41
Re: Thief 4 w produkcji...
Bardzo dobrze, że to wprowadzili. W Hitmanie korzystałem z tego dosyć często.
Hm... w zasadzie chowanie się w szafie też jest wzięte z Hitman: Blood Money (o ile dobrze zrozumiałem, że w T4 będzie takie coś ).
Hm... w zasadzie chowanie się w szafie też jest wzięte z Hitman: Blood Money (o ile dobrze zrozumiałem, że w T4 będzie takie coś ).
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Re: Thief 4 w produkcji...
Tak, a ja jeżdżę VW, które zgapili od Audi. A w domu używam żarówek Panasonica, kŧóre zgapili od Osram. Piorę przy uzyciu tabletek Persila, ktore zgapili od Ariela. Ludu...
Re: Thief 4 w produkcji...
Mi się tam siedzenie w szafie bardziej z Amnezją kojarzy
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
a mnie z zabawą w chowanego za lat szczenięcych, więc to oficjalne - wszystkie te gry zgapiły siedzenie w szafie ode mnie xDFlavia pisze:Mi się tam siedzenie w szafie bardziej z Amnezją kojarzy
Re: Thief 4 w produkcji...
Wdepnąlem tutaj obejrzeć trailer, a tu widzę dyskusja rozpaliła się w najlepsze :D
"Banda twardzieli i co z tego że jest różowy, to wcale nic nie znaczy".
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5183
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Thief 4 w produkcji...
O przepraszam! Dziurki od klucza były już bodajże w którejś z polskich gier przygodowych na Atari, jak Władcy Ciemności czy Klątwa ^^
Re: Thief 4 w produkcji...
Jak już wymieniamy gry to w splinter cellu też coś takiego było, tylko za pomocą jakiegoś przyrządu.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: Thief 4 w produkcji...
Ja miałem efekt dziurki od klucza już w demo Thief Gold - W momencie gdy złodzieje wchodzili do budynku gildii po pierwszej rozmowie, ja ruszyłem w ich kierunku, drzwi się nie zamknęły, a zatrzymały uderzając o Garretta, zostawiając małą szczelinę. Taka była moja pierwsza frajda z Thiefem
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Thief 4 w produkcji...
Notka na marginesie: jeżeli dysponujecie odpowiednim sprzętem, to zobaczcie sobie grę pt. Batman: Arkham City (aktualnie kosztuje grosze na Steamie). Wnętrza "gotyckie" na ustawieniach maksymalnych prezentują poziom szczegółów zbliżony do screenów z nowego Thiefa.
Re: Thief 4 w produkcji...
Oficjalne FAQ nowego Thiefa:
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=138539
Oko Garretta jednak będzie magiczne, a nie mechaniczne >.>
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=138539
Oko Garretta jednak będzie magiczne, a nie mechaniczne >.>
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
Trochę dziwne z ich strony, że chcą się odciąć od magicznych elementów, a z drugiej strony sami je wprowadzają zamiast już użytego niemagicznego rozwiązania. Chyba chcą się za wszelką cenę odciąć od frakcji i ukryć ich dawą działalność (Garrett dostał oko od mechanistów).
Martwi mnie, że nie ma nic powiedziane o przedmiotach jak flashbomby, hp potki, butelki z olejem itp.
Focus będzie najbardziej magicznym elementem w grze, więc prawdopodobnie nie spotkamy innych przeciwników niż ludzie.
Najbardziej mnie denerwuje ich stosunek do serii. Robią coś innego, wyraźnie odcinając się od typowych elementów poprzednich thiefów, jednocześnie potwierdzając, że to kolejna, pełnoprawna część serii.
BTW Takie przemyślenie co do polityka wyznaczania granic wiekowych. Jakieś 10 lat temu gry od 18 lat były rzadkością. Dzisiaj każdy liczący się tytuł musi być dla dorosłych, mimo tego, że rzadko kiedy zawiera jakieś drastyczne sceny i pod tym względem nie różnią się wiele od tych sprzed 10 lat (np. AC, czy Skyrim). W przypadku Thiefa twórcy przyznają mu ocenę M, uzasadniając, że fabuła jest dla dorosłych, twierdząc, że nie zawiera ona aż tak brutalnych elementów. Czy gry z oznaczeniem 18+ wydają się aż tak atrakcyjne, że wpycha się tą granicę wszędzie?
Martwi mnie, że nie ma nic powiedziane o przedmiotach jak flashbomby, hp potki, butelki z olejem itp.
Focus będzie najbardziej magicznym elementem w grze, więc prawdopodobnie nie spotkamy innych przeciwników niż ludzie.
Najbardziej mnie denerwuje ich stosunek do serii. Robią coś innego, wyraźnie odcinając się od typowych elementów poprzednich thiefów, jednocześnie potwierdzając, że to kolejna, pełnoprawna część serii.
BTW Takie przemyślenie co do polityka wyznaczania granic wiekowych. Jakieś 10 lat temu gry od 18 lat były rzadkością. Dzisiaj każdy liczący się tytuł musi być dla dorosłych, mimo tego, że rzadko kiedy zawiera jakieś drastyczne sceny i pod tym względem nie różnią się wiele od tych sprzed 10 lat (np. AC, czy Skyrim). W przypadku Thiefa twórcy przyznają mu ocenę M, uzasadniając, że fabuła jest dla dorosłych, twierdząc, że nie zawiera ona aż tak brutalnych elementów. Czy gry z oznaczeniem 18+ wydają się aż tak atrakcyjne, że wpycha się tą granicę wszędzie?
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: Thief 4 w produkcji...
W grze mają być nieludzcy przeciwnicy (inni niż psy, znaczy się).Daweon pisze:Focus będzie najbardziej magicznym elementem w grze, więc prawdopodobnie nie spotkamy innych przeciwników niż ludzie.
Co do magii, mistycyzmu, ich braku i obecności, ja już doszłam do wniosku, że twórcy sami nie wiedzą o co im chodzi. Najpierw mówili o tym w kontekście supermocy Corvo - że nie chcą czegoś takiego w Thiefie i tak dalej, a potem i tak dali Garrettowi tryb skupienia. Mówili, że nie będzie nieumarłych - ale jacyś nieludzcy przeciwnicy będą (osobiście stawiam na coś mechanicznego - skoro Baron ma być takim zwolennikiem industrializacji, automatony byłyby w sam raz). Potem porównali nowego Thiefa do Gry o Tron - w której, o ile pamiętam, są przynajmniej smoki.
Przypuszczam, że będziemy musieli sami zagrać i się przekonać.
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
Już mnie to wkurza. Tyle ode mnie
- Keeper Gurgul
- Paser
- Posty: 236
- Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
- Lokalizacja: Stonemarket
- Kontakt:
Re: Thief 4 w produkcji...
Podmiana mechanicznego oka na magiczne? To wszystko tłumaczy.
NFZ odmówił refundacji nowej protezy a ZUS cofnął mu świadczenia, więc obciążony kredytem Garrett zmuszony jest wrócić do złodziejskiego fachu!
Owi "nieludzcy" przeciwnicy to w rzeczy samej armia bezdusznych państwowych urzędników.
Z powodu stresu wywołanego całą tą biurokracją Garrett nie może się skupić, stąd też konieczność popijania soku z makówki by uspokoić zszargane nerwy i móc wykonywać skomplikowane czynności manualne.
Baron nie dotrzymał obietnic przedwyborczych, stąd też przed jego rezydencją gromadzi się tłum niezadowolonych obywateli z pochodniami i widłami. Demokracja w rozkwicie.
NFZ odmówił refundacji nowej protezy a ZUS cofnął mu świadczenia, więc obciążony kredytem Garrett zmuszony jest wrócić do złodziejskiego fachu!
Owi "nieludzcy" przeciwnicy to w rzeczy samej armia bezdusznych państwowych urzędników.
Z powodu stresu wywołanego całą tą biurokracją Garrett nie może się skupić, stąd też konieczność popijania soku z makówki by uspokoić zszargane nerwy i móc wykonywać skomplikowane czynności manualne.
Baron nie dotrzymał obietnic przedwyborczych, stąd też przed jego rezydencją gromadzi się tłum niezadowolonych obywateli z pochodniami i widłami. Demokracja w rozkwicie.
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Re: Thief 4 w produkcji...
Mam teraz minę jak mój avek
<---
<---
- brzeszczot
- Młotodzierżca
- Posty: 817
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Thief 4 w produkcji...
Tylko nie automatony, plis... [jeszcze mechy wprowadzą; skaranie boskie...]
Re: Thief 4 w produkcji...
E, automatony mogłyby być fajne. Byleby wyglądały lepiej, niż te pokraki w T2.
Jeszcze jeden artykuł/wywiad: http://kotaku.com/were-just-not-sure-ab ... -837598751
Jeszcze jeden artykuł/wywiad: http://kotaku.com/were-just-not-sure-ab ... -837598751
Heroes are so annoying.
Re: Thief 4 w produkcji...
Ja ci dam! >.< Roboty z T2 to jedna z najlepszych rzeczy, jaka przytrafiła się Thiefowi
- Keeper Gurgul
- Paser
- Posty: 236
- Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
- Lokalizacja: Stonemarket
- Kontakt:
Re: Thief 4 w produkcji...
Problem z robotami w T2 polega na tym, że są bardzo nierówno zaprojektowane. Z jednej strony genialne, pojawiające się znikąd mechaniczne bobasy, stalowe pajęczaki z Soulforge i powtarzający się we wszystkich projektach Karrasa motyw charakterystycznej maski z lunetą optyczną. Z drugiej strony boty bojowe i naprawcze budową przypominały pokraczne boilery na krótkich nóżkach.
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Thief 4 w produkcji...
I właśnie tak powinny wyglądać prymitywne automaty napędzane parą! Boiler jest duży, bo na tak skomplikowane maszyny potrzeba dużo paliwa. To pasuje do steampunkowego klimatu T2 i do klimatu Thiefa w ogóle.Keeper Gurgul pisze:Z drugiej strony boty bojowe i naprawcze budową przypominały pokraczne boilery na krótkich nóżkach.
Bobasy i pajęczaki to chyba nowsze i bardziej zaawansowane dzieła Karrasa, dlatego są bardziej smukłe i pojawiają się rzadko i raczej w dalszych misjach.
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Thief 4 w produkcji...
Że rzadko, to się akurat nie zgodzę. Po pewnym czasie istniały w większości domów patrycjuszy, kręciły się nawet po ulicach w Life of the Party.
Co do reszty się zgadzam, jestem również w opozycji wobec Flavii . Chociaż, o ile Bobasy są wręcz ikoną TMA, o tyle są kompletnie antyklimatyczne względem TG - podobnie jak całe TMA.
Co do reszty się zgadzam, jestem również w opozycji wobec Flavii . Chociaż, o ile Bobasy są wręcz ikoną TMA, o tyle są kompletnie antyklimatyczne względem TG - podobnie jak całe TMA.
Nie chcę nic mówić, ale... dopiszesz pod spodem "Bitch please"?adriannn pisze:Mam teraz minę jak mój avek
Re: Thief 4 w produkcji...
Im dłużej się zastanawiam, tym bardziej dochodzę do wniosku, że nic mi się w oryginalnych Thiefach nie podobało
Chyba powinnam przestać ^^'
Ale co do botów - osobiście wolałabym, żeby były nieco bardziej... onieśmielające. Żebyśmy mogli w ich obecności poczuć się faktycznie niepewnie, przynajmniej na początku. Z czasem dopiero dostrzeglibyśmy, jakie to żałosne kreatury - patrząc na ich niezgrabne ruchy lub fakt, że po kilku uderzeniach pałką rozlatują się na kawałki - i zaczęli zastanawiać się, jaki szaleniec mógłby wierzyć, że te pokraki przejmą po nas świat.
Wtedy to, o czym pisał Bodom:
Może zrobiłam błąd, bo byłam za stara, jak grałam w T2, ale naprawdę trudno mi było poważnie traktować te kreatury, jak i pozłacane pośladki Sług i całą tą mechanistyczną gwarę Koniec końców Mechaniści kojarzyli mi się bardziej ze złoczyńcami z kreskówek, niż Wcieleniem Zła, jakim chyba mieli być. Absolutny "mood killer".
Chyba powinnam przestać ^^'
Ale co do botów - osobiście wolałabym, żeby były nieco bardziej... onieśmielające. Żebyśmy mogli w ich obecności poczuć się faktycznie niepewnie, przynajmniej na początku. Z czasem dopiero dostrzeglibyśmy, jakie to żałosne kreatury - patrząc na ich niezgrabne ruchy lub fakt, że po kilku uderzeniach pałką rozlatują się na kawałki - i zaczęli zastanawiać się, jaki szaleniec mógłby wierzyć, że te pokraki przejmą po nas świat.
Wtedy to, o czym pisał Bodom:
Miałoby sens.BodomChild pisze:Bo są straszni, w ogóle klimat wokół mechanistów jest świetny, to zimne art déco, odhumanizowane maszyny itd. Kto uważa, że T2 jest wyprany z klimatu, ten się nie zna .
Może zrobiłam błąd, bo byłam za stara, jak grałam w T2, ale naprawdę trudno mi było poważnie traktować te kreatury, jak i pozłacane pośladki Sług i całą tą mechanistyczną gwarę Koniec końców Mechaniści kojarzyli mi się bardziej ze złoczyńcami z kreskówek, niż Wcieleniem Zła, jakim chyba mieli być. Absolutny "mood killer".
Heroes are so annoying.