Thief 4 w produkcji...

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Nie ma co zwalać wszystkiego na Corvo, o ile się nie mylę dziurki od klucza spopularyzowała seria Hitman.
Awatar użytkownika
Marcin.B.Black
Paser
Posty: 188
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Marcin.B.Black »

Bardzo dobrze, że to wprowadzili. W Hitmanie korzystałem z tego dosyć często.
Hm... w zasadzie chowanie się w szafie też jest wzięte z Hitman: Blood Money (o ile dobrze zrozumiałem, że w T4 będzie takie coś ;) ).
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".

https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Prędzej z Metal Gear Solid jeśli już ;)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Mixthoor »

Tak, a ja jeżdżę VW, które zgapili od Audi. A w domu używam żarówek Panasonica, kŧóre zgapili od Osram. Piorę przy uzyciu tabletek Persila, ktore zgapili od Ariela. Ludu...
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Mi się tam siedzenie w szafie bardziej z Amnezją kojarzy :aniol:
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mjodek
Poganin
Posty: 707
Rejestracja: 12 kwietnia 2008, 16:25
Lokalizacja: Zadupie

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Mjodek »

Flavia pisze:Mi się tam siedzenie w szafie bardziej z Amnezją kojarzy :aniol:
a mnie z zabawą w chowanego za lat szczenięcych, więc to oficjalne - wszystkie te gry zgapiły siedzenie w szafie ode mnie xD
Awatar użytkownika
Happyman
Bełkotliwiec
Posty: 33
Rejestracja: 28 lutego 2012, 20:53
Lokalizacja: Thalloris

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Happyman »

Wdepnąlem tutaj obejrzeć trailer, a tu widzę dyskusja rozpaliła się w najlepsze :D
"Banda twardzieli i co z tego że jest różowy, to wcale nic nie znaczy".
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: SPIDIvonMARDER »

O przepraszam! Dziurki od klucza były już bodajże w którejś z polskich gier przygodowych na Atari, jak Władcy Ciemności czy Klątwa ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Daweon »

Jak już wymieniamy gry to w splinter cellu też coś takiego było, tylko za pomocą jakiegoś przyrządu.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Marzec »

Ja miałem efekt dziurki od klucza już w demo Thief Gold - W momencie gdy złodzieje wchodzili do budynku gildii po pierwszej rozmowie, ja ruszyłem w ich kierunku, drzwi się nie zamknęły, a zatrzymały uderzając o Garretta, zostawiając małą szczelinę. Taka była moja pierwsza frajda z Thiefem :P :P
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Notka na marginesie: jeżeli dysponujecie odpowiednim sprzętem, to zobaczcie sobie grę pt. Batman: Arkham City (aktualnie kosztuje grosze na Steamie). Wnętrza "gotyckie" na ustawieniach maksymalnych prezentują poziom szczegółów zbliżony do screenów z nowego Thiefa.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Oficjalne FAQ nowego Thiefa:
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=138539
Oko Garretta jednak będzie magiczne, a nie mechaniczne >.>
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Daweon »

Trochę dziwne z ich strony, że chcą się odciąć od magicznych elementów, a z drugiej strony sami je wprowadzają zamiast już użytego niemagicznego rozwiązania. Chyba chcą się za wszelką cenę odciąć od frakcji i ukryć ich dawą działalność (Garrett dostał oko od mechanistów).
Martwi mnie, że nie ma nic powiedziane o przedmiotach jak flashbomby, hp potki, butelki z olejem itp.
Focus będzie najbardziej magicznym elementem w grze, więc prawdopodobnie nie spotkamy innych przeciwników niż ludzie.
Najbardziej mnie denerwuje ich stosunek do serii. Robią coś innego, wyraźnie odcinając się od typowych elementów poprzednich thiefów, jednocześnie potwierdzając, że to kolejna, pełnoprawna część serii.

BTW Takie przemyślenie co do polityka wyznaczania granic wiekowych. Jakieś 10 lat temu gry od 18 lat były rzadkością. Dzisiaj każdy liczący się tytuł musi być dla dorosłych, mimo tego, że rzadko kiedy zawiera jakieś drastyczne sceny i pod tym względem nie różnią się wiele od tych sprzed 10 lat (np. AC, czy Skyrim). W przypadku Thiefa twórcy przyznają mu ocenę M, uzasadniając, że fabuła jest dla dorosłych, twierdząc, że nie zawiera ona aż tak brutalnych elementów. Czy gry z oznaczeniem 18+ wydają się aż tak atrakcyjne, że wpycha się tą granicę wszędzie?
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Daweon pisze:Focus będzie najbardziej magicznym elementem w grze, więc prawdopodobnie nie spotkamy innych przeciwników niż ludzie.
W grze mają być nieludzcy przeciwnicy (inni niż psy, znaczy się).

Co do magii, mistycyzmu, ich braku i obecności, ja już doszłam do wniosku, że twórcy sami nie wiedzą o co im chodzi. Najpierw mówili o tym w kontekście supermocy Corvo - że nie chcą czegoś takiego w Thiefie i tak dalej, a potem i tak dali Garrettowi tryb skupienia. Mówili, że nie będzie nieumarłych - ale jacyś nieludzcy przeciwnicy będą (osobiście stawiam na coś mechanicznego - skoro Baron ma być takim zwolennikiem industrializacji, automatony byłyby w sam raz). Potem porównali nowego Thiefa do Gry o Tron - w której, o ile pamiętam, są przynajmniej smoki.
Przypuszczam, że będziemy musieli sami zagrać i się przekonać.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Już mnie to wkurza. Tyle ode mnie :roll:
Awatar użytkownika
Keeper Gurgul
Paser
Posty: 236
Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
Lokalizacja: Stonemarket
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Keeper Gurgul »

Podmiana mechanicznego oka na magiczne? To wszystko tłumaczy.

NFZ odmówił refundacji nowej protezy a ZUS cofnął mu świadczenia, więc obciążony kredytem Garrett zmuszony jest wrócić do złodziejskiego fachu!

Owi "nieludzcy" przeciwnicy to w rzeczy samej armia bezdusznych państwowych urzędników.
Z powodu stresu wywołanego całą tą biurokracją Garrett nie może się skupić, stąd też konieczność popijania soku z makówki by uspokoić zszargane nerwy i móc wykonywać skomplikowane czynności manualne.

Baron nie dotrzymał obietnic przedwyborczych, stąd też przed jego rezydencją gromadzi się tłum niezadowolonych obywateli z pochodniami i widłami. Demokracja w rozkwicie. :-D
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Mam teraz minę jak mój avek

<---

:))
Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: brzeszczot »

Tylko nie automatony, plis... :? [jeszcze mechy wprowadzą; skaranie boskie...]
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

E, automatony mogłyby być fajne. Byleby wyglądały lepiej, niż te pokraki w T2.

Jeszcze jeden artykuł/wywiad: http://kotaku.com/were-just-not-sure-ab ... -837598751
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hadrian »

Ja ci dam! >.< Roboty z T2 to jedna z najlepszych rzeczy, jaka przytrafiła się Thiefowi :P
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Eee... Nie :P
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Keeper Gurgul
Paser
Posty: 236
Rejestracja: 12 lipca 2009, 00:47
Lokalizacja: Stonemarket
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Keeper Gurgul »

Problem z robotami w T2 polega na tym, że są bardzo nierówno zaprojektowane. Z jednej strony genialne, pojawiające się znikąd mechaniczne bobasy, stalowe pajęczaki z Soulforge i powtarzający się we wszystkich projektach Karrasa motyw charakterystycznej maski z lunetą optyczną. Z drugiej strony boty bojowe i naprawcze budową przypominały pokraczne boilery na krótkich nóżkach. :-D
"Nobody expects the Hammerite Inquisition-!!!-"
Wesoła TFU-rczość własna - http://doctorgurgul.deviantart.com/
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: BodomChild »

Keeper Gurgul pisze:Z drugiej strony boty bojowe i naprawcze budową przypominały pokraczne boilery na krótkich nóżkach. :-D
I właśnie tak powinny wyglądać prymitywne automaty napędzane parą! Boiler jest duży, bo na tak skomplikowane maszyny potrzeba dużo paliwa. To pasuje do steampunkowego klimatu T2 i do klimatu Thiefa w ogóle.

Bobasy i pajęczaki to chyba nowsze i bardziej zaawansowane dzieła Karrasa, dlatego są bardziej smukłe i pojawiają się rzadko i raczej w dalszych misjach.
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Hattori »

Że rzadko, to się akurat nie zgodzę. Po pewnym czasie istniały w większości domów patrycjuszy, kręciły się nawet po ulicach w Life of the Party.

Co do reszty się zgadzam, jestem również w opozycji wobec Flavii :). Chociaż, o ile Bobasy są wręcz ikoną TMA, o tyle są kompletnie antyklimatyczne względem TG - podobnie jak całe TMA.

adriannn pisze:Mam teraz minę jak mój avek
Nie chcę nic mówić, ale... dopiszesz pod spodem "Bitch please"? :P
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Thief 4 w produkcji...

Post autor: Flavia »

Im dłużej się zastanawiam, tym bardziej dochodzę do wniosku, że nic mi się w oryginalnych Thiefach nie podobało :P
Chyba powinnam przestać ^^'

Ale co do botów - osobiście wolałabym, żeby były nieco bardziej... onieśmielające. Żebyśmy mogli w ich obecności poczuć się faktycznie niepewnie, przynajmniej na początku. Z czasem dopiero dostrzeglibyśmy, jakie to żałosne kreatury - patrząc na ich niezgrabne ruchy lub fakt, że po kilku uderzeniach pałką rozlatują się na kawałki - i zaczęli zastanawiać się, jaki szaleniec mógłby wierzyć, że te pokraki przejmą po nas świat.
Wtedy to, o czym pisał Bodom:
BodomChild pisze:Bo są straszni, w ogóle klimat wokół mechanistów jest świetny, to zimne art déco, odhumanizowane maszyny itd. Kto uważa, że T2 jest wyprany z klimatu, ten się nie zna :) .
Miałoby sens.
Może zrobiłam błąd, bo byłam za stara, jak grałam w T2, ale naprawdę trudno mi było poważnie traktować te kreatury, jak i pozłacane pośladki Sług i całą tą mechanistyczną gwarę :)) Koniec końców Mechaniści kojarzyli mi się bardziej ze złoczyńcami z kreskówek, niż Wcieleniem Zła, jakim chyba mieli być. Absolutny "mood killer".
Heroes are so annoying.
Zablokowany