Nowa T2 FM: Bad Hangover

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego!
0
Brak głosów
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra!
4
80%
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu.
0
Brak głosów
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak.
0
Brak głosów
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie.
1
20%
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 5

Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: Mixthoor »

Tytuł: Bad Hangover v1.01
Typ: T2
Autor: Brethren
Rozmiar: 32,6 MB
Data wydania: 15.04.2012
Język: angielski

Do pobrania z:
1) http://www.southquarter.com/downloads/2 ... rV1.01.zip

Wątek na forum TTLG
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=138883
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: Henry »

Ciekawa misja, polecam.
PROMETEUSZ
Skryba
Posty: 317
Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
Lokalizacja: WROCLAW

Re: Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: PROMETEUSZ »

Mam problem bo jak chcę użyć strzał ognistych to mnie wyrzuca do windows.
Czy jest jakaś nowsza wersja tej misjii.
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: Keeper in Training »

Ale przecież tą misję pobrać można także przez Taffer's Paradise... Sami zobaczcie: http://taffersparadise.com/thief2missio ... rV1.01.zip. Może to odciąży serwery?
PROMETEUSZ
Skryba
Posty: 317
Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
Lokalizacja: WROCLAW

Re: Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: PROMETEUSZ »

Niestety dalej jest ten błąd w tej misji powyciągnięciu ogniowych strzał misja mi się wiesza i wyrzuca mnie do windows.
Czy jest na to jakiś sposób żeby się tego pozbyć.
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: Henry »

Nie tylko Ty masz ten problem, autor obiecał poprawioną wersję misji.
PROMETEUSZ
Skryba
Posty: 317
Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
Lokalizacja: WROCLAW

Re: Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: PROMETEUSZ »

Kiedy będzie nowa wersja tej misji ???
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: Mixthoor »

Mysle, ze powinienes spytac na zagranicznym forum.
Awatar użytkownika
dario
Arcykapłan
Posty: 1412
Rejestracja: 08 lutego 2007, 09:15
Lokalizacja: Tychy

Re: Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: dario »

W zasadzie Bad Hangover oferuje nam to co Pestis Cruenta, jeżeli chodzi o lokację i przeciwników. Miasto wzorowane jest na oryginale trzeciej części z pominięciem dzielnicy Old Quarter jak i Auldale. Przeciwnikami są rzecz jasna zombie, ale jest ich tutaj zdecydowanie za dużo jak na tak małą przestrzeń. Nie przesadzę jak napisze, że momentami jest aż tłoczno.

Można powiedzieć, że jest to staranniej dopracowana wersja PC oferująca nam szeroki wachlarz urozmaiconych i ciekawszych zadań.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowa T2 FM: Bad Hangover

Post autor: Mixthoor »

Pestis Cruenta wymęczyłęm, tej FMki już nie mogłem. Nie przepadam za zombie w takim wykonaniu (masowy atak). Zamiast zabawy, rozgoryczenie. Nużąca i irytująca rozrywka przypominająca to, co widzieliśmy w przytłoczonej już misji. Po 30 min gry niestety wyłączyłem ją, nie miałem sił, by brnąć dalej.

Spodobały mi się elementy burzy (dynamiczne pioruny na niebie i błyski, które niekiedy oślepiały gracza i maszerujące zombie), sposób otwierania czerwonego zamka do pomieszczenia z elementami wyposażenia (kombinowanie z kolejnością używania trójkątnego i kwadratowego wytrycha) oraz wygląd niektórych zombie (zwłaszcza obdarty młotodzierżca z połową twarzy bez skóry).
ODPOWIEDZ