Water Contest
Water Contest
Konkurs wszedł w fazę gry i wystawiania ocen.
Misje można pobierać pojedynczo
lub w jednym pliku - 73 MB
A.K.A Noah 5,3 MB
Dangerous Conditions - 4,2 MB
In These Enlightened Times - 11,9MB
Lost Souls - 6,8 MB
Sneaking through Venice - 3.5MB
The Temple of the Tides - 14 MB
What Lies Below - 27,4 MB
Głosować można (i trzeba) do dnia 22.10.2006r.
Misje można pobierać pojedynczo
lub w jednym pliku - 73 MB
A.K.A Noah 5,3 MB
Dangerous Conditions - 4,2 MB
In These Enlightened Times - 11,9MB
Lost Souls - 6,8 MB
Sneaking through Venice - 3.5MB
The Temple of the Tides - 14 MB
What Lies Below - 27,4 MB
Głosować można (i trzeba) do dnia 22.10.2006r.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Water Contest
kurcze, tyle rzeczy na głowie, a tu kolejny obowiązek... no, dobra, to zagram i zagłosuję... eh...timon pisze:i trzeba
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Water Contest
No to ja też poczuję się do obowiązku
Zwłaszcza że czasu jest dużo.
Zwłaszcza że czasu jest dużo.
Brothers in arms & beer...
Re: Water Contest
Jestem teraz w trakcie pracy nad własną misją, ale trzeba docenić pracę kolegów po "fachu", zaraz zarzucę ściąganie.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Water Contest
Ja też nie mam czasu ale nie ma lekko, trza zagrać.
Re: Water Contest
Fizyka nie ucieknie Ściągam.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Water Contest
WYNIKI:
http://www.keepofmetalandgold.com/contestwater.htm
Jak pewnie duża część graczy przypuszczała, wygrała misja "What Lies Below" której autorem okazał się Yandros.
Głosowały 72 osoby, w tym ja
http://www.keepofmetalandgold.com/contestwater.htm
Jak pewnie duża część graczy przypuszczała, wygrała misja "What Lies Below" której autorem okazał się Yandros.
Głosowały 72 osoby, w tym ja
Brothers in arms & beer...
Re: Water Contest
No tak, moje odczucia również się sprawdziły, kolejność mnie więcej podobna. Brawa dla Yandrosa!
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Water Contest
Tutuł: A.K.A. Noah
Data recenzji: lipiec 2011
Data korekty: październik 2011
Słowo wstępu
Krótka misja, w której działamy na zlecenie gildi magów. Naszym celem jest potępiony przez innych czarodzieji człowiek imieniem Noah. Wbrew woli pozostałych magów badał on żywioł wody i odkrył jego potężne właściwości. Będziemy zmuszeni odkryć jego sekret.
Fabuła - 3
Gilda magów, którą udało nam się okraść jeszcze za czasów Thief'a Gold ma dla nas pewną propozycję. Otóż puści w niepamięć nasz wybryk, jeśli uda nam się odkryć kim jest i co planuje pewien człowiek imieniem Noah. Od tygodnia non stop woda leje się z nieba, a magowie podejrzewają o ten wybryk właśnie tajemniczą postać Noah'a. Zadaniem dodatkowym, a zarazem opcjonalnym będzie unikanie wykrycia i zdobycie prawie wszystkich kosztowności. Będąc w posiadłości, natkniemy się na listy służby, którzy planują obrabować właściciela oraz listy strażników, w których o zrdowie jednego z nich obawia się partnerka. Naturalnie w nasze zwinne ręcę wpadnie pokaźna ilość wpisów z pamiętnika maga. Okaże się, iż elementy żywiołów kryją w sobie potężną moc, zdolną do wyrządzania krzywd, ale i mogącą leczyć poważne rany. Noah rozpoczął badania nad żywiołem wody. Jego niepohamowane ambicje i wola przeciwstawienia się zakazom gildii, w której kiedyś był członkiem, spowodowały, że musiał ukryć się w jakimś odległym miejscu. Chodziło mu o to, by spokojnie kontunuować swe dzieło. Nam przyjdzie oczywiście pokrzyżować nieco jego plany...
Grywalność - 3
Rozpoczynamy w ogrodzie, gdzie w strugach deszczu i pod gradem błyskawic przyjdzie nam splądrować niewielką rezydencję, strzeżoną przez kilku bardzo czujnych strażników. Efekt burzy jest naprawdę "piorunujący". Gdy tylko błyskawice uderzają o ziemię, błysk rozświetla otoczenie, ujawniając tym samym nasze położenie. Do budynku możemy dostać się przez frontowe drzwi lub poprzez niewielką sadzawkę, prowadzącą wprost do piwnicy. Pragnę dodać, iż do dyspozycji mamy mapę. Jako, że postać Noah'a jest bardzo tajemnicza, nie mamy szczegółowych planów jego posiadłości. Klimatyczne i wspaniałe ryciny, dające jedynie ogólny obraz posiadłości, bez jakichkolwiek szczegółów dotyczących środka, okażą się bezużyteczne. Atmosfterę tajemniczości i efektów prac nad żywiołem wody niewątpliwie budują karty z pamiętnika. Dzięki nim, ochota na dobrnięcie do finału, do ukrytych pod rezydencją jaskiń wzrasta z minuty na minutę. Niestety sam finał jest banalny i płytki. Nie chcę zdradzać szczegółów, aby nie popsuć zabawy. Osobiście oczekiwałem czegoś zupełnie innego.
Oprawa audio-wizualna - 5
Pod względem grafiki, projektu wnętrz i oprawy dźwiękowej, misja powala! Tekstury są prześliczne: ciemne, szarne i dosłownie "mokre od deszczu". Będąc na zewnątrz budynku, np. w ogrodzie, z pewnością zauważymy krople deszczu odbijające się od podłoża. Z dachów budynków również ku ziemi leje się woda. Mimo, że piorunów nie widać, ich grzmoty potrafią przeszyć ciało, co dodaje misji osobliwego uroku. W piwnicach nie brakuje beczek z winem oraz jadła. Pod sufitem wiszą stare pajęczyny. W kuchni natkniemy się na nowe kształty kielichów i lampek do szampana. Wyglądają cudownie. W gónych pomieszczeniach pięknie prezentują się dworcowe lampy. Ciekawie zaprojektowana została łazienka, gdzie na ścianach widać kafelki z kształtami ryb, a wodę spod prysznica uruchomimy kręcąc kołem sterniczym z jakiegoś starego staku. Jedynym zgrzytem są rybki, które zamiast pływać w akwarium, lewitują tuż obok nich. Do jaskiń dostaniemy się przez niewielki wodny labirynt. Warto zaznaczyć, że zarówno w posiadłości jak i w jaskiniach słychać grzmoty piorunów i widać ich błysk. Cudo!
Ogólna ocena: 3,6
-----------
Plusy:
- wspaniała atmosfera w strugach deszczu, przy grzmotach błyskawic
- niewielka, lecz ślicznie zaprojektowana rezydencja
- intrygujący i ciekawy wątek fabularny
- nieobligatoryjne cele dodatkowe
Minusy:
- banalny i wysoce rozczarowujący finał
- zgrzyty graficzne (rybki lewitujące poza akwarium)
-----------
Skala ocen
1 - beznadziejnie
2 - słabo
3 - przeciętnie
4 - bardzo dobrze
5 - wyśmienicie
Data recenzji: lipiec 2011
Data korekty: październik 2011
Słowo wstępu
Krótka misja, w której działamy na zlecenie gildi magów. Naszym celem jest potępiony przez innych czarodzieji człowiek imieniem Noah. Wbrew woli pozostałych magów badał on żywioł wody i odkrył jego potężne właściwości. Będziemy zmuszeni odkryć jego sekret.
Fabuła - 3
Gilda magów, którą udało nam się okraść jeszcze za czasów Thief'a Gold ma dla nas pewną propozycję. Otóż puści w niepamięć nasz wybryk, jeśli uda nam się odkryć kim jest i co planuje pewien człowiek imieniem Noah. Od tygodnia non stop woda leje się z nieba, a magowie podejrzewają o ten wybryk właśnie tajemniczą postać Noah'a. Zadaniem dodatkowym, a zarazem opcjonalnym będzie unikanie wykrycia i zdobycie prawie wszystkich kosztowności. Będąc w posiadłości, natkniemy się na listy służby, którzy planują obrabować właściciela oraz listy strażników, w których o zrdowie jednego z nich obawia się partnerka. Naturalnie w nasze zwinne ręcę wpadnie pokaźna ilość wpisów z pamiętnika maga. Okaże się, iż elementy żywiołów kryją w sobie potężną moc, zdolną do wyrządzania krzywd, ale i mogącą leczyć poważne rany. Noah rozpoczął badania nad żywiołem wody. Jego niepohamowane ambicje i wola przeciwstawienia się zakazom gildii, w której kiedyś był członkiem, spowodowały, że musiał ukryć się w jakimś odległym miejscu. Chodziło mu o to, by spokojnie kontunuować swe dzieło. Nam przyjdzie oczywiście pokrzyżować nieco jego plany...
Grywalność - 3
Rozpoczynamy w ogrodzie, gdzie w strugach deszczu i pod gradem błyskawic przyjdzie nam splądrować niewielką rezydencję, strzeżoną przez kilku bardzo czujnych strażników. Efekt burzy jest naprawdę "piorunujący". Gdy tylko błyskawice uderzają o ziemię, błysk rozświetla otoczenie, ujawniając tym samym nasze położenie. Do budynku możemy dostać się przez frontowe drzwi lub poprzez niewielką sadzawkę, prowadzącą wprost do piwnicy. Pragnę dodać, iż do dyspozycji mamy mapę. Jako, że postać Noah'a jest bardzo tajemnicza, nie mamy szczegółowych planów jego posiadłości. Klimatyczne i wspaniałe ryciny, dające jedynie ogólny obraz posiadłości, bez jakichkolwiek szczegółów dotyczących środka, okażą się bezużyteczne. Atmosfterę tajemniczości i efektów prac nad żywiołem wody niewątpliwie budują karty z pamiętnika. Dzięki nim, ochota na dobrnięcie do finału, do ukrytych pod rezydencją jaskiń wzrasta z minuty na minutę. Niestety sam finał jest banalny i płytki. Nie chcę zdradzać szczegółów, aby nie popsuć zabawy. Osobiście oczekiwałem czegoś zupełnie innego.
Oprawa audio-wizualna - 5
Pod względem grafiki, projektu wnętrz i oprawy dźwiękowej, misja powala! Tekstury są prześliczne: ciemne, szarne i dosłownie "mokre od deszczu". Będąc na zewnątrz budynku, np. w ogrodzie, z pewnością zauważymy krople deszczu odbijające się od podłoża. Z dachów budynków również ku ziemi leje się woda. Mimo, że piorunów nie widać, ich grzmoty potrafią przeszyć ciało, co dodaje misji osobliwego uroku. W piwnicach nie brakuje beczek z winem oraz jadła. Pod sufitem wiszą stare pajęczyny. W kuchni natkniemy się na nowe kształty kielichów i lampek do szampana. Wyglądają cudownie. W gónych pomieszczeniach pięknie prezentują się dworcowe lampy. Ciekawie zaprojektowana została łazienka, gdzie na ścianach widać kafelki z kształtami ryb, a wodę spod prysznica uruchomimy kręcąc kołem sterniczym z jakiegoś starego staku. Jedynym zgrzytem są rybki, które zamiast pływać w akwarium, lewitują tuż obok nich. Do jaskiń dostaniemy się przez niewielki wodny labirynt. Warto zaznaczyć, że zarówno w posiadłości jak i w jaskiniach słychać grzmoty piorunów i widać ich błysk. Cudo!
Ogólna ocena: 3,6
-----------
Plusy:
- wspaniała atmosfera w strugach deszczu, przy grzmotach błyskawic
- niewielka, lecz ślicznie zaprojektowana rezydencja
- intrygujący i ciekawy wątek fabularny
- nieobligatoryjne cele dodatkowe
Minusy:
- banalny i wysoce rozczarowujący finał
- zgrzyty graficzne (rybki lewitujące poza akwarium)
-----------
Skala ocen
1 - beznadziejnie
2 - słabo
3 - przeciętnie
4 - bardzo dobrze
5 - wyśmienicie
Re: Water Contest
Frau Keeper pisała o tym w jednym wątku.
Poniżej wersja PL misji A.K.A. Noah. Link: http://www.mediafire.com/?3827nkzp8swbffo
Poniżej wersja PL misji A.K.A. Noah. Link: http://www.mediafire.com/?3827nkzp8swbffo
Re: Water Contest
Również "What Lies Below" bardzo przypadło mi do gustu.
Wprawdzie misja jest dosyć "ciasna" i prosto zaprojektowana czysto architektonicznie, jednak podczas gry nie odczuwa się tego w negatywnym świetle a wręcz przeciwnie . Dodałbym tylko więcej sekcji "pod wodą" i moich "ukochanych" zombiaczków.
4/6
Wprawdzie misja jest dosyć "ciasna" i prosto zaprojektowana czysto architektonicznie, jednak podczas gry nie odczuwa się tego w negatywnym świetle a wręcz przeciwnie . Dodałbym tylko więcej sekcji "pod wodą" i moich "ukochanych" zombiaczków.
4/6