Strona 1 z 1

T2FM: Compulsory Egress

: 06 sierpnia 2019, 14:44
autor: peter_spy
Tak, to znowu ten rzadki przypadek, gdy jakaś FMka mi się podoba ;)

https://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=149944

Podobnie jak poprzednio, to debiut, ale widać, że bardzo przemyślany. Fajerwerków graficznych tu nie znajdziecie, ale atmosfera jest konkretna. Layout to nieźle zakręcony labirynt z nieźle przemyślanym tempem akcji. Nie ma żadnych zamulaczy w stylu kilometrowych czytanek, zamków otwierających się przez pół minuty na jednym wytrychu ani pięciominutowych konwersacji. Większość historii jest niedopowiedziana i opowiadana otoczeniem. Widać, że autor "odrobił lekcje" z Thiefowego designu. Jeszcze nie wiem czy polecam, ale wczorajszy wieczór był bardzo przyjemny :)

Re: T2FM: Compulsory Egress

: 06 sierpnia 2019, 15:13
autor: Hadrian
Skoro aż tak polecasz to zagram, choć ostatnio męczyłem głównie misyjki do Golda ;)

Re: T2FM: Compulsory Egress

: 07 sierpnia 2019, 14:00
autor: peter_spy
Zabawne, bo estetyka jest mocno zbliżona do T1 :) Są jakieś własne obiekty, ale tekstury głównie z podstawki. Żadnych cudów w wysokiej rozdzielczości. Ma to swój klimat.

Re: T2FM: Compulsory Egress

: 10 sierpnia 2019, 20:07
autor: Marzec
Po rozprawieniu się z Zontikiem, będziemy męczyć nowe misje :)

Re: T2FM: Compulsory Egress

: 05 września 2019, 09:35
autor: Juliusz
Przeszedłem wczoraj "Kompulsoryczny Egres" ;) - misja pod wieloma względami wyśmienita. Z początku mało się działo, ale im więcej eksplorowałem to miasto, tym bardziej nie mogłem wyjść z podziwu, jak zakręcony labirynt to jest.
Sam level design jest bardzo przemyślany - mnóstwo inteligentnych smaczków (podobały mi się te martwe natury kopiujące obrazy) i wcześniej wspomnianego environment storytellingu, przez co otoczenie jest bardzo ciekawe i nietuzinkowe. A niektóre lokacje totalnie pojechane.

W zasadzie to spędziłem dodatkowe półtorej godziny, już po wypełnieniu wszystkich celów (bez ostatniego) na samej eksploracji, bo miałem ciągle kilka nieotwartych drzwi. I nie żałowałem.

Wizualnie, zaakceptowawszy wybór praktycznie samych stock'owych tekstur i obiektów, brakowało mi tylko lekkiej mgły, która wydobyłaby bryłę miasta. Spróbuję ją sobie włączyć w Dromedzie, żeby zobaczyć, jak by wyglądała.

P.S. a zapach odchodów czuję do teraz... ;)

Re: T2FM: Compulsory Egress

: 05 września 2019, 11:51
autor: Marzec
Twój opis... ciekawy ;) Powoli przymierzam się do gry. Tymczasem proszę o ocenienie tej misji na łamach portalu :vguard:

Re: T2FM: Compulsory Egress

: 06 września 2019, 01:07
autor: Juliusz
Oceniona. :)