TMA: Drymian Codex

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: uther »

Gra już ktoś? Bo utknąłem ;)
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: Zaratul »

Większość FMki przeszedłem..powiedz z czym masz problem.
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: uther »

► Pokaż Spoiler
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: Zaratul »

uther pisze:
► Pokaż Spoiler
1 Klucz jest w pokoju kapitana,musisz użyć dźwigni która znajduje się zza biurkiem po prawej stronie.
2 Zębatkę znajdziesz w pokoju mechanisty w kanałach.Musisz najpierw wyłączyć ruch kół zębatych(wajcha zaraz obok jest) a potem wziąść koło.
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: uther »

Za te odpowiedzi dziękuję, ale teraz mam inny problem.
Czy po odkryciu
► Pokaż Spoiler
zaczyna się czasówka?
Dobiegam do niedostępnej wcześniej
► Pokaż Spoiler
i wtedy dopada mnie obrazek trupiej czaszki, jakoby ktoś zginął (gram na expercie), ale ja przecież nikogo nie utłukłem. Poganie to zrobili, a ja za to płacę? Jak już to spodziewałbym się przegranej, bo oni odkryli przede mną kodeks. Może to tylko błąd twórcy?
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: Zaratul »

@uther
To nie czasówka.Ja do tej lokacji jak została odblokowana poszedłem dużo później.Nie miałem żadnego ekranu końca misji jak tam przyszedłem.To w takim razie musi być błąd w grze.
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: uther »

Ja też tam dotarłem na sam koniec. No to sobie nie dogram. Spróbuję to przejść na wcześniejszych sejwach.

No i tak też zrobiłem i grę ukończyłem.
Awatar użytkownika
Dex
Paser
Posty: 257
Rejestracja: 28 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Wrocław

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: Dex »

Gdzie znajdę klucz do pomieszczenia Kapitana? :roll: Jakaś podpowiedź? już mi się pomysły kończą.
(w tym dziale teraz piszemy o problemach w fmkach?).

Jaki jestem głupi!
► Pokaż Spoiler
. LOL
Ostatnio zmieniony 13 marca 2013, 15:57 przez Dex, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: Flavia »

Zaraz mnie chuj strzeli.
Ktoś wie, jak zmienić nazwy przedmiotów w ekwipunku?
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Hadrian »

Ja utknąłem dopiero na śluzie... Dotarłem do pomieszczenia z pająkami, skąd idzie się do ruin ze szczypawami i znalazłem tu te zębatki. Jedną już mam i domyślam się, że będzie trzeba ją tam włożyć. Ale jak odsunąć kratę? Dźwignia przed nią nie działa, jest nie frobowalna.
Awatar użytkownika
trudnicki
Bełkotliwiec
Posty: 26
Rejestracja: 17 stycznia 2013, 18:24
Lokalizacja: Italia, Padova

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: trudnicki »

wystarczy ci jedna zebatka :) i bedzie ci potrzebna dopiero w zakazanej krypcie
Ostatnio zmieniony 13 marca 2013, 16:15 przez trudnicki, łącznie zmieniany 1 raz.
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
Awatar użytkownika
trudnicki
Bełkotliwiec
Posty: 26
Rejestracja: 17 stycznia 2013, 18:24
Lokalizacja: Italia, Padova

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: trudnicki »

flavia w czym problem w nazwami w ekwipunku ??
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
Awatar użytkownika
trudnicki
Bełkotliwiec
Posty: 26
Rejestracja: 17 stycznia 2013, 18:24
Lokalizacja: Italia, Padova

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: trudnicki »

do kolegi uther
Krupa to jest ziarno bez luski i tak ma byc slod nie wchodzi w gre.
Co do wagi od waru sorry przeoczenie update bedzie poprawiony
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: uther »

Ponieważ to tylko gra, więc odpuszczam temat krupy ;)

Ale gwoli ścisłości - piwo robi się się ze słodu, a nie z żadnej krupy. Bez łuski filtracja jest bardzo utrudniona, a wręcz niemożliwa. Dlatego stosuje się jęczmień, który, w przeciwieństwie do pszenicy, łuskę posiada. Dlatego w piwie pszenicznym jest tej pszenicy co najwyżej 50%. Krupa to nazwa odpowiednia dla młyna, a nie dla występującego w grze browaru.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Hadrian »

No tak, ale co ja mam tam zrobić...?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Flavia »

trudnicki pisze:flavia w czym problem w nazwami w ekwipunku ??
Już ty, cholera, dobrze wiesz, z czym.
Mieliśmy o tym całą dyskusję.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
trudnicki
Bełkotliwiec
Posty: 26
Rejestracja: 17 stycznia 2013, 18:24
Lokalizacja: Italia, Padova

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: trudnicki »

flavia czyzby klucz do ??? :))
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
Awatar użytkownika
trudnicki
Bełkotliwiec
Posty: 26
Rejestracja: 17 stycznia 2013, 18:24
Lokalizacja: Italia, Padova

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: trudnicki »

adriann co masz zrobic gdzie ?? i jaki poziom trudnosci ??
jak expert to
► Pokaż Spoiler
"A wise man is superior to any insults which can be put upon him, but the best reply to unseemly behavior is the Builder's Hammer applied to the skull."
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Henry »

Uther, odpuść takie drobiazgi, jak krupa czy słód, bo nie jest to chyba najważniejsze, Trudnicki zrobił dobrą robotę i należą się duże brawa za tłumaczenie.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Hadrian »

Ech... Napisałem, że mam zębatkę. Tylko co teraz zrobić? Mam mapę, jestem za pokojem z wodą i drewnianą kładką, za którą znajduje się sterowanie śluz otworzone wajchą w biurze. Pokrętła w pokoju nic nie robią oprócz zmiany kolorku światła, a na dole natrafiłem na pająki i dźwignię przed kratami za którymi są zębatki. Jeśli się wrócę do wody, mogę wpłynąć do kolejnego zalanego pomieszczenia, gdzie znalazłem kolejną wajchę, przesuwającą niedostępne mi kraty.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Zaratul »

@Adriannn

Żębatki używasz w krypcie...ale w tej niedostępnej części krypty.Wchodzi się do niej przez obszar znajdujący się w kanałach gdzie jest jeden NPC i masz 2 generatory i między nimi jest niebieski promień a za nim napis high voltage.Koło tego pomieszczenia z generatorem masz właśnie zamknięte drzwi i żeby je otworzyć używasz klucza do krypty.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Henry »

Adriannn,
► Pokaż Spoiler
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: uther »

Henry pisze:Uther, odpuść takie drobiazgi, jak krupa czy słód, bo nie jest to chyba najważniejsze, Trudnicki zrobił dobrą robotę i należą się duże brawa za tłumaczenie.
Przecież napisałem, że odpuszczam ;)
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T2 FM: Drymian Codex

Post autor: Bruce »

Flavia pisze:Zaraz mnie chuj strzeli.
Ktoś wie, jak zmienić nazwy przedmiotów w ekwipunku?
strings\Polish. Wewnątrz znajduje się plik OBJNAMES.STR. Otwórz nawet byle notatnikiem i zmieniaj wedle woli.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: TMA: Drymian Codex

Post autor: Flavia »

Już znalazłam, ale dzięki za dobre chęci ;)
Heroes are so annoying.
ODPOWIEDZ