Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Zajrzyj tutaj, jeśli masz ochotę pogawędzić, poplotkować i wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji na tematy niemające wiele wspólnego z Thiefem.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

A nie wiesz, czy działa to z Tutu, bo chciałem dwie rzeczy od razu wypróbować?
Ostatnio zmieniony 09 listopada 2006, 22:49 przez marecki, łącznie zmieniany 2 razy.
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Nie wiem, mam tylko podstaweke i dodatek, ale możesz spróbować.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

Jest jeszcze coś, co się zwie Dark Side of the Sword Coast, ale jeszcze nie sprawdzałem. Dla ciekawych:
http://chosenofmystra.net/forums/viewforum.php?f=32
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Oto co mi się udało znaleść o Dark Side of the Sword Coast http://www.dragonrider.com.pl/?dzial=gry&art=471
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

O! Mod zangielszcza grę. Świetnie, jak the Darkest Day w BG2. Jeszcze nie widziałem jedynki w oryginale a z chęcią zobaczę :-D W ogóle wygląda to obiecująco, wypróbuję, jak tylko mi się uda wygospodarować na jednej partycji miejsce na obie części BG (potrzebne, żeby cholerne Tutu działało).
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Z tego co mi wiadomo to istnieje spolszczenie do Darkest Day, a na pewno była grupa która to robiła. Mósiałbym troche poszukać, ale jestem pewien tylko na 50%.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

Nie, nie, spolszczenie mi nie potrzebne, ja kiedyś właśnie po to zainstalowałem sobie DD, żeby zmienić język na angielski i z tego samego powodu ewentualnie ściągnę Dark Side. Nie, żebym miał coś do zarzucenia polskiej wersji BG, pełna profeska, Fronczewski rządzi i w ogóle 8-)
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Do tego dodatku zainstaluj sobie programik do zdejmowania limitu poziomu.

A tutaj jest opis ciekawego czaru

Przywołanie Krowy
W grze znajduje się zwój z czarem o nazwie "Przywołanie Krowy". Nie można go normalnie znaleźć, lecz gdy zacznie się szperać w silniku gry to znajdzie się go. Ma on standardowe statystki czarów oraz opis "Nazwa mówi sama za siebie, dziecino!". Czyżby producent też miał poczucie humoru. Dla ciekawskich powiem iż kod przedmiotu to SCRLZZ.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

Przeczytałem, że instalacja DSotSC automatycznie zdejmuje limit, co oceniam raczej negatywnie, gracz powinien mieć tu wybór. Ja na ten przykład bym limitu nie zdejmował, ale podniósł do 10-11 poziomu na przykład (12-13 dla złodziei/bardów).
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Ogólnie masz racje, ale ten mod został przygotowany do innego który łączył jedynke z dwóją w spójną grę. Dzięki temu można było szkolić się od początku w posługiwaniem się dwoma bronmi naraz, i inne rozwiązania z BG2.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

kerte pisze:Przywołanie Krowy
W grze znajduje się zwój z czarem o nazwie "Przywołanie Krowy". Nie można go normalnie znaleźć, lecz gdy zacznie się szperać w silniku gry to znajdzie się go. Ma on standardowe statystki czarów oraz opis "Nazwa mówi sama za siebie, dziecino!". Czyżby producent też miał poczucie humoru. Dla ciekawskich powiem iż kod przedmiotu to SCRLZZ.
Zabójcze :twisted: Ciekawe, który poziom zaklęcia? Pamiętam spadające krowy w strefie dzikiej magii w Twierdzy Strażnika, może to coś w tym stylu :-D
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Michal »

Wrzuciłem 4 portrety Garretta, które można wykorzystać w Baldurze ( i w Icewind Dale chyba też) 2 duże i 2 małe. Wrzucamy do katalogu portraits jakby ktoś nie wiedział.Garrett Portraits
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Gdy są już prtrety przydałoby się teraz określic parametry które opisywałyby Garretta. Zręczność napewno musi być 18.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Michal »

Albo zrobić z Garretta elfa i dać mu 19 zręczności :-D
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

19 można uzyskać też przez księge, ale jako elf to byłaby jakaś odmiana. Dodać w jego życiorysie coś własnie o elfich korzeniach.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
Dreen
Kurszok
Posty: 550
Rejestracja: 12 sierpnia 2006, 15:23
Lokalizacja: Żywiec/Kraków/Londyn

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Dreen »

Moznaby sie pokusic o zrobienie pod edytorami postaci Garretta ze specyficznymi umiejetnosciami i przedmiotami, nie jest to bynajmniej trudne. W sieci funkcjonowala kiedys witryna TeamBG skupiajaca modziarzy Baldurow, ale chyba juz nie istnieje. Programy do edycji sa w roznych miejscach w sieci, mam szczescie posiadac ich zbieranine (29 programow) wraz z podrecznikami wiec moze odgrzeje Baldurka niedlugo i zrobie postac :)

Jedynie zal ze nie da sie porzadnie skradac.

A jedynke tez raz przeszedlem w wiekszosci samym zlodziejem, o wiadomo jakim imieniu :-D
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

ja tam nie widze przeszkud. Statystyki proponowane przeze mnie:

Siła 16
Zręczność 18
Kondycja 14
Inteligencja 16
Mądrość 11
Charyzma 15

Głosy można wziąc z gierki, plus dorobić jakiś queścik.
"Omnis Homo Mendax"
maeglin
Strażnik Glifów
Posty: 743
Rejestracja: 22 stycznia 2006, 15:13

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: maeglin »

kerte pisze:ja tam nie widze przeszkud. Statystyki proponowane przeze mnie:

Siła 16
Zręczność 18
Kondycja 14
Inteligencja 16
Mądrość 11
Charyzma 15

Głosy można wziąc z gierki, plus dorobić jakiś queścik.
Ponieważ Garrett jest Mistrzem Złodziei, to ja optuję za zręcznością na poziomie 25 ;) Charyzmę trzeba zmniejszyć, gdyż Garrett nigdy nie przepadał za towarzystwem ;) Biorąc pod uwagę światopogląd Garretta wrzucić należałoby mu też charakter neutralny (zaś dla Młotodzierżców praworządny dobry a dla Pogan chaotyczny neutralny). Na koniec jakiś stosowny sztylecik i łuk (złodziejski, a więc mały).

Początek przygody - kazamaty Wieży Durlaga, coby nasz Garrett nie miał zbyt lekko na dzień dobry ;)
Awatar użytkownika
Dreen
Kurszok
Posty: 550
Rejestracja: 12 sierpnia 2006, 15:23
Lokalizacja: Żywiec/Kraków/Londyn

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Dreen »

charakter nie powinien byc neutralny. Neutralny wiezy w harmonie i dobiera dzialania tak by nie zaklocic jej dzialania w swiecie. Wedlug mnie Garrett powinien miec charakter chaotyczny neutralny - czyli taki, ktory postepuje wedlug pewnych zasad, ale zasadniczo stara sie wykorzystac sytuacje dla wlasnych korzysci. Chaotyczny neutralny to jest wg wlasnie to, czym jest postac Garretta: "pilnuje wlasnego interesu, wasz mnie nie wiele obchodzi, dajcie mi spokoj" "a mozesz przy okazji uratowac swiat?" "ech... no dobra... ale potem sie odczepcie" ;)
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Jak dla mnie 25 zręczności to za dużo, można mu dać 19 lub 20, wzupełności wystarczy. Charyzma jest trochę nawet za mała, złodziej własnie nią posługuje się żeby wywinąć się z opresji, np. przekonując kogoś że jest niewinny. Z broni może zostać miecz Constantina i jego łuk. A charakter chaotyczny neutralny może być.
"Omnis Homo Mendax"
maeglin
Strażnik Glifów
Posty: 743
Rejestracja: 22 stycznia 2006, 15:13

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: maeglin »

Po namyśle również przychylam się do chaotycznego neutralnego (z pewnością neutralny musiał cechować Strażników, tutaj inaczej być nie może).

Co do zręczności, to ok. 20 brzmi rozsądnie, aczkolwiek w trakcie gry Garrett powinien mieć możliwość stałego osiągnięcia 25 punktów.
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Michal »

Trzeba by głosy Garretta jeszcze przygotować i można wymiatać. Jakiś ochotnik?? :)
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

Po szklance wódki mój głos brzmi trochę podobnie, ale się wstydzę :-D

A przy okazji, 25 to w AD&D niemal boskie wartości, więc tyle na pewno mieć nie może, już 20 to ciut za dużo.
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Dreen mógłbyś udostępnić te 29 programów plus podręczniki.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
Dreen
Kurszok
Posty: 550
Rejestracja: 12 sierpnia 2006, 15:23
Lokalizacja: Żywiec/Kraków/Londyn

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Dreen »

bardzo chetnie, najlepiej komus kto ma konto na jakims rapidshare czy cos w tym stylu, zeby bylo dostepne dla wszystkich. Mam co prawda serwer u siebie w domu ale ma slabe lacze i nie chodzi 24/7 wiec byloby trudno. Jak ktos ma takie konto (albo chce mi takie dac ;)) to moge mu to latwo udostepnic.
ODPOWIEDZ