Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Zajrzyj tutaj, jeśli masz ochotę pogawędzić, poplotkować i wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji na tematy niemające wiele wspólnego z Thiefem.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

Nie kazałem...u Ciebie wszystko jest cacy?

Trzeba zintegrować?
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

To chyba jest przyczyną, reinstaluj i zgudz się na zintegrowanie, może pomoże.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

OK, zintegrowałem, nie trzeba instalowac od nowa. I pojawiła sie na mapie Broda Ulgotha. A wieża durlaga jest od razu aktywna, bo jej nie mam? Tzn. jak gadalem z jednym kolesie w wiosce to niby mapa mi sie zaktualizowała, ale nie pojawiła sie wieza.

Thx za pomoc :)
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Wieża na pewno ci się pojawi, jeśli nie od informacji od kogoś to na piechote tam dojdziesz.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

Już wszystko gra jak ta lala ;]

Dzięki jeszcze raz! Szkoda, że wczesneij o tym nie pomyslalem (przy instalacji wlasnie nie wiedziałem czy konwertowac te save'y czy nie):)

Ide się poniesc przygodzie! :-D
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

To może teraz ty mi pomożesz, zauważyłem że twoja drużyna posiada hełm Baldurana. Nie wiem właśnie gdzie szukać tego przedmiotu nawet posiadając wskazówkę od tego gościa którego uwolniłem z kamienia.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

Hełm Baldurana znajduje się we Wrotach Baldura w gospodzie - "Hełm i płaszcz" na drugim piętrze. Jest tam taki duży obrazek, weź złodzieja i uzyj wykrycie pułapek. Będzie widać ;)
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Dzięki.

Poza tym musisz być niezłym graczem skoro całą drużynę uzbroiłeś w miecze.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marek »

Michal pisze:Bo NPC są ogólnie kiepscy. Jedynie Sarevok w ToB wymiatał Very Happy
zależy co chcesz mieć :P jak dla mnie to najlepsi byli chyba Edwin i Jansen (Korgan też był niczego sobie)
a z jedynki też da sie kilka fajnych postaci wyciągnąć (chyba Kivan był świetny).
A poza tym co za sens grać druzyną, która zabija hordy wrogów z palcem w rzyci?
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Michal »

Yoshimo to był jedyny porządny złodziej ale co z tego jak zdradził. Viconia była dobra. Kivan wiem że miał mało kondycji chyba. Jak gra jest za łatwa to można zwiększyć zawsze poziom trudnośći.
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marek »

Jak gra jest za łatwa to można zwiększyć zawsze poziom trudności.
i tak jest za łatwa - ale na pewien czas taki zabieg pomaga

Yoshimo to był jedyny porządny złodziej ale co z tego jak zdradził.
no nie wiem - Jansen jest wieloklasowcem i może naprawdę sympatycznie poczarować, a najważniejsze umiejętności złodziejskie (skradania mu nie dawałem, bo miałem przecież pierścień niewidzialności, a potem kij czegośtam) i tak szybko mu sie na maximum ładuje

problemem ze zbyt łatwą grą jest przegięty sprzęt - wyżej wymieniony kij, wszelkie rękawice i pasy dające cechy (można nawet kijową postać NPCa napakować), oraz czary (sekwencer kul ognia, a potem plugawy uwiąd i na końcu czary 10go poziomu) - przegięte z szatą Vekny. Można by co prawda wyrzucić sprzęt, ale przecież to szkoda ;)

A co do samego dodatku do BG1: nie podobał mi się, bo był ciasny i liniowy (raczej kojarzył mi się z Icewindem, ale tam questy były oryginalne i ciekawe a tutaj po wcześniejszym zagraniu w Tron Baala nie podobało mi się
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Michal »

A co do samego dodatku do BG1: nie podobał mi się, bo był ciasny i liniowy (raczej kojarzył mi się z Icewindem, ale tam questy były oryginalne i ciekawe a tutaj po wcześniejszym zagraniu w Tron Baala nie podobało mi się
Zgadzam sie w 100%. Raz go tylko przeszedłem i więcej nie dotykałem. A Icewind fabułe miał liniową ale klimat (śnieg,muzyka itp.) dużo nadrabiał.
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

Bo Opowieści tak naprawdę niewiele dodaje, takie usprawnienie podstawki oraz wrzucenie paru nowych, rozbudowanych questów :)

kerte - czy ja wiem czy taki dobry, słaby nie jestem ;) Nie miałem w sumie wielkich problemów z podstawką w takim składzie. Z paroma wrogami sie tylko deczko męczyłem. Z Sarevokiem też poszło gładko, kiedy użyłem przyzywania masy chowańców, zajął sie nimi a ja spokojnie w niego siekałem. Padł raz dwa :)
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

Jak chcesz wyzwania, to spróbuj ukatrupić Drizzta, ale metodą standardową, a nie sposobem "na wysepkę". Od razu mówię, że jest to możliwe :)
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Leming »

Dla tych, którzy uważają, że BG2 jest łatwe proponuję zainstalowanie moda Tactics. Zabawa z nim powinna być o wiele ciekawsza :)
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marek »

marecki pisze:Jak chcesz wyzwania, to spróbuj ukatrupić Drizzta, ale metodą standardową, a nie sposobem "na wysepkę". Od razu mówię, że jest to możliwe
jeszcze inny trik? bo ja metodą na wysepkę musialem całą drużyną przez chyba 10 minut strzelać wszelkimi brońmi miotajacymi i w końcu mialem kłopoty z brakiem amunicji, ale go ubiłem :D

chociaż chyba byly tam buty przyspieszenia i można spróbować zrobić motyw z ganianiem się w kółko, ale Drizzt miał niemiły nawyk polowania na łuczników jeśli nie mógł dorwać gonionej postaci
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Michal »

Ja go właśnie załatwiłem uciekając jednym w kółko (buty,olejki przyspieszenia, czary) i przyzywając potwory. Wręcz nie da się go pokonać (w BG1). Nawet jak miałem cechy po 25 (woluminy) i jego pałasze, zbroję.
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

No nie mówię o walce wręcz, bo się nie da, ale takiej bez tchórzliwego uciekania. Raz udało mi się go zabić drużyną trzech łuczników (moja postać, Kivan i Coran), kapłana (Branwen) i dwóch magów (już nie pamiętam, Edwin i ktoś tam, nie ma znaczenia, byle tylko mogli puszczać przyzywania). Wszyscy na maksymalnym poziomie. Łuczników wyposażamy w najlepszą broń (dla Kivana Długi Łuk Celności z obozu bandytów, dla PC ten łuk od Mareka bodajże, Coranowi magiczny kompozytowy). Każdemu dajemy spory zapas Strzał Przebicia (+4 do trafienia, na Karnawale i we Wrotach można kupić) i Olejów Szybkości ile wlezie. Wszystkie sloty casterów powinny być zapełnione summonami (I, II, III, Animate Dead, co się tylko da). Przyzywamy, jak jesteśmy cierpliwi, to przed każdym summonem robimy save'a i jak nam się stworki nie podobają, to load :-D (hobgobliny z łukami były niezłe, 2 ataki w rundzie). Kapłan rzuca na całe towarzystwo standardowy zestaw, a magowie tuż przed rozpoczęciem walki Szczęście na łuczników. Dziką masą otaczamy drowa, łucznicy z tyłu i bijemy. Pamiętajcie, że pomimo iż Drizzt ma kosmiczną klasę pancerza (-12 chyba) krytyki zawsze mu wchodzą, ale Kivan z całym wspomaganiem trafiał go czasem nawet nie krytykiem. niezbyt bohaterska taktyka, ale przynajmniej bez zwiewania ;)
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

BarTeS u mnie magowie zawsze mają proce, a złodziej łuk. Miecze daje zbrojnym plus kapłan.

Przez ten temat ponownie pochłonołem w Wybrzeże Mieczy i czekające na mnie przygody. Tym razem zagram zupełnie inną drużyną niż zwykle.
Dzięki BarTeS :)
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

W sumie Imoen i Jaheira walcze tylko na odległość (chyba, że akurat skończyła sie "amunicja";). Magiem tez nie podchodzę, tylko siekam czarami z daleka, ale jesli przeciwnicy są słabi to ide na pierwszy ogien ^^ W pierwszej linii zawsze i wszędzie Minsc i Khalid, a leczy Branwen, którą też czesto kieruje, zeby wspierala Łowce i woja ;]

Ja aktualnie jestem przy wraku statku Baldurana. Ale nie gram za duzo, bo też mam inne obowiązki ^^
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Michal »

Ja wszystkimi najpierw na odległośc atakuje magów a jak już padną albo wrogowie podejdą blisko to Lilarcor, Karsomir, Crom Faeyr i rachu ciachu! :twisted:
kaba
Bełkotliwiec
Posty: 26
Rejestracja: 05 listopada 2006, 17:43

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: kaba »

Pomóżcie mam problem.
Mam baldura 2 i jak instaluje chce kolejne plyty aż wyskakuje płyta 0 co robic.
prówbowałem już wszystkich rodzai inastalacji
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marek »

lol? zobacz czy wymagana płyta ma taka samą strukturę katalogów jak pozostałe - jesli nie to zamiast płyty podaj ścieżkę katalog "głębiej"
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Dreen
Kurszok
Posty: 550
Rejestracja: 12 sierpnia 2006, 15:23
Lokalizacja: Żywiec/Kraków/Londyn

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Dreen »

W baldury zawsze gralem przez multiplayer. Tyle, ze sam. Robilem tak wylacznie dlatego, ze sam chcialem stworzyc wszystkich czlonkow druzyny. Wszystkich dwoch tzn :roll: Jak przeszedlem tak juz wszystkie czesci to zrobilem sobie druzyne z 6 postaci zaimportowanych z pliku mojej glownej postaci. 6 nekromantow rzucajach sekwencery daje 12 chronionych magicznych maszyn do zabijania :D polecam tryb multiplayer :ok
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Myślałem że jestem już wyjadaczem jeśli chodzi o Baldura, ale się przekonałem że tak nie jest, gdy dowiedziałem się o polskim dodatku do jedynki.
Każdy kto chce zagrać w "Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy" zapraszam pod ten adres: http://www.bg.prv.pl/download.htm#modybg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Omnis Homo Mendax"
ODPOWIEDZ