Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Zajrzyj tutaj, jeśli masz ochotę pogawędzić, poplotkować i wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji na tematy niemające wiele wspólnego z Thiefem.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Na początek gdybyś mógł na rapida wrzucić programiki do tworzenia NPC do BG1 plus poradnik.

A zręczność 19 powinna wystarczyć Garrettowi.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
Dreen
Kurszok
Posty: 550
Rejestracja: 12 sierpnia 2006, 15:23
Lokalizacja: Żywiec/Kraków/Londyn

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Dreen »

Zamiast udostepniac wszystko postanowilem poszukac tego jeszcze raz, zwlaszcza ze moge miec stare wersje.

Informacje o tym jak modowac silnik infinity:
:arrow: Biblioteka Riklaunima (jedyny zbior artow po polsku jaki znam)
:arrow: IESDP (dla bardziej zaawansowanych)
:arrow: Pocket Plane Group (prawdopodobnie ciagle aktywne, bogate srodowisko modziarzy)
:arrow: Tutorial skryptowania autorstwa SimDing0 (ze strony powyzej ale uwazam go za bardzo wazny)
:arrow: SixOfSpade's guide (nie dotyczy modowania silnika w wiekszym stopniu ale zawiera duzo ciekawych informacji na temat zasad jego funkcjonowania)
:arrow: The Gibberlings Three (kolejna spolecznosc poswiecona modowaniu silnika IE)
:arrow: TeamBG (pierwsza, wrecz legendarna grupa modziarzy.To oni stworzyli "The Darkest Day")
:arrow: WeiDU (dokumentacja jednego z bazowych programow do edycji silnika IE - WeiDU)

Wiele z tych stron i tak jest miedzy soba powiazana a napewno mozna wygrzebac tez wiecej z linkow na nich.

Z programami do edycji IE (Infinity Engine) jest inaczej niz z Thiefami. Jest ich masa. Nie ma (i moze cale szczescie) 'kombajnu' do robienia wszystkiego jednym programem.
Nie wrzuce nigdzie moich programow bo nie mam gdzie... moj serwer odpada bo jest aktywny tylko czasem. Dlatego podaje linki do stron na ktorych znajdziecie wiekszosc (jesli nie wszystkie, a nawet wiecej) tych narzedzi. Sa to zreszta strony przy ktorych ja korzystalem sciagajac te programy dawno temu:
:arrow: http://www.teambg.eu/index.php?page=tutorials
:arrow: http://teambg.clandlan.net/
:arrow: http://www.sorcerers.net/Games/IEmodding/index.php


na stronach ktore podalem wczesniej znajdziecie moze wiecej.
Zycze powodzenia w edytowaniu silnika IE. Wg. mnie jest to duzo trudniejsze niz w przypadku Thiefa.
Sam nie bawilem sie tym duzo. Moze jedynie zeby sobie stworzyc jakis miecz ktory zmienia plec przy kazdym uderzeniu ;) albo czar "OGNISTY ROZPIERD**" ktorego nazwa mowi sama za siebie.... nie bylo to BARDZO trudne, ale do zrobienia funkcjonalnych modow z lokacjami i calym tym szajsem potrzeba wiecej wiedzy niz w przypadku takiego DromEDa. Wystarczy spojrzec na ilosc i zakres modow w obydwu przypadkach...
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

Hmm...dawno tu nie zaglądałem. Otóż mam problem z ostatnim bossem w Opowieściach :) Skubana z niego rybka ;> Rozwaliłem bezproblemowo wszystkich kultystów, bossa otoczyłem duza iloscia różnych stworów no i tutaj mam problem. Bo za kazdym razem "zamiera" moja postac, z której później wychodzi ghul czy ghast (juz nie pamiętam). Jestem wyladowany wszelkimi czarami ochronnymi i potionami, jakie posiadam (powiekszajace ilosc zycia, chroniace przed magia itd. itp.).

Jest jakis sposób (nie wiem, czar, napój), dzieki któremu mógłbym zapobiec "zamrażaniu" moich postaci? Albo jakas podpowiedź? :)
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Napisz jak ten skubaniec się nazywa.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

To jest ten demon, z którym walczymy w jednym z budynków w Brodzie (w piwnicy). Zwie się Aec'letec.
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Ja sam z nim nie walczyłem, ale tu masz porade jak z tym skubańcem walczyć, mam nadzieje że pomoże. http://orfi.uwm.edu.pl/~jarek_z/oig/aecletec.htm
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

kerte pisze:Ja sam z nim nie walczyłem, ale tu masz porade jak z tym skubańcem walczyć, mam nadzieje że pomoże. http://orfi.uwm.edu.pl/~jarek_z/oig/aecletec.htm
Nie za bardzo pomocne, ponieważ nie ma zadnego sposobu na to, żeby nie "zamrażał" moich kompanów. Samego bossa zatrzymac umiem (duża iloscia stworzeń, ktore przyzywam). Zabijam wszystkich kultystów, zostaje mi sam boss, jednak moje postacie gina, zostajac zamrozone i zamieniajac sie w ghule...
Awatar użytkownika
Dreen
Kurszok
Posty: 550
Rejestracja: 12 sierpnia 2006, 15:23
Lokalizacja: Żywiec/Kraków/Londyn

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Dreen »

BarTeS, gdy gralem 6 opstaciami, zabilem go w taki sam sposob jak ty z nim walczysz... na poczatku przywoluje stwory ktore otaczaja demona, magowie rzucaja czary, lucznicy w niego strzelaja, a reszte druzyny rzucach na kultystow... gdy kultysci zgina piechurzy pomagaja walczyc z demonem, ale jak ten ktoregos zaatakuje to nim uciekasz.
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Ale może problem w tym że nie zucasz na niego ten czar, a on będąc z wami zamraża twoich. Nic nie stracisz wykorzystując tą metodę z tamtej strony, a nuż się uda.
"Omnis Homo Mendax"
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

kerte pisze:Ale może problem w tym że nie zucasz na niego ten czar, a on będąc z wami zamraża twoich. Nic nie stracisz wykorzystując tą metodę z tamtej strony, a nuż się uda.
Tylko jest jeden problem - tego czaru akurat nie mam ;]

A swoim sposobem naprawdę ciezko, wezwalem potworow tyle ile sie da, laduje w niego, ale i tak on caly czas sie trzyma i zamraza moje postaci...
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

Ściągnij sobie "Gate Keeper" i dodaj ten czar przy pomocy tego programiku. http://orfi.uwm.edu.pl/~jarek_z/oig/download.htm
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: marecki »

BarTeS pisze:Nie za bardzo pomocne, ponieważ nie ma zadnego sposobu na to, żeby nie "zamrażał" moich kompanów. Samego bossa zatrzymac umiem (duża iloscia stworzeń, ktore przyzywam). Zabijam wszystkich kultystów, zostaje mi sam boss, jednak moje postacie gina, zostajac zamrozone i zamieniajac sie w ghule...
Rozproszenie magii przerywa zaklęcie demona, zapamiętaj ich kilka przed walką. Nie zawsze udaje mu się "zamrozić i zamienić". Zależy to od rzutów obronnych, wystaw do przodu paladyna albo krasnoluda, jeśli masz (najlepsze rzuty obronne), a wszystkim każ wypić miksturki niewrażliwości. Zobaczysz, pójdzie łatwiej.
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: BarTeS »

Już udało mi się go zabić. Nie powiem, ciężko było, ale w końcu padł ;)

Dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Kerte
Paser
Posty: 193
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:16

Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem

Post autor: Kerte »

"Omnis Homo Mendax"
ODPOWIEDZ