Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Moderator: Bruce
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Na początek gdybyś mógł na rapida wrzucić programiki do tworzenia NPC do BG1 plus poradnik.
A zręczność 19 powinna wystarczyć Garrettowi.
A zręczność 19 powinna wystarczyć Garrettowi.
"Omnis Homo Mendax"
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Zamiast udostepniac wszystko postanowilem poszukac tego jeszcze raz, zwlaszcza ze moge miec stare wersje.
Informacje o tym jak modowac silnik infinity:
Biblioteka Riklaunima (jedyny zbior artow po polsku jaki znam)
IESDP (dla bardziej zaawansowanych)
Pocket Plane Group (prawdopodobnie ciagle aktywne, bogate srodowisko modziarzy)
Tutorial skryptowania autorstwa SimDing0 (ze strony powyzej ale uwazam go za bardzo wazny)
SixOfSpade's guide (nie dotyczy modowania silnika w wiekszym stopniu ale zawiera duzo ciekawych informacji na temat zasad jego funkcjonowania)
The Gibberlings Three (kolejna spolecznosc poswiecona modowaniu silnika IE)
TeamBG (pierwsza, wrecz legendarna grupa modziarzy.To oni stworzyli "The Darkest Day")
WeiDU (dokumentacja jednego z bazowych programow do edycji silnika IE - WeiDU)
Wiele z tych stron i tak jest miedzy soba powiazana a napewno mozna wygrzebac tez wiecej z linkow na nich.
Z programami do edycji IE (Infinity Engine) jest inaczej niz z Thiefami. Jest ich masa. Nie ma (i moze cale szczescie) 'kombajnu' do robienia wszystkiego jednym programem.
Nie wrzuce nigdzie moich programow bo nie mam gdzie... moj serwer odpada bo jest aktywny tylko czasem. Dlatego podaje linki do stron na ktorych znajdziecie wiekszosc (jesli nie wszystkie, a nawet wiecej) tych narzedzi. Sa to zreszta strony przy ktorych ja korzystalem sciagajac te programy dawno temu:
http://www.teambg.eu/index.php?page=tutorials
http://teambg.clandlan.net/
http://www.sorcerers.net/Games/IEmodding/index.php
na stronach ktore podalem wczesniej znajdziecie moze wiecej.
Zycze powodzenia w edytowaniu silnika IE. Wg. mnie jest to duzo trudniejsze niz w przypadku Thiefa.
Sam nie bawilem sie tym duzo. Moze jedynie zeby sobie stworzyc jakis miecz ktory zmienia plec przy kazdym uderzeniu albo czar "OGNISTY ROZPIERD**" ktorego nazwa mowi sama za siebie.... nie bylo to BARDZO trudne, ale do zrobienia funkcjonalnych modow z lokacjami i calym tym szajsem potrzeba wiecej wiedzy niz w przypadku takiego DromEDa. Wystarczy spojrzec na ilosc i zakres modow w obydwu przypadkach...
Informacje o tym jak modowac silnik infinity:
Biblioteka Riklaunima (jedyny zbior artow po polsku jaki znam)
IESDP (dla bardziej zaawansowanych)
Pocket Plane Group (prawdopodobnie ciagle aktywne, bogate srodowisko modziarzy)
Tutorial skryptowania autorstwa SimDing0 (ze strony powyzej ale uwazam go za bardzo wazny)
SixOfSpade's guide (nie dotyczy modowania silnika w wiekszym stopniu ale zawiera duzo ciekawych informacji na temat zasad jego funkcjonowania)
The Gibberlings Three (kolejna spolecznosc poswiecona modowaniu silnika IE)
TeamBG (pierwsza, wrecz legendarna grupa modziarzy.To oni stworzyli "The Darkest Day")
WeiDU (dokumentacja jednego z bazowych programow do edycji silnika IE - WeiDU)
Wiele z tych stron i tak jest miedzy soba powiazana a napewno mozna wygrzebac tez wiecej z linkow na nich.
Z programami do edycji IE (Infinity Engine) jest inaczej niz z Thiefami. Jest ich masa. Nie ma (i moze cale szczescie) 'kombajnu' do robienia wszystkiego jednym programem.
Nie wrzuce nigdzie moich programow bo nie mam gdzie... moj serwer odpada bo jest aktywny tylko czasem. Dlatego podaje linki do stron na ktorych znajdziecie wiekszosc (jesli nie wszystkie, a nawet wiecej) tych narzedzi. Sa to zreszta strony przy ktorych ja korzystalem sciagajac te programy dawno temu:
http://www.teambg.eu/index.php?page=tutorials
http://teambg.clandlan.net/
http://www.sorcerers.net/Games/IEmodding/index.php
na stronach ktore podalem wczesniej znajdziecie moze wiecej.
Zycze powodzenia w edytowaniu silnika IE. Wg. mnie jest to duzo trudniejsze niz w przypadku Thiefa.
Sam nie bawilem sie tym duzo. Moze jedynie zeby sobie stworzyc jakis miecz ktory zmienia plec przy kazdym uderzeniu albo czar "OGNISTY ROZPIERD**" ktorego nazwa mowi sama za siebie.... nie bylo to BARDZO trudne, ale do zrobienia funkcjonalnych modow z lokacjami i calym tym szajsem potrzeba wiecej wiedzy niz w przypadku takiego DromEDa. Wystarczy spojrzec na ilosc i zakres modow w obydwu przypadkach...
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Hmm...dawno tu nie zaglądałem. Otóż mam problem z ostatnim bossem w Opowieściach Skubana z niego rybka ;> Rozwaliłem bezproblemowo wszystkich kultystów, bossa otoczyłem duza iloscia różnych stworów no i tutaj mam problem. Bo za kazdym razem "zamiera" moja postac, z której później wychodzi ghul czy ghast (juz nie pamiętam). Jestem wyladowany wszelkimi czarami ochronnymi i potionami, jakie posiadam (powiekszajace ilosc zycia, chroniace przed magia itd. itp.).
Jest jakis sposób (nie wiem, czar, napój), dzieki któremu mógłbym zapobiec "zamrażaniu" moich postaci? Albo jakas podpowiedź?
Jest jakis sposób (nie wiem, czar, napój), dzieki któremu mógłbym zapobiec "zamrażaniu" moich postaci? Albo jakas podpowiedź?
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
To jest ten demon, z którym walczymy w jednym z budynków w Brodzie (w piwnicy). Zwie się Aec'letec.
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Ja sam z nim nie walczyłem, ale tu masz porade jak z tym skubańcem walczyć, mam nadzieje że pomoże. http://orfi.uwm.edu.pl/~jarek_z/oig/aecletec.htm
"Omnis Homo Mendax"
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Nie za bardzo pomocne, ponieważ nie ma zadnego sposobu na to, żeby nie "zamrażał" moich kompanów. Samego bossa zatrzymac umiem (duża iloscia stworzeń, ktore przyzywam). Zabijam wszystkich kultystów, zostaje mi sam boss, jednak moje postacie gina, zostajac zamrozone i zamieniajac sie w ghule...kerte pisze:Ja sam z nim nie walczyłem, ale tu masz porade jak z tym skubańcem walczyć, mam nadzieje że pomoże. http://orfi.uwm.edu.pl/~jarek_z/oig/aecletec.htm
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
BarTeS, gdy gralem 6 opstaciami, zabilem go w taki sam sposob jak ty z nim walczysz... na poczatku przywoluje stwory ktore otaczaja demona, magowie rzucaja czary, lucznicy w niego strzelaja, a reszte druzyny rzucach na kultystow... gdy kultysci zgina piechurzy pomagaja walczyc z demonem, ale jak ten ktoregos zaatakuje to nim uciekasz.
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Ale może problem w tym że nie zucasz na niego ten czar, a on będąc z wami zamraża twoich. Nic nie stracisz wykorzystując tą metodę z tamtej strony, a nuż się uda.
"Omnis Homo Mendax"
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Tylko jest jeden problem - tego czaru akurat nie mam ;]kerte pisze:Ale może problem w tym że nie zucasz na niego ten czar, a on będąc z wami zamraża twoich. Nic nie stracisz wykorzystując tą metodę z tamtej strony, a nuż się uda.
A swoim sposobem naprawdę ciezko, wezwalem potworow tyle ile sie da, laduje w niego, ale i tak on caly czas sie trzyma i zamraza moje postaci...
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Ściągnij sobie "Gate Keeper" i dodaj ten czar przy pomocy tego programiku. http://orfi.uwm.edu.pl/~jarek_z/oig/download.htm
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Rozproszenie magii przerywa zaklęcie demona, zapamiętaj ich kilka przed walką. Nie zawsze udaje mu się "zamrozić i zamienić". Zależy to od rzutów obronnych, wystaw do przodu paladyna albo krasnoluda, jeśli masz (najlepsze rzuty obronne), a wszystkim każ wypić miksturki niewrażliwości. Zobaczysz, pójdzie łatwiej.BarTeS pisze:Nie za bardzo pomocne, ponieważ nie ma zadnego sposobu na to, żeby nie "zamrażał" moich kompanów. Samego bossa zatrzymac umiem (duża iloscia stworzeń, ktore przyzywam). Zabijam wszystkich kultystów, zostaje mi sam boss, jednak moje postacie gina, zostajac zamrozone i zamieniajac sie w ghule...
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Re: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - problem
Już udało mi się go zabić. Nie powiem, ciężko było, ale w końcu padł
Dzięki za pomoc.
Dzięki za pomoc.