Neverwinter Nights

Zajrzyj tutaj, jeśli masz ochotę pogawędzić, poplotkować i wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji na tematy niemające wiele wspólnego z Thiefem.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Neverwinter Nights

Post autor: BarTeS »

Judith pisze:A propos Jade Empire - szkoda że Bioware nie zdecydowało się wydać szybciej tej gry na PC, po Guild Wars: Factions nie bedzie to już taki powiew świeżości...
Ja się w ogóle cieszę, że w tę grę zagram :) A co ma JE do GW:F? Bo nie rozumiem...przecież to innego typu tytuły...
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Neverwinter Nights

Post autor: peter_spy »

Wiem, chodzi mi o tematykę, nie o mechanizm rozgrywki. Miałem nadzieję że wydadzą ja wkrótce po wersji na X'a, niestety tak się nie stało.
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Neverwinter Nights

Post autor: BarTeS »

Chyba jedna z pierwszych recenzji, a na pewno z tych profesjonalnych > http://www.gamespot.com/pc/rpg/neverwin ... eview.html

Jest pięknie, jestem już prawie pewien co do zakupu NWN II ^_^

Znalazłem screeny, prezentujace inwentarz > http://gallery.usticke.org/v/gaming/gcn ... 8.JPG.html

Wygląda podobnie jak w Baldurze, tylko zajmuje czesc okna jak w NWN a nie tak jak było w BG że całe okno ;]
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Neverwinter Nights

Post autor: Bukary »

A nie mówiłem, że to będzie fajna gra? :)

Polska wersja też powinna być w porządku... :)
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Neverwinter Nights

Post autor: peter_spy »

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=29423

Ale standardowo proponuję nie podniecać się na zapas, tylko sprawdzić empirycznie :)
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Neverwinter Nights

Post autor: BarTeS »

Judith pisze:http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=29423

Ale standardowo proponuję nie podniecać się na zapas, tylko sprawdzić empirycznie :)
Nie widziałem wcześniej tego newsa ;] Dzięki! Gra i tak zgarnia naprawdę wysokie oceny.
Dziś będę miał sprawozdanie z gry od mojego znajomego, to dowiem sie wszelkich szczegołów :)
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Neverwinter Nights

Post autor: peter_spy »

Jeśli polubiłeś pierwszą część, to pewnie druga też cię wciągnie. Mnie NWN1 nie zachwyciła, więc poczekam na kilka opini osób o podobnych gustach, zwłaszcza że w kolejce czeka Gothic 3, który jutro ma być w sklepach. Sęk w tym że pierwotna wersja był źle zoptymalizowana, polskie wydanie ma być już załatane - zobaczymy jak im to wyjszło. Na razie wracam grać w coś z totalnie innej beczki - Battlefield 2 :D
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Neverwinter Nights

Post autor: BarTeS »

Judith pisze:Jeśli polubiłeś pierwszą część, to pewnie druga też cię wciągnie. Mnie NWN1 nie zachwyciła, więc poczekam na kilka opini osób o podobnych gustach, zwłaszcza że w kolejce czeka Gothic 3, który jutro ma być w sklepach. Sęk w tym że pierwotna wersja był źle zoptymalizowana, polskie wydanie ma być już załatane - zobaczymy jak im to wyjszło. Na razie wracam grać w coś z totalnie innej beczki - Battlefield 2 :D
Właśnie nie spodobała mi się pierwsza część, dlatego tak pilnie poszukuje opinii graczy na temat NWN II, bo z tego, co słyszałem to gra przypomina bardziej BG (tylko w 3D) niż średniawe NWN. Ja na razie jeszcze wstrzymuje sie z zamowieniem preordera, bo do końca nie jestem pewien czy zakupię ten produkt.

Gothic III to gra ponoc strasznie zabugowana, do tego słabo zoptymalizowana, ja sie boje ze na moim kompie w ogóle to pogram ;]

A ja aktualnie przechodzę dodatek do BG oraz zainstalowalem sobie pierwszego Gothica :)
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Neverwinter Nights

Post autor: peter_spy »

Niestety, dlatego czekam na recenzję załatanej wersji PL, ponadto chciałbym wiedzieć czy jest możliwośc wyboru języka, dla celów badawczych :P
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Neverwinter Nights

Post autor: BarTeS »

Judith pisze:Niestety, dlatego czekam na recenzję załatanej wersji PL, ponadto chciałbym wiedzieć czy jest możliwośc wyboru języka, dla celów badawczych :P
No przydałaby się, ale liczę, że CD Projekt dobrze wykona swoją robotę. I wątpię, iż będzie możliwość wyboru języka, nie przypominam sobie, żeby ten wydawca takie coś kiedykolwiek wprowadził. Ale moim zdaniem powinni dać do wyboru: kinowa i pelna polska wersję jezykowa (tak jak robi to Cenega) albo w ogóle cała angielską. :)
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Neverwinter Nights

Post autor: marecki »

The most frequent battles don't usually require that level of management, though, because you'll almost always come out on top by just rushing into a mob of enemies and letting the artificial intelligence do the work. If you do happen to lose all your health you'll be temporarily knocked out (despite the cobwebbed corpse icon that replaces your character portrait). As long as one of your characters survives the battle your party will revive
Fajnie, nie można zginąć (automatyczny hurtowy raise dead, czyli zaklęcie 6 bodajże poziomu w systemie D&D). Ja poproszę jeszcze więcej uproszczeń; co powiecie na to, żeby przeciwnicy automatycznie padali martwi w pobliżu drużyny. Nie, to nie będzie drugie BG, chyba że fabuła rzeczywiście okaże się fascynująca, bo przecież walki powinny być tylko dodatkiem.
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Neverwinter Nights

Post autor: Bukary »

Judith pisze:zwłaszcza że w kolejce czeka Gothic 3
To cię musze zmartwić. Wiem z dobrze poinformowanych źródeł ( ;) ), że fabuła Gothica jest o całe piekło gorsza od fabuły NWN2. A jako że poprawiałem pewne teksty twórców tej gry, muszę powiedzieć, że panowie charakteryzują się dosyć niskim IQ. ;)
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Neverwinter Nights

Post autor: marek »

marecki pisze:Cytat:
The most frequent battles don't usually require that level of management, though, because you'll almost always come out on top by just rushing into a mob of enemies and letting the artificial intelligence do the work. If you do happen to lose all your health you'll be temporarily knocked out (despite the cobwebbed corpse icon that replaces your character portrait). As long as one of your characters survives the battle your party will revive


Fajnie, nie można zginąć (automatyczny hurtowy raise dead, czyli zaklęcie 6 bodajże poziomu w systemie D&D). Ja poproszę jeszcze więcej uproszczeń; co powiecie na to, żeby przeciwnicy automatycznie padali martwi w pobliżu drużyny. Nie, to nie będzie drugie BG, chyba że fabuła rzeczywiście okaże się fascynująca, bo przecież walki powinny być tylko dodatkiem.
jak to przeczytałem zadrżałem :? będziemy sterować druzyną wampirów :shock:
to nie będzie drugi BG - tam nie tylko jak ktoś zginął to była kicha (szczególnie w jedynce), ale dodatkowo główny heros musiał przeżyć. Zaczynam się obawiać, że gra będzie za prosta
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Neverwinter Nights

Post autor: BarTeS »

Ale podobno nie jest wcale taka prosta, pomimo tego wprowadzonego ułatwienia. No, coż trzeba czekać na wieksza ilosc opinii ze strony graczy ;]
Awatar użytkownika
yooguruto
Skryba
Posty: 336
Rejestracja: 27 lipca 2003, 20:59
Lokalizacja: gliwice

Re: Neverwinter Nights

Post autor: yooguruto »

No właśnie, tak już miałem pisać o NWN2 aż tu nagle zauwazyłem ten topic. Kurcze no nie wiem. Ja sie boje troche tej gry ... łezka mi sie w oku kreci na sama mysl o BG. Czegos takiego juz nie bedzie to jest wiadome. Przez ta gre trydno mi obiektywnie spojrzec na inne RPGi :(. Jedynka .. hmmm no nie wciagnęła mnie za bardzo. Naprawde probowałem, ale po prostu wg mnie nie miala no tego 'cuś'. W dwójce ponoc cała drużyna biega za tobą jak to było w Dungeon Siege na przykład? Orientuje sie czy to prawda? Jakies inne 'uproszczenia' by młody gracz który właśnie wyszedł z samouczka windows xp mógł opanować całą sytuacje dziejącą sie na monitorze?

<b>MP</b>
Tu prosze osobno o kilka słów o grze w internecie. Nawet myslalem o kupieniu Platynowej edycji NWN1 gdyby sie okazalo ze ktos jeszcze w 1nke gra.
Awatar użytkownika
marecki
Kurszok
Posty: 635
Rejestracja: 13 września 2005, 15:59
Lokalizacja: Wólka Kozodawska

Re: Neverwinter Nights

Post autor: marecki »

Tu mamy kolejną recenzję, tym razem na 1up i tylko 5/10, być może Atari powinno zastanowić się nad zwiększeniem łapówek dla recenzentów :) Ale żeby oddać sprawiedliwość grze i developerowi, ten koleś jest bardzo tendencyjny i wybitnie nie lubi komputerowych adaptacji D&D.
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3154870

yooguruto pisze:Jedynka .. hmmm no nie wciagnęła mnie za bardzo
I nic dziwnego. Pewnie dlatego, że podstawowa przygoda polegała wyłącznie na bieganiu po brzydkich kanciastych korytarzach i tłuczeniu głupich stworków :-D
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Neverwinter Nights

Post autor: Leming »

Zawsze mnie zastanawiała jedna rzecz w NWN. Skoro można było wejść do budynków (pominę już fakt, że budynki w środku były kilku(nasto) krotnie większe niż na zewnątrz) to gdzie podziały się okna?!
<brak okien zapewne miał maskować moją wcześniejszą uwagę>
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Neverwinter Nights

Post autor: peter_spy »

Bukary pisze:
Judith pisze:zwłaszcza że w kolejce czeka Gothic 3
To cię musze zmartwić. Wiem z dobrze poinformowanych źródeł ( ;) ), że fabuła Gothica jest o całe piekło gorsza od fabuły NWN2. A jako że poprawiałem pewne teksty twórców tej gry, muszę powiedzieć, że panowie charakteryzują się dosyć niskim IQ. ;)
Panowie twórcy, czy postacie w grze? :D Bo filmiki z nawalającą sztuczną inteligencją już widziałem, wygląda to przekomicznie.

Btw. Przestań puszczać wreszcie te oczka, tajemnicą Poliszynela jest, że zacząłeś pracowac w tłumaczeniach gier komputerowych, tak samo wszyscy wiedzą że pracuję od jakiegoś czasu dla Rysława (1,5 roku, a może już 2? Sam prawdę mówiąc nie pamiętam, chyba jednak to pierwsze).
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Neverwinter Nights

Post autor: Juliusz »

Judith pisze:tak samo wszyscy wiedzą że pracuję od jakiegoś czasu dla Rysława
No, patrz - ja nie wiedziałem... :) ;) (tzn. nie wiedziałem dla kogo, a nie że też tłumaczysz)
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Neverwinter Nights

Post autor: Bukary »

Judith pisze:Btw. Przestań puszczać wreszcie te oczka, tajemnicą Poliszynela jest, że zacząłeś pracowac w tłumaczeniach gier komputerowych, tak samo wszyscy wiedzą że pracuję od jakiegoś czasu dla Rysława (1,5 roku, a może już 2? Sam prawdę mówiąc nie pamiętam, chyba jednak to pierwsze).
Oczko nie dotyczyło mnie, ale źródła... :)

Przecież sam pisałem, że pracuję przy polonizacjach, więc nie robię żadnych tajemnic...

BTW, czym się zajmujesz? Tłumaczeniem? Przygotowujecie się już do Bioshocka?
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Neverwinter Nights

Post autor: peter_spy »

Juliuszu, widać za mało się lansowałem :) ale z drugiej strony czy trzeba? Przecież i tak wszyscy zobaczą rezultat koncowy pracy mojej i mojego zespołu w sklepach, nie ma co podwyższać graczom ciśnienia związanego z oczekiwaniem na ulubioną grę. Z resztą przypuszczam, że gdyby Rysław zaczął się "lansować" i powiedziałby co w tej chwili ma na dysku, to wszystkim nam szczęki by poopadały :) Wychylam się czasami gdy wydaje mi się, że krytyka danej polonizacji (zazwyczaj autorstwa mojego i/lub moich kolegów) jest nieco niesprawiedliwa, albo gdy trza się tłumaczyć z byków. Ostatni casus to bodajże Oblivion.

Bukary - tłumaczeniem i beta testami. Obecnie pracuję przy ostatniej części Guild Wars: Nightfall, całość prac powstaje pod nadzorem Tomasza Kowalika (w internecie znany jako Tomkow, można go spotkać np. na forum Gry online, w wątku cyklicznym o GW, albo grach z serii Warhammer, których jest zagorzałym miłośnikiem, mówiac delikatnie :) ).
Kethoth
Akolita
Posty: 132
Rejestracja: 29 grudnia 2005, 19:54

Re: Neverwinter Nights

Post autor: Kethoth »

Zrobilem fajnego warpriesta do którego zdazylem sie juz przywiazac w procesie tworzenia, wlaczam kampanie i... tragedia. Gra jest totalnie niezoptymalizowana, widac ze się spieszli. (sami to przyznali) Nie mogę grac nawet na najnizszych detalach. :(
A Dark Messiah chodził...
Ostatnia fanmisja:Conspiracies in the Dark [9/10]
Awatar użytkownika
BarTeS
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 30 sierpnia 2004, 19:38

Re: Neverwinter Nights

Post autor: BarTeS »

Kethoth, a jaki masz sprzęt?

A o Bukarym słyszałem, że zajmuje się spolszczeniami gier, wcale tego tak nie ukrywał ;)
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Neverwinter Nights

Post autor: Bukary »

Oto, co sądzi Krypt, projektant TDS, o NWN2:
I love it. It's easily the best D&D RPG I've played since Baldur's Gate 2, but I'll need to keep playing before I can say how it compares. The story is a little slow in gaining momentum, but by the time I made my way to Neverwinter I was engrossed. The characters are fantastic and the combat is solid. Good all around so far
Źródło: http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... 942&page=7
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Neverwinter Nights

Post autor: peter_spy »

AMD64 3700
7900 GTO
2GB Ram

The game runs terrible no matter what settings I use.
Cytat z tego samego watku - pozamiatane. To samo mam prawdę mówiąc z demkiem nowego Gothica. Zastanawiam się po jaką cholerę kupowałem tego GF 7900 GT, skoro i tak nic to nie dało. Podobnie zachowuje się najnowszy Splinter Cell, przechodzący ostatnią faze testów :(

Mam gdzieś "najlepsze rpg roku 2006", wracam do Obliviona, który jako jedyny z tych tytułów chodzi normalnie na tej karcie... :twisted:
ODPOWIEDZ