Re: Assassin's Creed
: 24 kwietnia 2008, 20:09
lol
Forum Dyskusyjne poświęcone serii gier komputerowych Thief
https://www.thief-forum.pl/
Grałem tylko w Vice City.Judith pisze:Niekoniecznie, zobacz sobie GTAIV, z nóg nie zwala, ale scenariusz, dialogi i cała otoczka - mniam :]
EKHEM!Bukary pisze: którym się jarają najbardziej zidiociali z moich uczniów?
EKHEM2!Judith pisze: gówniarzy
Gdybym był po paru piwach to zacząłbym tak bluzgać, że znów by mnie zablokowali...Bukary pisze: To nadal takie dno moralne, którym się jarają najbardziej zidiociali z moich uczniów? A może coś się poprawiło? (Mam nadzieję).
Jak tu zwracać uwagę na lokalizacje, jak co chwila wkurzają niedociągnięcia samej gry?Bukary pisze:Grasz w polską wersję, Piotrze? Jakie wrażenia? Dobra lokalizacja?
Jest różnica między "najbardziej zidiociali z moich uczniów jarają się" a np. "moi uczniowie - idioci jaraja się", po prostu "zramolały nauczyciel bzdurzy"taffer pisze:Gdybym był po paru piwach to zacząłbym tak bluzgać, że znów by mnie zablokowali...
Tak jest na końcu. Gra wcale nie jest "skrytobójcza". Mało w niej momentów, w których wręcz trzeba się "skradać".Łucznik pisze:z pewnych źródeł(recka w jakimśtam piśmie) mam informację żę na końcu gry jest bardzo skrytobójczo! mamy różne fajne bronie umiejętności ect. i musimy.. przebić się przez calutki oddział strażników (i już po skrtobójczym klimacie ) nie wiem ile w tym prawdy
A co on pił, że to tak telepie?Artass pisze:zresztą sami zobaczcie !
Wedle mnie toto lepiej wygląda na PC.Dziarsky pisze:http://www.benchmark.pl/r...C/strona-1.html Na początku mamy bardzo fajne porównanie wyświetlanego obrazu na różnych platformach. Od razu widać na czym polega tak wysoka ocena dla obrazu w konsolach .
Biorąc pod uwagę możliwości platform to ja bym powiedział, ze konsole radzą sobie lepiej nawet ale to tylko pozory. W rzeczywistości na konsolach grafika jest mocno okrojona ale jest to doskonale tuszowane efektami.Artass pisze:Wedle mnie toto lepiej wygląda na PC.
[ Dodano: Nie 11 Maj, 2008 18:24 ]
Nie wiem jaka jest ocena w internecie ... oni uważają że AC najlepiej wygląda na czym ?
Tego nie za bardzo rozumiem. Ja nie miałem większych problemów.Dziarsky pisze:1. Mapa - to chyba jakaś kpina. Totalnie nie pozwala się zorientować gdzie jesteśmy i nie zawsze się"odkrywa" tylko np. teren przed Damaszku na mapie nie istnieje i znaczniki wiszą w powietrzu. Człowiek znajduje się w jakimś miejscu i kompletnie nie wie jak się odnaleźć.
Tego też nie rozumiem. Walka jest świetna. Ciosów i możliwości jest sporo (i dla każdej broni są inne animacje). Jeśli ktoś opanuje klawiszologię, to może toczyć bardzo efektowne pojedynki. Kilka kombinacji (mogłem coś poknocić):2. Walka - lewy myszy cios, prawy myszy obrona i ...tyle. Szkoda, że ta obrona jakoś nie działa a ten cios też jest dosyć mało urozmaicony.
Święta racja. To jest wnerwiające jak diabli.3. Menu gry - żeby wyjść z gry to trzeba się nieźle naklikać, kompletnie słabe menu gdy i na dodatek trzeba za każdym razem przechodzić przez te laboratorium.
Szczerze mówiąc, nie uświadczyłem takiego problemu.Rozglądanie też jest niezbyt dopracowane bo nie raz kamera nie zawróci zgodnie z naszymi oczekiwaniami tylko będzie jakoś absurdalnie tkwić tyłem do przodu i dodatkowo nie ma zbyt dużego rozglądania w pionie więc wspinanie się trzeba przerywać opcją "rozglądaj się" co nie jest podczas tej czynności wygodne.
Tu się również nie zgodzę. Mnie historie poszczególnych celów dosyć "wciągnęły". Zakończenie (laboratoryjne) też jest interesujące. Ale finał w przeszłości rzeczywiście średniawy.Jeszcze dodam, że nie dotarłem nawet do Damaszku a już mi się trochę nie chce grać. Nie ma po prostu jakiegoś głównego wątku, który by mnie intrygował i pchał do przodu. Ot, mamy zadanie do wykonania i tyle (i z tego co słyszałem to zbytnio zwrotów akcji już nie będzie). Jeśli myśleli, że te "przenosiny w czasie" zagną graczy świeżością by starczyło im to na całą grę to się grubo mylili.
A ja widziałem taki oto filmik, ale myślałem, że to jakiś easter egg czy coś.Dziarsky pisze:3. Menu gry - żeby wyjść z gry to trzeba się nieźle naklikać, kompletnie słabe menu gdy i na dodatek trzeba za każdym razem przechodzić przez te laboratorium.
Dokładnie tak jest, tez myślałem, że to jakiś żart. Żenada.Leming pisze:A ja widziałem taki oto filmik, ale myślałem, że to jakiś easter egg czy coś.
Spacji i Shift nie mam domyślnych - jakie funkcje one pełnią oryginalnie?Bukary pisze:LPM + LPM [ATAK Z RUCHEM W PRZÓD]
PPM + LPM (przytrzymać) [KONTRATAK]
PPM (przytrzymać) + Shift [PRZEŁAMANIE UCHWYTU]
PPM (przytrzymać) + Spacja [UNIK]
LPM + Spacja [PRZEŁAMANIE OBRONY]
Tu się zgodzę, widoki są soczyste i wszystko jest autentyczne.Bukary pisze:Nawet jesli gra ci się nie spodoba, warto pograć na tyle, żeby zobaczyć dzielnicę portową w jednym z miast. Cudo. Projektanci poziomów to geniusze.