Morrowind - gram!
Moderator: Bruce
Re: Morrowind - gram!
"Omnis Homo Mendax"
Re: Morrowind - gram!
A ty wiesz, że ta wersja Lilarcora jest niezbyt dobrze przetłumaczona? Ale u siebie mam wersję na 100% przetłumaczoną i działającą. Poprawiłem niektóre teksty, bo jak zaczynałem tłumaczyć Lilarcora z anglika nie byłem zbyt dobry. Jak chcesz podaj maila, to ci prześlę już wersję poprawioną i ostatnią. A może interesuje się spolszczenie do moda Balmora Expansion? Bo takowe też uczyniłem
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Morrowind - gram!
Niestety nie. Ale może tutaj zadaj to pytanie.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Morrowind - gram!
Z racji tego, że zamierzam odświeżyć sobie przygodę z Morrowindem i jego dwoma dodatkami (Złota Edycja), zwracam się do miłośników tematu z pytaniem. Jakie popularne mody/poprawki dołączyć do gry, aby grało się lepiej i ciekawiej? Bo wiem, że powstało takowych całe mnóstwo.
Ciekawostka:
Z racji tego, że forumowa wyszukiwarka zdaje się jest wyłączona w dziale Ogólne Dyskusje temat ów znalazłem szukając przez Google. Inaczej bym musiał ręcznie przeszukać dziesiątki (setki?) innych tematów w tym podforum.
Ciekawostka:
Z racji tego, że forumowa wyszukiwarka zdaje się jest wyłączona w dziale Ogólne Dyskusje temat ów znalazłem szukając przez Google. Inaczej bym musiał ręcznie przeszukać dziesiątki (setki?) innych tematów w tym podforum.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Morrowind - gram!
Na początek graficzne: better heads, better boddies, vibrant morrowind. Polecam także dodatki: wizard's islnad i balmora expansion. Do obydwu są spolszczenia. To drugie, mojego autorstwa. Możesz też jeszcze wsadzić kilka plugów dodających nowych przeciwników np. giants ultimate. Tutaj masz kilka linków z modami:
http://www.elderscrolls.com.pl/index.ph ... elect&id=9
http://www.rpgplanet.com/morrowind/
Jak lubisz mroczne tematy, to coś dla ciebie:
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=28547
http://www.elderscrolls.com.pl/index.ph ... elect&id=9
http://www.rpgplanet.com/morrowind/
Jak lubisz mroczne tematy, to coś dla ciebie:
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=28547
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Morrowind - gram!
A coś z cyklu:
1. Zmiana/wyłączenie awansowania potworów razem z awansem gracza.
2. Możliwość naturalnego podniesienia statystyk powyżej 100 punktów.
1. Zmiana/wyłączenie awansowania potworów razem z awansem gracza.
2. Możliwość naturalnego podniesienia statystyk powyżej 100 punktów.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Morrowind - gram!
1. Morrowind nie ma czegoś takiego jak level scaling. Czyli jak osiągniesz odpowiednio wysoki poziom będziesz bogiem. Moda, który to dodaje, nie znalazłem.
2. Patrz punkt 1.
2. Patrz punkt 1.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Morrowind - gram!
Dwa pierwsze zainstalowane, trzeci z errorem ale działa. Wspomnianymi dodatkami zajmę się później. Poza tym wiele innych dodatków wywala różne komunikaty o błędach. Niektóre da się przepuścić przez MG_konwerter i to pomaga. Niestety w wielu wyskakuje błąd w stylu "error in Meshes\...", niestety w podanej ścieżce nie ma nic (o ile ścieżka istnieje) a do instalki moda też nie było dołączonych brakujących plików, trzeba wyszukiwać takie pliki w sieci na własną rękę.Bruce pisze:Na początek graficzne: better heads, better boddies, vibrant morrowind. Polecam także dodatki: wizard's islnad i balmora expansion. Do obydwu są spolszczenia. To drugie, mojego autorstwa. Możesz też jeszcze wsadzić kilka plugów dodających nowych przeciwników np. giants ultimate.
Poza tym coś od grafiki chciałem prosić. Może kiedyś maksymalna widoczność wynosząca 100 metrów była na porządku dziennym, ale teraz to chyba nie jest konieczne.
Właściwie to chciałem jeszcze coś na zwiększanie many przy awansie.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
- Marcin.B.Black
- Paser
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41
Re: Morrowind - gram!
Morek to jedna z moich ulubionych gier. Pal licho, że praktycznie każdy NPC ma to samo do powiedzenia i, jak wcześniej było wspomniane, jest wyprany z osobowości i na różne uproszczenia, ale w końcu to jest gra. Rzecz, która mnie urzekła to na pewno: swoboda, ŚWIAT PRZEDSTAWIONY (bardzo ciekawy jest cały świat TES, istniejące organizacje, konflikty, wreszcie: możemy o nim dowiadywać się z książek) i klimat. Te trzy rzeczy wystarczyły, żeby wciągnąć całego. Lubię to grę za to, że można ją przechodzić nawet i cały rok, a i tak mamy świadomość, że znamy jej ledwie ułamek. Do tego dochodzi świetny Construction Set. Ja póki co zrobiłem sklep w Balmorze: Zbrojownię Haedwina, w którym urzęduje własnie ów Haedwin - Nord. Taki "prawie" typowy sklep z bronią. Prawie, bo stoi tam także szkielet z moim skryptem, który pozwala zagadac do niego i zażadać pojedynku. Po pokonaniu szkieletu, ów odradza się. No i w ramach żartu zrobiłem zaklętą komodę (pyta się "Czy chcesz mnie otworzyć?").
Jego następca, Oblivion, również bardzo mi się spodobał. Oczywiście można narzekać na liczne uproszczenia, cukierkowatość itp. Widocznie mój punkt widzenia jest zgoła inny. Dla mnie to również bardzo dobra gra, która choć posiada klimat zgoła inny od Morrowinda, to i tak jest bardzo dobry (te plenery, i frajda z jazdą koniem po nich). Świetne są też ayleidzkie ruiny oraz rózne jaskinie z budującą atmosferę muzyką, ciepło wspominam momenty, w których słońce malowniczo oświetlało Chorrol i Anvil, pamiętam wędrówki podczas burzy w okolicach Czarnego Lasu. Podoba mi się też system walki, polepszenie zachowania NPCów, namiastki osobowości (Lucien Lachance :D) i ciekawe miasta, część zadan także jest ciekawa, chociaż główny wątek już nie za bardzo (może poza paroma momentami jak Raj Mankara Camorańskiego, końcówka), głównie mam tu na myśli Mroczne Bractwo, Gildię Magów i Złodziei (chociaż sam preferuję bycie wojownikiem z elementami stealthu).
A i mam jedno pytanie, czy ktoś może robił modele w Blenderze i eksportował je za pomocą Nif Skope do Morrowinda? Potrzebuje pomocy w tej kwestii, bo Construction Set nie uznaje moich modeli za te typu NIF. Nie bardzo rozumiem, w czym problem, bo Nif Skope importuje modele bez problemu, ale w samym TES: CS już robi się kicha.
Jego następca, Oblivion, również bardzo mi się spodobał. Oczywiście można narzekać na liczne uproszczenia, cukierkowatość itp. Widocznie mój punkt widzenia jest zgoła inny. Dla mnie to również bardzo dobra gra, która choć posiada klimat zgoła inny od Morrowinda, to i tak jest bardzo dobry (te plenery, i frajda z jazdą koniem po nich). Świetne są też ayleidzkie ruiny oraz rózne jaskinie z budującą atmosferę muzyką, ciepło wspominam momenty, w których słońce malowniczo oświetlało Chorrol i Anvil, pamiętam wędrówki podczas burzy w okolicach Czarnego Lasu. Podoba mi się też system walki, polepszenie zachowania NPCów, namiastki osobowości (Lucien Lachance :D) i ciekawe miasta, część zadan także jest ciekawa, chociaż główny wątek już nie za bardzo (może poza paroma momentami jak Raj Mankara Camorańskiego, końcówka), głównie mam tu na myśli Mroczne Bractwo, Gildię Magów i Złodziei (chociaż sam preferuję bycie wojownikiem z elementami stealthu).
A i mam jedno pytanie, czy ktoś może robił modele w Blenderze i eksportował je za pomocą Nif Skope do Morrowinda? Potrzebuje pomocy w tej kwestii, bo Construction Set nie uznaje moich modeli za te typu NIF. Nie bardzo rozumiem, w czym problem, bo Nif Skope importuje modele bez problemu, ale w samym TES: CS już robi się kicha.
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Re: Morrowind - gram!
Jak chcesz, to mogę ci wysłać same spolszczone .esm i .esp wymienionych przeze mnie plugów. Co do grafiki, polecam Morrowind Graphics Extender. Oto poradnik:Leming pisze:Dwa pierwsze zainstalowane, trzeci z errorem ale działa. Wspomnianymi dodatkami zajmę się później. Poza tym wiele innych dodatków wywala różne komunikaty o błędach. Niektóre da się przepuścić przez MG_konwerter i to pomaga. Niestety w wielu wyskakuje błąd w stylu "error in Meshes\...", niestety w podanej ścieżce nie ma nic (o ile ścieżka istnieje) a do instalki moda też nie było dołączonych brakujących plików, trzeba wyszukiwać takie pliki w sieci na własną rękę.Bruce pisze:Na początek graficzne: better heads, better boddies, vibrant morrowind. Polecam także dodatki: wizard's islnad i balmora expansion. Do obydwu są spolszczenia. To drugie, mojego autorstwa. Możesz też jeszcze wsadzić kilka plugów dodających nowych przeciwników np. giants ultimate.
Poza tym coś od grafiki chciałem prosić. Może kiedyś maksymalna widoczność wynosząca 100 metrów była na porządku dziennym, ale teraz to chyba nie jest konieczne.
Właściwie to chciałem jeszcze coś na zwiększanie many przy awansie.
http://www.elderscrolls.phx.pl/forum/lo ... 39591.html
Warto też zainstalować Code Patch'a. Jest kompatybilny z polską wersją.
http://www.fliggerty.com/phpBB3/downloa ... 75d52c8404
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Morrowind - gram!
Jak zwykle taka gra jest grą bez końca. Aktualnie większość czasu schodzi mi nie tyle na grze, co na dokładnym studiowaniu książek i pism wszelakich. Ktoś się musiał nieźle napracować, żeby to powymyślać.
W jaki sposób ładuje się pierścienie i inne przedmioty z ładunkami. Próbowałem załatwić coś u magów, ale nie znalazłem możliwości "tankowania" magicznych przedmiotów.
W jaki sposób ładuje się pierścienie i inne przedmioty z ładunkami. Próbowałem załatwić coś u magów, ale nie znalazłem możliwości "tankowania" magicznych przedmiotów.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Morrowind - gram!
Wydaje mi się, że same się ładują. Lecz tego nie jestem pewien.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: Morrowind - gram!
A czy przypadkiem nie doładowuje się przedmiotów napełnionymi kryształami dusz? (Trzeba wcześniej opanować odpowiednie zaklęcie i rzucać na przeciwników, zanim się ich zabije).
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Re: Morrowind - gram!
To chyba było w Oblivionie. W Morrowindzie faktycznie przedmioty się samy ładują, niestety trochę to trwa.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: Morrowind - gram!
No niestety nie znalazłem możliwości doładowania. Myślałem, że da się jakoś przyspieszyć to długie samoistne doładowywanie, a jednak nie.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)